حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

امروز شنبه ۱۷ خرداد ۹۹ در نهایت قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو انجام شد. پس از این مراسم اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شده است. ایران خودرو در این طرح ۱۵ هزار خودرو عرضه کرده است که جزئیات تعداد آن ها و نحوه اطلاع از برنده شدن در این قرعه کشی را با هم مرور می کنیم.

برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو

شما برای مطلع شدن از اخبار پیش فروش خودرو می تواند در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید.

آپدیت شد: لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو برای فروش فوق العاده منتشر شد

لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو برای فروش فوق العاده منتشر شد

تعداد افراد متقاضی شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو پس از آن‌که شرط لزوم ارائه پیش پرداخت از بین شرایط ثبت نام حذف شد، به طرز چشمگیری افزایش یافت و بنابراین شانس هر شخص برای برنده شدن در قرعه کشی به شدت کاهش یافته است.

مطابق قوانینی که پیش از این برای شرکت در پیش فروش ایران خودرو ذکر شده بود، تمامی این افراد به سن قانونی رسیده‌اند، گواهینامه رانندگی دارند، هیچ پلاک جاری به نام آن‌ها ثبت نشده است و در مدت اخیر هیچ خریدی از خودروسازان انجام نداده‌اند.

قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو

قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو

فرایند قرعه کشی

بنابر اطلاعات منتشر شده در روزهای گذشته، اعلام شده بود که حدود 5.5 میلیون نفر متقاضی خرید 25 هزار دستگاه خودرو عرضه شده از سوی ایران خودرو و سایپا بوده‌اند ولی در مراسم امروز مشخص شد که از این تعداد ثبت نام، بسیار واجد شرایط نبوده اند و پس از پاکسازی، کلاً 4 میلیون و 360 هزار نفر در این قرعه کشی شرکت کرده اند.

نکته جالب در خصوص شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو این است که سند خودرو تا حدود یکسال در رهن خودروسازان باقی خواهد ماند و بنابراین برندگان قادر به خرید و فروش خودرو نخواهند بود. علاوه برآن برندگان دیگر نمی‌توانند در سایر طرح‌های فروش خودروسازان شرکت کنند.

چگونه متوجه شویم که در قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو برنده شده ایم؟

در مراسم امروز به دلیل حفظ حریم شخصی افراد، نامی از برنده ها اعلام نشد و تنها کدهای هر شخص اعلام شد. پس از مراسم قرعه کشی از طریق پیامک با فرد برنده تماس گرفته می شود و در صورت عدم تکمیل وجه توسط او تا 48 ساعت، نفر جایگزین اعلام و با اون تماس گرفته می شود.

هشدای پلیس فتا

متقاضیان خرید خودرو باید هوشیار باشند که هرگونه اعلام برنده شدن آنان و نتایح قرعه کشی فقط و فقط از طریق سایت‌های رسمی دو شرکت خودروساز و رسانه‌های معتبر منتشر خواهد شد، بنابراین اگر با پیامک‌های مشکوک یا پیامک از منابع ناشناس مواجه شدند حتما از صحت آن باخبر شده و آن را راستی آزمایی کنند. چرا که ممکن است برخی افراد سودجو با طراحی سایت جعلی یا ارسال پیامک و حتی تماس با افراد بخواهند از آنان کلاهبرداری کنند.

در این شیوه ممکن است افرادی با شهروندان تماس گرفته و مدعی شوند که از طرف نمایندگی یا شرکت خودروساز تماس گرفته و در صورت واریز وجه یا بخشی از آن، خودرو به آنان تعلق خواهد گرفت و می‌توانند ثبت‌نام کنند. در این راستا لازم است شهروندان هوشیار بوده و فریب چنین وعده‌هایی را نخورند.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا گفت:‌

توصیه ما به شهروندان این است که اولا برای واریز وجه حتما به سایت رسمی شرکت‌های خودروساز مراجعه کرده و از واریز وجه به اشکال دیگر و از جمله اعلام رمز دوم پویا به شکل تلفنی به فرد تماس‌گیرنده جدا خودداری کنند.

شما در این فروش فوق العاده شرکت کردید؟ امیدوارم که برنده شده باشید.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بیشترین شانس با توجه به ظرفیت هر خودرو برای 206 بود 🙂

Milad7

عزیزان خونسردی خودتون را حفظ کنید اگر برنده شده باشید ، به زودی براتون پیامک ارسال میشه 😀

pooria

😂😂

smartiz

حتما عادلانه بوده قرعه کشی ….100٪

ممد بمولا

405 زده بودیم مطمئنا برنده نشدیم 🙂

علی شیخ زاده

سیمکارت من امروز مسدود شد😟
وضعیت قرعه کشی رو از تو سایت شرکت میشه فهمید؟

Monarch

بله تو سایت فروض ایران خودرو به تفکیک هر خودرو زده میتونید اونجا پیگیری کنید

Monarch

*فروش

Milad7

اسامی داخل سایت منتشر شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)