حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مهاجرت به اتریش

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

کشور اتریش از کشورهای اروپای مرکزی است. پایتخت این کشور شهر زیبای وین از بهترین شهرهای دنیا برای زندگی شناخته شده است. این کشور به دلیل شرایط خوب آب و هوایی که دارد مورد توجه افراد زیادی برای مهاجرت قرار دارد. زبان رسمی این کشور، زبان آلمانی است که تقریباً ۹۰ درصد مردم این کشور به راحتی به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و ارتباط برقرار می‌نمایند. کشور زیبای اتریش حدود هشت و نیم میلیون نفر جمعیت دارد.

طرق قانونی مهاجرت به اتریش شامل تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج و ویزای هنرمندی است که در ادامه در مورد همه این روش ها توضیحات مختصری ارائه می نماییم:

مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل:

تحصیل در کشور اتریش به دو صورت رایگان و پولی است. اگر به زبان آلمانی در اتریش تحصیل نمایید تحصیل تقریباً رایگان اما تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های خصوصی هزینه دارد. از مزایای تحصیل در اتریش مهم نبودن سن و گپ تحصیلی در این کشور و امکان بردن همراه بعد از مدتی است.

مهاجرت به اتریش از طریق کار:

مهاجرت کاری به اتریش از طریق ویزای جاب سیکر یا جستجوی کار و ویزای جاب آفر یا پیشنهاد کاری امکان دارد. ویزای جستجوی کار اتریش امتیاز بندی دارد و برای دریافت آن باید حداقل ۷۰ امتیاز کسب نمایید. با این میزان می توانید به مدت ۶ ماه به اتریش رفته و به جستجوی کار بپردازید. ویزای جاب آفر هم به این صورت است که شما باید از کارفرمای اتریشی پیشنهاد کار داشته باشید.

مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری:

سرمایه گذاری برای افرادی که تمکن مالی خوبی دارند از روش های آسان و کوتاه مهاجرت است. سرمایه‌گذاری در اتریش از روش‌های ثبت شرکت (قرمز سفید قرمز) خود حمایتی و یا خرید فرنچایز امکان دارد. یکی از جذاب ترین روش هایی که مورد توجه زیادی قرار دارد روش خود حمایتی یا کسب اقامت از طریق تمکن مالی در اتریش است.

مهاجرت از طریق ازدواج:

ازدواج با فرد اتریشی یکی از روش های مهاجرت است که نباید صوری باشد. در صورت صوری بودن ازدواج شخص از کشور اتریش و اتحادیه اروپا اخراج می شود و حداقل به مدت پنج سال اجازه ورود به اتحادیه اروپا را نخواهد داشت.

مهاجرت از طریق ویزای هنرمندی:

یکی از جذاب ترین روش های مهاجرت به اتریش است که شخص با اثبات هنرمندی خویش و این که می‌تواند از راه درآمد هنری اش در اتریش امرار معاش کند و نیاز به کار برای دیگران ندارد، می تواند به این کشور مهاجرت کند.

مهاجرت به انگلستان

کشور انگلستان یکی از کشورهایی است که در اروپا قرار دارد اما عضو اتحادیه اروپا نمی‌باشد. زبان مردم انگلستان، انگلیسی  است. کشور انگلستان کشور پادشاهی و واحد پول آن پوند است. این کشور یکی از کشورهای خوب اروپایی می باشد. مهاجرت به انگلستان از طرق مختلف امکان پذیر است. به طور کلی روشهای مختلفی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که در ادامه به توضیح مختصری در رابطه با روشهای مهاجرت به انگلستان می پردازیم:

مهاجرت از طریق کار :

مهاجرت کاری یکی از روش های آسان و کم هزینه برای مهاجرت است. برای مهاجرت به انگلستان از طریق کار باید حتماً از یک کارفرمای انگلیسی پیشنهاد کار داشته باشید در غیر اینصورت امکان مهاجرت کاری وجود ندارد. اما شرایط ورود به انگلستان برای کار در حال حاضر برای ایرانیان کمی دشوار است.

مهاجرت از طریق تحصیل:

برای تحصیل در کشور انگلستان باید حداقل مدرک آیلتس 6 -6.5 داشته باشید. برای تحصیل در انگلستان

امکان بردن همراه فقط برای مقطع ارشد و دکترا وجود دارد و از معایب تحصیل در انگلستان اینست که شما پس از تحصیل نمی توانید ویزای خود را برای پیدا کردن کار تمدید کنید.

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری:

سرمایه‌گذاری از روش های آسان و کوتاه برای مهاجرت افرادی است که از شرایط مالی خوبی برخوردارند. مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری در حال حاضر تقریبا برای ایرانیان امکان پذیر نیست و شرایط مهاجرت از این طریق بسیار سخت است.

مهاجرت از طریق ازدواج:

ازدواج نیز یکی از راه های مهاجرت است اما به شرطی که ازدواج صوری نباشد، چون تبعات بدی مانند اخراج از کشور و اروپا را در پی خواهد داشت.

مهاجرت از طریق پناهندگی:

مهاجرت از طریق پناهندگی راه مناسبی برای افرادی که که شرایط پناهندگی واقعی را ندارند، نیست.

 

مهاجرت به آلمان

کشور آلمان  یکی از اعضای اتحادیه اروپاست که در قلب اروپا قرار دارد. جمعیت کشور آلمان حدود 83.700 میلیون نفر و زبان رسمی آن آلمانی است.  واحد پول این کشور نیز یورو است. کشور آلمان برای مهاجرت و زندگی کشور بسیار مناسبی است. هزینه های زندگی در این کشور نیز به نسبت سایر کشورهای اروپایی ارزان می باشد. مهاجرت به آلمان از طرق کار، تحصیل، سرمایه‌گذاری، ازدواج و پناهندگی امکان پذیر است.

مهاجرت به آلمان از طریق کار

یکی از روش های جذاب مهاجرت به آلمان مهاجرت از طریق کار و ویزای جستجوی کار برای مخصوصا رشته هایی مثل آی تی، مکانیک، الکترونیک و پرستاری است. کشور آلمان در این زمینه ها با کمبود نیروی متخصص مواجه است و نیاز به نیرو دارد. در صورتیکه شما نیز یکی از این تخصص ها را دارید به راحتی می توانید با ویزای جستجوی کار به کشور آلمان رفته و کار پیدا کنید و اقامت کاری دریافت نمایید.

مهاجرت به آلمان  از طریق تحصیل

یکی دیگر از روش های پر تقاضا در مهاجرت به کشور آلمان مهاجرت از طریق تحصیل است که تحصیل به زبان آلمانی در این کشور رایگان است. از مزایای تحصیل درکشور آلمان این است که به احتمال زیاد اشخاصی که در این کشور تحصیل می کنند، پس از تحصیل مشغول به کار شده و می توانند اقامت کاری دریافت کنند. اما از معایب تحصیل در این کشور، وقت های طولانی سفارت آلمان در ایران برای اخذ ویزاست.

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری روشهای مختلفی دارد اما هر سرمایه گذاریی منجر به اخذ اقامت کشور آلمان نمی شود. سرمایه گذاری در آلمان از طریق ثبت شرکت و خرید فرنچایز و همچنین کارآفرینی امکان دارد.

مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

یکی از روش هایی که می توان به کشور آلمان مهاجرت کرد، ازدواج با فرد آلمانی است. اگر ازدواج به صورت رسمی ثبت شده باشد، شخص می تواند برای ویزای الحاق و یا ویزای نامزدی و ازدواج درخواست نماید. اما به این نکته توجه کنید که اگر ازدواج صوری باشد تبعات بدی از جمله اخراج از کشور آلمان برای مدت طولانی و همچنین محرومیت ورود به خاک اروپا را به همراه خواهد داشت.

 

 

راه های ارتباط با مؤسسه حقوقی ملک پور

وبسایت های مؤسسه:

miemohajerat.com

malekpourlaw.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

 

شماره های تماس با مؤسسه:

شماره تماس دفتر تهران: 49076-021

021-49196000

شماره دفتر مرکزی وین: 0043720022199

شماره دفتر کانادا: 0018002421824

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

کو پول؟؟؟؟ 😡

Milad7

اگر پول داشتم یک لحظه نمی موندم 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)