حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری Corning با سامسونگ در جهت توسعه UTG برای گوشی های تاشو

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

حدود یک سال و نیم پیش بود که در ترنجی خواندیم کورنینگ (Corning) در تلاش برای ساخت شیشه گوریلا گلس منعطف است. زودتر از این شرکت سامسونگ حدود ۴ ماه پیش از گلکسی زد فلیپ با ویژگی مشابه رونمایی کرد و حالا می توان گفت سامسونگ در این زمینه از کورنینگ جلوتر است. به همین دلیل شاهد همکاری Corning با سامسونگ در جهت توسعه UTG برای گوشی های تاشو هستیم. همکاری که می تواند به سود بازار گوشی های تاشو باشد.

همکاری Corning با سامسونگ

طبق شایعات اخیر گلکسی فولد ۲ سامسونگ ممکن است در تاریخ ۱۵ مرداد به بازار عرضه شود. گمان می رود این دستگاه جدید با Ultra Thin Glass یا UTG ارایه شود، همان ماده تولید شده توسط Dowoo Insys و Schott و همان موردی است که در Galaxy Z Flip یافت می شود. با این حال، غول فناوری کره ای برای کاهش هزینه ها و داشتن مواد بهتر برای دستگاه های قابل تاشو آینده، با Corning یعنی تولیدکننده شیشه ای مقاوم گوریلا گلس همکاری کرده است.

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

کورنینگ همان شرکتی است که باعث می شود گوریلا گلس تقریبا در هر تلفن هوشمند مهم موجود در بازار پیدا شود. این شرکت اخیرا همکاری خود را با سامسونگ برای تسریع در توسعه و ایجاد زنجیره تأمین در ایالات متحده آغاز کرده است. به عبارت دیگر، ما می توانیم Corning UTG را از سال 2021 با تلفن های قابل تاشو ببینیم و این امر باعث کاهش هزینه سامسونگ می شود.

کورنینگ قبلا کار خود را روی شیشه تلفن های قابل تاشو از سال ۲۰۱۹ آغاز کرده و امیدوار بود که تا پایان امسال طراحی کاری داشته باشد. بزرگترین چالش در ایجاد این کلاس، طراحی در دستگاه ها و تصمیم گیری هایی است که در هنگام بسته شدن تلفن باید چقدر خم شود، اما این همکاری جدید ممکن است هر دو شرکت را به شدت سود ببرد و مشتریان نیز از این موضوع قدردانی می کنند. در واقع این قیمت گوشی های هوشمند را هم می کاهد.

نظر شما چیست؟ منتظر نتیجه همکاری Corning و سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

در گذشته پست های مربوط به اخبار گلکسی فولد هم داخل ترنجی حکایتی بود… نزاع خونین سهامداران سامسونگ و هواوی 😀

Mohammadreza

قطعا تکنولوژی و هزینه تحقیقات بالایی رو میطلبه که خوشبختانه سامسونگ انجام میده اما بر عکس این که گوشی های بدون حاشیه رو چهار سال پیش گوشی های آینده معرفی می کردن و قابل پذیرش بود و همین طور هم شد.
اما به نظرم گوشی های تاشو رو هنوز نمیشه گوشی های قابل اطمینان و گوشی های آینده معرفی کرد

Monarch

با شما موافقم حداقل در زمان حاضر با توجه مشکلات زیاد این گوشی ها به نظر من فقط در حد همون محصول لوکس باقی میمونه اما میدونیم که وقتی هزینه های تولید کمتر بشه و طرح های کامل و مفید تری به وجود بیان به مرور این گوشی ها جای خودشون رو باز میکنند
هر چند به نظر خودم آینده گوشی ها بیشتر به سمت هولوگرامی و 3 بعدی بدون نمایشگر با اندازه محدود خواهند رفت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)