حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت تلگرام ۶.۲ با ویرایشگر ویدیو ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | آپدیت، شبکه‌های اجتماعی

آپدیت تلگرام ۶.۲ ارایه شده و در آن ویژگی های جذابی وجود دارد. قابل توجه‌ترین آنها افزوده شدن ویدئو ادیتور تعبیه شده داخلی اختصاصی خودش است.

آپدیت تلگرام ۶.۲

قابلیت جدید به ادیتور عکس داخلی این اپ افزوده می‌شود که در سال‌های گذشته به این اپ افزوده شده بود، و برای کاربران امکان ویرایش مستقیم ویدئوهایشان از داخل خود این اپ پیامرسان را فراهم می‌آورد. همچنین، کاربران می‌توانند از GIFهای بهتر و سایر قابلیتهای بهره‌مند شوند.

کاربران تلگرام اکنون می‌توانند ویدئوهایشان را درون ادیتور رسانه‌ای ویرایش کنند، از جمله تنظیم روشنایی، کنتراست، و ارتقاء کیفیت (enhancement)؛ همچنین آنها اکنون می‌توانند استیکرهای متحرک به ویدئوی خود بیفزایند.

با این قابلیت جدید، استیکرهای متحرک می‌توانند سریعا درون فایل رسانه‌ای ظاهر شوند، و سپس مستقیما با دیگر کاربران تلگرام به اشتراک گذاشته شوند. بنا بر اعلام این شرکت، افزودن یکی از این استیکرها به عکستان آن را به یک گیف تبدیل خواهد کرد، قابلیتی که در آپدیت جدید تلگرام با مورد توجه قرار گرفته است.

آپدیت تلگرام ۶.۲

آپدیت تلگرام ۶.۲

کاربران اکنون می‌توانند تب‌های مبتنی بر ایموجی و گیف‌های داغ روز (Trending) را درون پانل گیف تلگرام، که اکنون تصاویر متحرک را سریعتر از قبل بارگیری می‌کند، ببینند. کاربرانی که یک گیف مشخص را می‌پسندند می‌توانند انگشت خود را روی آن نگه دارند تا در تب اخیر (Recents) برایشان ذخیره شود، تا به این ترتیب دسترسی به آن و ارسالش در آینده آسانتر شود.

نهایتا اینکه، کاربران Telegram از امکان آسان‌تر برای انتقال چت‌ها به فولدرها از طریق نگه داشتن انگشت روی آنها بهره‌مند می‌شوند. برای کاربران اندروید، تلگرام همچنین انیمیشن‌های نرم جدیدی برای ارسال، ویرایش و حذف پیامرسانی و یک ویدئو پلیر بهبود یافته به قابلیت‌های خود افزوده است.

شما از تلگرام استفاده می کنید؟ آپدیت نسخه ۶.۲ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadr

دوستان کسی میدونه چرا گاهی اوقات که میزنی یک ویس رو گوش کنی، صفحه مشکی میشه(تو تلگرام) بعد از چند ثانیه دوباره اوکی میشه…
تو اپدیت قبلی موقع ضبط ویس گاهی اوقات اینجوری میشد، دیروز ک تل رو آپدیت کردم موقع پلی کردن ویس، البته نه همیشه..
دست ادم رو سنسوره؟ چجوریه؟

Mohammadreza

اگه دستت یا یه وسیله ای روبه رو سنسور مجاورت گوشی باشه این اتفاق می افته

Milad7

تلگرام ایکس این مشکل را نداره نصبش کن

lovenokia

سلام
مشکلی آزار دهنده تلگرام کسی راه حلی واسش داره؟
روی یک ودیو یا عکس یا گیف هستیم وقتی دستمون میخوره روی عکس یا ودیو که داریم میبینیم سریع مسپره ودیو بعدی یا عکس بعدی.
دیوونم کرده

lovenokia

اصلاح : سریع میپره

Mohammadr

ن متاسفانه این ویژگی مزخرف رو حدود 5، 6 ماه پیش ارائه کرد، ی جورایی مثل استوری های اینستا کرده ک واقعا بدرد تلگرام نمیخوره!

Milad7

هر روز بهتر از دیروز….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)