حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید باکس چیست؟ سرگرمی‌های جدیدتان را روی صفحه‌ای بزرگتر تجربه کنید

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

دنیای اینترنت منبع بی‌انتهای سرگرمی‌هاست. فیلم‌، سریال، گیم، موزیک، شبکه‌های اجتماعی و هر چیزی که می‌تواند ساعت‌ها ما را سرگرم کنند در این دنیای بی‌انتها وجود دارند.

اما در حقیقت چند مشکل اینجا وجود دارد:

  • نمی‌توانیم فیلم و سریال را روی گوشی ببینیم.
  • استفاده بیش از حد از گوشی با فاصله نزدیک به چشم‌ها آسیب می‌زند.
  • نشستن پشت لپ‌تاپ و کامپیوتر هم اذیت‌کننده است.

تمام این عوامل باعث می‌شوند تا نتوانیم آنطور که باید از دیدن فیلم ها و سریال های آنلاین لذت ببریم. اما با اندروید باکس می‌توانید روی مبل دراز بکشید. ریلکس کنید و تمام این سرگرمی‌ها و لذت تماشا را روی تلویزیون تجربه کنید. در ادامه با اندروید باکس، این اعجوبه کوچک و جذاب آشنا می‌شوید.

تی وی باکس چیست؟

تی وی باکس یا اندروید باکس یک ابزار کوچک و کم‌هزینه است که تلویزیون شما را به یک پلتفرم اندرویدی قدرتمند تبدیل می‌کند. هر فیلم و سریالی که روی گوشی و لپ‌تاپ می‌دیدید حالا می‌توانید روی تلویزیون با صفحه‌ای بزرگتر و کیفیت بالاتر ببینید. با اندروید باکس 4k می‌توانید کیفیت ماورایی را هم تجربه کنید و لذت ببرید.

می‌توانید گیم اندرویدی بازی کنید. دسته‌بازی یا جوی استیک را به اندروید باکس وصل کنید و چون به اینترنت وصل هستید حتی می‌توانید آنلاین بازی کنید. یوتیوب ببینید. یوتیوب مثل یک دریای بزرگ از انواع ویدیوها و سرگرمی‌هاست که ساعت‌ها می‌توانید در آن غرق شوید و گذر زمان را فراموش کنید.

اگر از فیلم‌ها و سریا‌ل‌های تلویزیون داخلی خسته شده‌اید و تبلیغات طولانی ماهواره‌ای هم فقط وقت‌تان را می‌گیرند حالا با اندروید باکس دنیایی جذاب را تجربه می‌کنید. فیلم‌ها و سریال‌ها و انیمیشن‌ها روز دنیا را دنبال می‌کنید. بدون اینکه صحنه‌ای از آن‌ها کم شده باشد یا می‌توانید از سرویس‌هایی مثل فیلیمو و یا نماوا آنلاین فیلم ببینید. با خانواده و یا دوستان‌تان. تنها یا در جمع. با اندروید باکس یک جعبه‌ی سرگرمی در کنار شماست.

سایر قابلیت‌های اندروید باکس

هر قابلیت و امکاناتی که روی اندروید دارید با تی وی باکس روی تلویزیون‌تان هم خواهید داشت. با خرید اندروید باکس به این قابلیت‌ها و سرگرمی‌ها دسترسی خواهید داشت:

  • می‌توانید صفحات وب را بگردید و از سایت‌های محبوب‌تان بازدید کنید.
  • دسته‌بازی را به اندروید باکس وصل می‌کنید و بازی می‌کنید.
  • می‌توانید هر نرم‌افزار اندرویدی که دوست دارید را از گوگل پلی نصب کنید و روی تلویزیون استفاده کنید.
  • فیلم‌ها و سریال‌ها را با پلیرهای مختلف پخش کنید. برخی تلویزیون‌ها نمی‌توانند فرمت‌های مختلف صوتی و تصویری را بخوانند اما اندروید تعداد زیادی پلیر با امکان پخش انواع فرمت دارد.
  • به اسپاتیفای و یا ساندکلاودتان وصل می‌شوید و موزیک باکیفیت گوش می‌کنید.
  • فیلم‌ها را با کیفیت 4K و یا Full HD می‌بینید. اندروید باکس 4K کیفیتی فوق‌العاده را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • با خانواده و دوستان‌تان فیلم و عکس تماشا می‌کنید. از طریق قابلیت Screen Mirroring و دستگاه اندروید باکس می‌توانید گوشی‌تان را هم به تلویزیون وصل کنید تا فیلم‌ها و عکس‌های گوشی‌تان را روی تلویزیون و دسته‌جمعی ببینید.
  • می‌توانید شبکه‌های اجتماعی‌تان را روی تلویزیون چک کنید.
  • دستگاه حافظه داخلی و همچنین پورت USB دارد و می‌توانید فلش و مموری کارت به آن وصل کنید.
  • حتی تلویزیون‌های قدیمی که خروجی HDMI ندارند هم از طریق پورت AV می‌توانند به اندروید باکس وصل شوند و امکانات هوشمند داشته باشند.
  • انواع اپلیکیشن های اندروید تی وی را نصب کنید و از قابلیت های آن استفاده کنید.
  • و صدها قابلیت دیگر که اسپویل نمی‌کنیم تا خودتان تجربه کنید.

تنها چیزی که نیاز دارید یک اندروید باکس و اینترنت پرسرعت است.

اندروید باکس از طریق وای‌فای به اینترنت وصل می‌شود. می‌توانید اینترنت گوشی‌تان را به اشتراک بگذارید و یا از وای فای خانگی‌تان استفاده کنید. حالا شما به اینترنت وصل هستید و می‌توانید تمام تفریحات و سرگرمی‌هایی که گفتیم را تجربه کنید.  حتما سرگرمی‌هایی هم خودتان در ذهن‌تان دارید که روی صفحه کوچک گوشی چندان جالب نیستند. اما روی صفحه تلویزیون حس و حالی جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر دارند. یک پکیج آدرنالین منتظر شماست.

اما یک توقف کوچک داشته باشید. چون بهتر است در خرید اندروید باکس دقت کنید تا بهترین کیفیت را داشته باشد و بدون نقص و ایراد بتوانید از آن استفاده کنید.

با دستگاه‌های اندروید باکس سینماتیو هیجان بیشتر را تجربه کنید.

سینماتیو برندی خلاق و ایده‌پرداز است که اندروید باکس‌های باکیفیت و اقتصادی را تولید می‌کند. انواع تی وی باکس در کیفیتی ایده‌ال که از بهترین تجهیزات و تکنولوژی در ساخت آن‌ها استفاده شده‌ است. به طور کامل تست شده‌اند و شما می‌توانید با خیال راحت به تلویزیون‌تان وصل کنید و یک تلویزیون اندرویدی با دنیایی از سرگرمی‌ها و تفریحات داشته باشید.

اندروید باکس سینماتیو در دو مدل Lite و Prime عرضه می‌شود. مدل لایت کیفیت Full HD دارد و و مدل پرایم از کیفیت 4K هم پشتیبانی می‌کند. در هر دو مدل تمام اپلیکیشن‌های موردنیاز و محبوب به صورت پیش‌فرض نصب شده‌اند. ابعاد کوچک و طراحی هیجان‌انگیزی دارند. درگاه‌های HDMI ، USB ، Micro SD و همچنین AV دارند که برای وصل کردن فلش و دسته بازی و کارت حافظه کاربرد دارند. از اندروید 7.1 و 9 (پرایم) هم پشتیبانی می‌کنند. به سادگی به تلویزیون وصل می‌شوند و تنظیمات ساده‌ای دارند. کار کردن با آن‌‌ها هم بسیار راحت است. منتظر چی هستید؟

یک هدیه ویژه هم از سینماتیو بگیرید: با خرید اندروید باکس سینماتیو 1 ماه اشتراک رایگان و 3 ماه اشتراک 50 درصد فیلیمو یا نماوا را خواهید داشت و می‌توانید فیلم‌های محبوب‌تان را تماشا کنید و لذت ببرید. این فرصت را از دست ندهید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب 🙂

eftekharifar

رم دستگاه اندرویدی که استفاده مالتی مدیا داره 2 گیگ؟؟!؟!؟! واقعا؟؟؟؟؟

Monarch

به نظرم کارایی و پاسخگویی آنچنانی با توجه به مشخصاتش نداره در حالی که خیلی موارد بهتری توی بازار میشه پیدا کرد البته در کل اندروید باکس ها برای افرادی خوبه که تلویزیون عادی دارن نه با سیستم عامل های امروزی

Monarch

فراموش کردم بگم حتما موقع خرید به این نکته دقت کنید که اندروید باکسی بخرید که پورت لن رو داشته باشه نه فقط اتصال وای فای

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)