حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو برای فروش فوق العاده منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

در ترنجی خواندیم که اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شد. برای جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی لیست اسامی منتشر نشد و قرار بود که ایران خودرو از طریق پیامک به برندگان اطلاع بدهد. حالا اما لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو برای فروش فوق العاده منتشر شده است. این نمی تواند خطرناک باشد چون این فایل بدون نام بوده و فقط شماره پیگیری ثبت نام در آن قرار دارد ولی لطفا آگاه باشید که باز هم احتمال کلاهبرداری وجود دارد و پیش از هر اقدامی سعی کنید از مبادی رسمی اطلاعات صحیح بگیرید. شما می توانید این لیست را اینجا در ترنجی ببینید.

لیست اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو برای فروش فوق العاده

شما برای مطلع شدن از اخبار پیش فروش خودرو می تواند در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید. فایل PDF اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو را می توانید با کلیک کردن روی این خط، ببینید. حجم این فایل ۵ مگابایت است و به علت نسبتا حجیم بودن چند ثانیه ای برای آماده شدن (لود شدن) آن زمان نیاز است. پس لطفا صبور باشید.

نمایش لیست برندگان

از آنجا که این فایل حاوی ۱۵ هزار نام است و در ۳۲۰ صفحه آماده شده، شما می توانید با جستجو نام خود، به سرعت ببینید که جز این افراد خوش شانس هستید یا خیر.

طرح تبدیل ایران خودرو بهمن ۹۸ برای سمند EF7

اما چطور می توانید در یک فایل PDF جستجو کنید؟ اگر این فایل را روی دسکتاپ (کامپیوتر شخصی) باز می کنید، معمولا کلیدهای ترکیبی Ctrl+F به شما کمک می کند که به کادر جستجو برسید. توصیه می کنیم این فایل را مرورگر اینترنت مثل گوگل کروم باز کنید.

در موبایل اگر این فایل را باز می کنید، بستگی به نرم افزار مورد استفاده شما دارد اما اکثر آن ها روی لبه بالا گزینه جستجو دارند. امیدوارم شما برنده این فروش فوق العاده بوده باشید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

من 7 تا کد ملی داشتم هیچ کدوم در نیومدن!!!

Milad7

داخل گروه 5000 هزار نفره که عضوم تا الان کلا 5 نفر برنده شدن!!!

eftekharifar

من کاملا مشکوکم به قرعه کشیشون. اگه ریگی به کفششون نبود توی یه برنامه زنده قرعه کشی میکردن

Monarch

اینم مثل همه فروش های قبلی هست دیگه
چه جوری هر هفته خبر میاد 300 400 خودرو بدون پلاک تو پارکینگ پیدا شده در حالی که مردم نمیتونند همین لگن ها رو بخرن؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)