حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوییک S سایپا را بیشتر بشناسید

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

جالب است بدانید که کوییک S هنوز نه معرفی شده و نه تصویری از آن داریم ولی نام آن در پیش فروش ساینا S و شاهین یکشنبه ۱۸ خرداد ۹۹ دیده می شود و مبلغ پیش پرداخت برای آن نزدیک به ۴۱ میلیون تومان بوده که در بخش سواری، پس از شاهین گران‌ترین خودرو در این طرح است. با همین شرایط چندین هزار نفر برای آن ثبت نام کرده اند! امروز اما بر اساس حدسیات می خواهیم کوییک S سایپا را بیشتر بشناسیم ولی هنوز اطلاعات قطعی و رسمی درباره آن نداریم!

کوییک S

شما می توانید برای مطلع شدن از اخبار پیش فروش خودرو در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید. گروه خودروسازی سایپا از ظهر امروز ثبت نام اولیه «کوییک S» را آغاز کرده است. این خودرو که قبلا «کوییک ۹۹» نام داشت، به عنوان نسخه فیس لیفت و آپشنال نمونه های فعلی این هاچ بک کراس شناخته می شود و قرار است تا در هفته های آتی به بازار معرفی گردد.

پروژه ساینا S و کوییک S شبیه هم است و در بخش ویژگی های کابین تفاوتی خاصی میان این دو خودرو وجود ندارد. کوییک S در بخش طراحی سپر و جلو پنجره تغییر کرده و تا حدی الگوی خط بینی و چشم یوز ایرانی در آن استفاده شده است. همچنین سپر عقب و گرافیک چراغ های کوییک S نسبت به نمونه های فعلی تغییر پیدا کرده و به روزتر شده است. با این وجود هنوز هیچ تصویر رسمی برای نسخه فیس لیفت کوییک وجود ندارد و تنها تصویر چند طرح پیش فرض و نسخه کامل نشده در رسانه منتشر شده است.

ساینا S

ساینا S

با وجود اینکه سایپا هیچ اطلاعات، تصاویر و مشخصات رسمی را برای کوییک S منتشر نکرده است، اما اطلاعات اولیه حاکی از آن است که ده ها هزار نفر مشتری برای خرید این محصول ناشناخته اقدام به پیش خرید کرده اند!

حال با پیگیری خبرنگار اسب بخار از برخی منابع آگاه، فهرست رسمی از امکانات تیپ های مختلف کوییک اِس به دست آمده است. آن طور که مشخص است، کوییک S در دو تیپ ساده و فول آپشن به بازار می آید و تیراژ حداکثری بر اساس پیش بینی ها برای نسخه کامل تر آن خواهد بود.

این هاچ بک کراس فیس لیفت شده به پیشرانه M15 مجهز است. این پیشرانه ۱۵۰۳ سی سی حجم دارد و قدرت ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۵ سرعته دستی کوییک S توان پیشرانه را به چرخ های جلو انتقال می دهد. با توجه به اطلاعات موجود، برنامه عرضه این سدان اقتصادی با نسخه اتوماتیک هم مطرح شده و سایپا برنامه دارد تا پس از قطعی شدن نتایج تست ها، نسخه جدید کوییک اتوماتیک را به بازار عرضه کند. برخی منابع خبری می گویند که این بار به جای استفاده از جعبه دنده CVT در کوییک اتوماتیک، احتمالا کوییک S اتوماتیک به جعبه دنده AT مجهز خواهد بود. البته که این بحث ها جز احتمال ها است و شاید نتوان به صورت قطعی به آن پرداخت.

نسخه پایه سایپا کوییک اِس دارای ویژگی های زیر است:

  1. ۱- کیسه هوای راننده و سرنشین
  2. ۲- ترمز ABS، EBD و BA
  3. ۳- فرمان هیدرولیک
  4. ۴- غربیلک فرمان طرح D
  5. ۵- دسته دنده جدید
  6. ۶- شیشه ها و آینه های برقی
  7. ۷- تهویه دستی الکتریکی
  8. ۸- چراغ روشنایی روز
  9. ۹- جلو آمپر جدید
  10. ۱۰- سنسور پارک عقب
  11. ۱۱- کامپیوتر سفر
  12. ۱۲- نمایشگر تعویض دنده GSI
  13. ۱۳- سامانه مدیریتی BCM
  14. ۱۴- باربند تزیینی

همچنین در نسخه فول آپشن کوییک S ویژگی های بیشتری به شرح زیر دیده می شود:

  1. ۱- شیشه های عقب دودی
  2. ۲- رینگ آلومینیومی
  3. ۳- سنسور نور
  4. ۴- نمایشگر لمسی ۷ اینچی
  5. ۵- رهیاب ماهواره ای
  6. ۶- دوربین عقب
  7. ۷- سنسور باد لاستیک
  8. ۸- قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر
  9. ۹- کنترل سیستم صوتی از روی فرمان
  10. ۱۰- تریم داخلی چرم

در جدیدترین طرح فروش بلند مدت گروه سایپا، پیش فروش محصولاتی چون ساینا S، کوییک S، شاهین، کوییک آر و… در حال برگزاری است.

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bh974

تو همین عکسم رنگ سپرش رفته که نوید از کیفیت بالای محصول میده😄😄

Milad7

مثلا خواستن ظاهرش را مدرن تر بکنن؟ =))

Milad7

از همین عکس مشخصه که متریال کابین چقدر بی کیفیته 😐

eftekharifar

“با وجود اینکه سایپا هیچ اطلاعات، تصاویر و مشخصات رسمی را برای کوییک S منتشر نکرده است، اما اطلاعات اولیه حاکی از آن است که ده ها هزار نفر مشتری برای خرید این محصول ناشناخته اقدام به پیش خرید کرده اند!”

بله…. اینجا ایرانه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)