حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گلکسی واچ ۳ سامسونگ خیلی نزدیک است

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

دو روز پیش در ترنجی خواندیم که گلکسی واچ ۳ نام ساعت هوشمند بعدی سامسونگ است. یک هفته پیش نیز خواندیم که رینگ چرخان گلکسی واچ به مدل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ برمی‌گردد. امروز اما مشخص شده که تاریخ معرفی گلکسی واچ ۳ سامسونگ خیلی نزدیک است. دلیل این است که صفحه پشتیبانی محصول به صورت اتفاقی لحظاتی روی وب قرار گرفته است.

تاریخ معرفی گلکسی واچ ۳

با اینکه سامسونگ سال گذشته چند ساعت هوشمند ارایه کرد اما جانشین ساعت پرچمدار خود را یکسال عرضه نکرده است. با این حال، غول کره ای تصمیم دارد تا در آینده نه چندان دور Galaxy Watch جدید را عرضه کند. با نهایی شدن سامسونگ Galaxy Watch 3 برای معرفی، این شرکت صفحات پشتیبانی ساعت هوشمند جدید خود را اتفاقی منتشر کرده است.

اولین بار توسط MySmartPrice، صفحات پشتیبانی Galaxy Watch 3 در چهار مدل ساعت یعنی SM-R840NZKAKOO همراه با SM-R840NZSAKOO و SM-R850NZDAKOO همراه با SM-R850NZSAKOO مشاهده می شود. صفحات پشتیبانی جزئیات و ویژگی های جدیدی را فاش نمی کنند اما به یک معرفی غریب الوقوع اشاره می کنند. سامسونگ قبلا گواهینامه گلکسی واچ ۳ را از چندین آژانس از جمله تنظیم کننده NBTC تایلند و گواهینامه اجباری چین (3C) دریافت کرده است.

گلکسی واچ

گلکسی واچ

پیش بینی می شود که سامسونگ گلکسی واچ ۳ در دو اندازه 41 و 45 میلی متر عرضه شود. همچنین انتظار می رود ساعت هوشمند انواع مختلفی از ارتباطات LTE را ارائه دهد. خبر خوب اینکه طراحی برجسته بدنه چرخان بازخواهد گشت. سامسونگ بدنه چرخان بدنه را با Galaxy Watch Active2 کنسل و آن را با یک حاشیه چرخان مجازی جایگزین کرد.

علاوه بر آن  Galaxy Watch 3 دارای GPS ، Wi-Fi و بلوتوث به همراه مانیتور ضربان قلب خواهد بود. از لحاظ محافظت، این ساعت دارای شیشه محافظ Corning Gorilla Glass XD، مقاومت در برابر آب تا فشار ۵ اتمسفر (حدودا عمق ۵۰ متر) و کیس فولادی ضد زنگ است.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی واچ ۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی واچ ۳ هستید؟ نه والا 😐

eftekharifar

🙂

منم حد اکثر بتونم Mi band 5 بخرم!

Milad7

آره والا سال 1400 اوضاعمون بدتر هم میشه 😡

Monarch

من فقط منتظرم عکساش و فیلم هاش رو ببینم :)))))))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)