حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر Play 4 5G با دایمنسیتی ۸۰۰ به قیمت ۲۵۳ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | آنر

آنر به تازگی از دو موبایل اقتصادی 5G خود رونمایی کرده است. آنر پلی ۴ و آنر پلی ۴ پرو که هر دو از شبکه 5G پشتیبانی کرده و یکی با تراشه مدیاتک و دیگر با تراشه پرچمدار هواوی ارایه می شود. در این مطلب ما با آنر Play 4 5G که با دایمنسیتی ۸۰۰ به قیمت ۲۵۳ دلار رسما معرفی شده، آشنا خواهیم شد و مطلب بعدی به Honor Play 4 Pro 5G اختصاص خواهد داشت.

آنر Play 4 5G

گوشی هوشمند محبوب Honor Play 4 به تازگی با 5G به روز شده از شبکه شش باند پشتیبانی می کند. این نه تنها تمام باندهای فرکانس اصلی سه اپراتور بزرگ چینی را در بر می گیرد و از شبکه دو ماژول SA/NSA شبکه 5G پشتیبانی می کند بلکه از باندهای فرکانس رومینگ چندگانه نیز پشتیبانی می کند. آنر پلی ۴ از طراحی انتخاب آنتن 1T4R پشتیبانی می کند، که سرعت دانلود 5G را 30٪ افزایش می دهد.

شخصیت اصلی ما از فناوری BWP و شبکه بهینه سازی خرد استفاده می کند. این نه تنها می تواند به طور خودکار پهنای باند شبکه را تنظیم کند بلکه باعث می شود عمر کلی باتری ۳۰ درصد بهبود یابد. برای سناریوهای خاص استفاده از 5G در Honor Play 4 نیز بهینه شده است تا بطور خودکار یک شبکه مناسب تر انتخاب شود.

مشخصات آنر Play 4 5G

آنر Play 4 5G

آنر Play 4 5G

گوشی اقتصادی Honor Play 4 از تراشه ۷ نانومتری 5G مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰ استفاده می کند که از معماری 8 هسته ای با کارایی بالا و همچنین APU 3.0 بهره می برد. برای سناریوهای بازی، یک موتور تأخیر مشخص را نیز تطبیق می دهد. دومی می تواند در حالی که بازی Assistant 2.0 را در اختیار شما قرار می دهد تمام عملکردهای CPU را به بازی بصورت مرکزی برنامه ریزی کند که به شما امکان می دهد تجربه بازی همه‌جانبه تری بدست آورید.

دایمنسیتی ۸۰۰ با استفاده از فرآیند 7nm شرکت TSMC تولید می شود. CPU از ترکیبی از چهار هسته A76 و چهار هسته A55 استفاده می کند. بالاترین فرکانس 2.0GHz است و در عین حال چهار هسته گرافیکی Mali-G77 که از رفرش‌ریت 90 هرتز، صفحه نمایش با وضوح FHD+ و البته موتور بازی MediaTek HyperEngine پشتیبانی می کند.

آنر Play 4 5Gش

آنر Play 4 5Gش

آنر Play 4 با استفاده از VC خنک کننده مایع و ساختار برطرف‌کردن گرما ۱۲ لایه، به طور منظم مشکل گرمایی را حل می کند و دما را سریع از بین می برد. همچنین از فناوری کنترل دما هوش مصنوعی در پوسته استفاده می شود. بنابراین پوسته مطابق دما تنظیم می شود. همچنین یک باتری بزرگ 4300mAh و پشتیبانی شارژ سریع سریع 22.5W نیز وجود دارد.

در پشت، Honor Play 4 یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی Ultra-clear را ارایه می کند. این دوربین از حسگر تصویر اندازه بزرگ 1/1.7 اینچی برخوردار است و از فناوری ادغام چهار در یک پیکسل پشتیبانی می کند. همچنین از الگوریتم لرزشگیر هوش مصنوعی 2.0 AIS پشتیبانی می کند. به غیر از سنسورهای دوربین اصلی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی زاویه دید عریض، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق وجود دارد.

آنر Play 4 به طور خاص با الگوریتم “تشخیص حرکت هوش مصنوعی” سازگار است، که می تواند وضعیت حرکت را بطور هوشمند تشخیص دهد، سریع ضبط و لحظه حرکت را فریز کند. همچنین از ضبط ویدیوی 4K با ویژگی ultra-clear به همراه تثبیت کننده تصویر تصویری EIS پشتیبانی می کند.

نسخه 6 گیگابایتی + 128 گیگابایتی Honor Play 4 با قیمت ۲۵۳ دلار ارایه می شود. این در حالی است که نسخه 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی ۲۸۱ دلار است. سه رنگ ایسلندی، آبی فانتوم و سیاه شب فانتوم (بخوانید سفید، آبی، مشکی) وجود دارد.

نظر شما درباره آنر پلی ۴ 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

5g با این دوربین و قیمت واقعا خوبه. برنهایی مثل سامسونگ فکر کردن سرگردنست که برای گوشی ۵g قیمت خیلی بالایی در نظرمیگیرن اونم تازه همه پرچمداراش ندارن!

ممد بمولا

ردمی 10 ایکس بهتره :/

eftekharifar

بازم ردمی 10X انتخاب مناسب تری هست

AAAA_.reza._AAAA

کلا بعد ردمی ۱۰x انتظاراتم خیلی رفته بالا😅

گوشیه خوبیه ولی بهترین نیست

persepolis

رو بازی طراحی شده
( نرم افزار سخت افزار)

قیمت خوب…
اگه تو ایران دلار قیمتش خوب بود…
باید یکی از اینها را میگرفتیم فقط واسه بازی…

Milad7

قیمتش خیلی خوبه سخت افزار خوبی هم داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)