حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۲۰ لایت با One UI 2.5 در راه است

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به نظر می رسد که راهبرد گلکسی اس ۱۰ لایت برای سامسونگ پاسخگو بوده و جدیدترین شایعات به ما می گوید که گلکسی اس ۲۰ لایت با One UI 2.5 در راه است. Galaxy S20 Lite اگر قیمت مناسبی داشته باشد می تواند به یک انتخاب خوب برای کاربران تبدیل شود.

گلکسی اس ۲۰ لایت با One UI 2.5

گلکسی اس ۱۰ لایت

گلکسی اس ۱۰ لایت

این تصویر گلکسی اس ۱۰ لایت است، دستگاهی که با مشخصات سخت افزاری خوب وارد شد اما قیمت آن خیلی رقابتی به نظر نمی رسد. هر چند سامسونگ با تخفیف های مناسب آن را تبدیل به یک خرید خوب می کند اما تخفیف ها همیشگی نیست.

در ابتدای سال جاری سامسونگ Galaxy S10 Lite را معرفی کرد. این دستگاه یک عضو کمی ارزان تر از سری Galaxy S10 بود که مجموعه ای از ویژگی های جالب را به همراه داشت. صفحه بزرگ و مسطح بزرگ می تواند از جمله موارد دوست داشتنی‌ش باشد. خوب، طبق اطلاعات جدید به دست آمده توسط SamMobile به نظر می رسد که گلکسی S10 Lite یک جانشین پیدا می کند.

از هم اکنون، اطلاعات خاصی در مورد این گوشی وجود ندارد به جز برخی از مشخصات مبهم و شماره مدل که از خانواده اطلاعاتی لو رفته اولیه به شمار می رود. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که این گوشی حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به عنوان پیش فرض داشته باشد و رابط کاربری One UI 2.5 سامسونگ را اجرا کند. با پیگیری راهبرد قبلی باید گفت احتمالاً این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می برد.

همه بازارها نسخه 5G را دریافت نمی کنند. طبق گزارش ها، بسته به بازار گلکسی S20 Lite جهانی با شماره مدل SM-G780 بدون 5G عرضه می شود و دستگاهی با شماره مدل SM-G781 که برای بازار ایالات متحده در نظر گرفته شده است از 5G پشتیبانی می کند.

نظر شما چیست؟‌ منتظر گلکسی اس ۲۰ لایت هستید؟ فکر نمی کنید این دستگاه اگر قرار است ادامه دار باشد باید همراه با خانواده‌ش معرفی شود؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

کاش اینم فقط اسنپ باشه

Dr.Nazer

اسنپ ۸۶۵ئه دیگه

Mahdi

خدا کنه

Milad7

معمولا مدل های لایت زیاد گوشی های خوبی در نمیان! 🙂

Alireza3000

ولی خدایی توشون اس تن لایت خوب بودا😁

Milad7

بد نبود ولی نواقص زیادی داشت جنس بدنه پلاستیم فقط فریم فلز.اسپیکر مونو.دوربین زیاد جالب نبود.ضد اب نیست

eftekharifar

اس 10 لایت که به نظر من از همه مدلای اس 10 بخاطر اسنپدراگون بودن بهتر بود
امیدوارم اس 20 لایت هم همینطور باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)