حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقش خرید فالوور در پیشرفت پیج در اینستاگرام چیست ؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

چند سالی است که اینترنت جایگاه ویژه ای در زندگی افراد پیدا کرده به نوعی که میتوان گفت که اینترنت از مهمترین الزامات زندگی افراد است اما این وابستگی و نقش حیاتی اینترنت در زندگی روزانه با به وجود آمدن شبکه های اجتماعی و سبک زندگی مجازی وارد فاز جدیدی شد. شبکه های اجتماعی باعث شد تا همه افراد بیشتر وقت خود را صرف مشاهده و گذران در شبکه های اجتماعی کنند. اما اکنون در یکی از اصلی ترین و مهمترین دوره های زمانی هستیم که استفاده از شبکه های مجازی درحال وارد شدن به یک فاز جدید می باشد.

اکنون دیگر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام تنها برای تفریح نیست و با کمی خلاقیت و برنامه ریزی میتوانیم از آن به عنوان یک ویترین جذاب برای به نمایش گذاشتن کسب و کارمان استفاده کنیم و به این واسطه بتوانیم در میان جامعه هدف مشتریان خود جایگاه مناسبی پیدا کنیم.

اینستاگرام که به جرات میتوانیم بگوییم از محبوب ترین شبکه های میان کاربران ایرانی است از مناسب ترین بسترهای فضای مجازی برای معرفی کسب و کارتان است. بدیهی است که روزانه صفحات و اشخاصی را در اینستاگرام مشاهده میکنید که به واسطه تعداد بالای فالور و لایک صفحه خود درآمد بسیار بالایی دارند و برای کسب و کار خود برندیگ میکنند.

استفاده از شبکه های مجازی از جمله اینستاگرام مزایای زیادی دارد و از شاخص ترین نکاتی که میتوانیم به آن اشاره کنیم، همه گیر بودن و محبوبت بالای آن میان کاربران فضای مجازی است این ویژگی به شما کمک میکند تا کسب و کارتان در هر زمینه ای که باشد به راحتی مخاطب خود را پیدا کند.

کسب و کار شما از هرنوعی که باشد در دنیای امروزی برای بهبود شرایط کاری خود باید آن را در اینترنت به مشتریان خود معرفی کنید. میزان لایک و فالوور یک صفحه در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام یکی از مواردی است که میتواند تاثیر بسیار مثبتی در میزان فروش و برندینگ آن مجموعه داشته باشد. و باعث شود تا مخاطبان زیادی برای آن صفحه پیدا شود و مالک آن صفحه بتواند به خوبی محصولات و خدمات خودش را به کاربران معرفی کند.

اما آیا مهم است که کسب و کارمان در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام صفحه ای داشته باشد؟


در پاسخ باید بگوییم بله، بسیار مهم است که کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی وارد کنید چرا که امروزه به واسطه پیشرفت و توسعه اینترنت و شبکه های اجتماعی تقریبا تمامی افراد نیاز های خودشان را دراینترنت و شبکه های اجتماعی جستجو میکنند.
به همین دلیل است که بسیاری از مارکتینگ پلنرهای بزرگ جهانی توصیه میکنند تا روش های مارکتینگ قدیمی را کنار گذاشته و به سمت دیجیتال مارکتینگ حرکت کنید.

بسیاری از این بیزینس پلنرهای اعتقاد دارند که اگر کسب و کار خودتان را وارد شبکه های مجازی نکنید به زودی برشکست خواهید شد. شما که قصد برشکستگی ندارید؟

دیگر اهمینی ندارد که صاحب یک هولدینگ بین المللی هستید یا یک کسب و کار کوچک خانگی دارید اگر در دنیای دیجیتال امروز کسب و کار خودتان را وارد شبکه های مجازی نکنید به زودی نه تنها مشتری جدیدی مشتری جدید کسب نخواهید کرد بلکه مشتریان قبلی خودتان را نیز از دست خواهید داد چرا که این روزها افراد ترجیح میدهد تا با مجموعه ای فعالیت خودشان را ادامه بدهند که ویترین جذابی در شبکه های اجتماعی دارد.

شاید به همین دلیل است که بسیاری از فعالین در زمینه دیجیتال مارکتینگ باور دارند که اگر در دنیای امروز کسب و کارتان را در شبکه های مجازی رشد ندهید به زودی برشکست خواهید شد.

تولید محتوای مناسب با کسب وکارتان با ظاهری جذاب و متن روان میتوانید تاثیر بسیار بالای در رشد کسب و کارتان داشته باشد و به این واسطه بتوانید مخاطبان زیادی کسب کنید اما قبل از همه ی اینها باید کاری انجام دهید که مخاطب به شما اعتمادکند و از شما و کسب و کارتان به عنوان یک حرفه ای در این زمینه یاد کند.

به همین جهت در ابتدای فعالیت و در راستای اعتماد سازی و به عنوان زیر بنای فعالیت بهتر است به فکر خرید فالوور و خرید لایک باشید. شاید در ابتدا فکر کنید که خرید فالوور و خرید لایک یک کار بیهوده است و سرمایه تبلیغاتی خودتان را به هدر داده اید اما اینطور نیست!

این روزها همه افراد برای اعتماد به یک کسب و کار در شبکه های مجازی ابتدا به تعداد فالوورها و لایک های یک مجموعه دقت میکنند و بعد به شروع فعالیت با آن مجموعه اقدام میکنند چرا که بسیاری بر این باورند که کار کردن بایک مجموعه پر مخاطب و پر سر و صدا میتوانید جنبه تبلیغاتی نیز برای فعالیتشان داشته باشد و جالب است بدانید که این باور کاملا درست است.
حال چاره کار چیست ؟ و برای افزایش مخاطبان در شبکه های اجتماعی چه باید کرد؟

این سوالات را از هر ادمین و فعال درشبکه های اجتماعی بپرسید جوابی یکسان خواهید گرفت: تولید محتوای اصولی، ارتباط موثر با کاربران و مشتریان و خرید لایک و خرید فالوور.

اما کیفیت لایک و فالوور خریداری شده میتواند به شما کمک کند های مختلفی کند به همین جهت ضروری است که از مجموعه معتبری برای افزایش میزان لایک و فالوور خود کمک بگیرید. در این راستا ما فالوور پرو را به شما معرفی میکنیم چرا که فالوور پرو یکی از معتبرترین و حرفه ای ترین مجموعه های خرید لایک و خرید فالوور می باشد و به لطف کیفیت بالای خدمات خود توانسته جایگاه ویژه ای در میان کاربران شبکه های اجتماعی بدست آورد.

مدیریت صفحه اینستاگرام کاری تخصصی است و برای اینکه مدیریت صفحه اینستاگرام نتیجه بخش باشد نیاز است تا متخصصین و فعالین این زمینه کمک بگیرید. و بسیاری از معتبرترین و موفق ترین ادمین های اینستاگرام بر این باورند عقیده دارند که بهترین روش برای بهبود وضعیت کسب و کار در شبکه های مجازی و انجام دیجیتال مارکتینگ خرید لایک و خرید فالوور است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بهنوش بختیاری هم اکثر فالووراش فیکن 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)