حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سه راز مهم برای سرخطی و عرضه اولیه در بورس با استفاده از سرور بورس

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اگر خواندن این مقاله را شروع کرده اید، حتما شما هم به سرخطی زدن در بورس یا سفارش عرضه های اولیه علاقه مند هستید. بسیاری از افراد با خرید عرضه های اولیه و اطلاع از زمان فروش آن ها ، سود های بسیار زیاد و بالایی پس از مدتی به دست می آورند.

افرادی هم هستند که با استفاده از سفارشات سرخطی و قیمت های مناسب ، سود های چندین برابری نسبت به هزینه پرداخت شده بابت آن سهم خواهند داشت . در این پست، سه راز مهم سرخطی زدن را به شما توضیح خواهیم داد.

راز اول در سرخطی و سفارش عرضه اولیه:

استفاده از یک اینترنت پر سرعت با پینگ پایین به کارگزاری های بورس استفاده کنید

در کشور ایران در سال های اخیر ، پیشرفت قابل توجهی در سرعت اینترنت شرکت های اینترنت داشته ایم ، با وجود پیشرفت های موجود هنوز هم هستند افرادی که سرعت اینترنت پایینی دارند و یا مشکل پینگ به کارگزاری های بورس را دارند .

چگونه سرعت اینترنت خود را تست کنیم؟

شما میتوانید با مراجعه به سایت اسپید تست ، اقدام به تست سرعت اینترنت خود کنید ، در اینترنت های مبین نت، همراه اول، ایرانسل، مخابرات، شاتل و .. ما نهایت سرعتی که در یک اینترنت خانگی داریم چیزی نزیک به 20 تا 40  مگابیت بر ثانیه است:

مقایسه سرعت اینترنت خانگی با سرور بورس

سرعت اینترنت اینترنت های خانگی و پر سرعت در ایران

 

همانطور که در تست بالا میبینید، ما در تست با استفاده از اینتترنت داخل کشور ، سرعت دانلود مان 20 مگابیت بر ثانیه ، سرعت آپلود 3.7 مگابیت بر ثانیه و پینگ هم 24 میلی ثانیه است .

برای سر خطی و ثبت سفارش فوری عرضه اولیه به دنبال سرعتی بسیار بیشتر از سرعت بالا باشید ، چون سرعت بالا برای سرخطی بسیار کم است .

شما برای سرخطی بورس ، به سرعتی 1000 برابر بیشتر از سرعت بالا نیاز دارید !

اگر مشتاق شده اید بدانید چنین سرعت اینترنتی را چگونه تهیه کنید ، باید بگوییم شما باید از سرور های مخصوص بورس استفاده کنید .

این سرور ها توسط بهترین شرکت های اینترنت از جمله شرکت وب داده، ارائه می شود، محیطی کاملا مشابه کامپیوتر و یا لپ تاپ شما که سیستم عامل ویندوز دارد، دارند .

اگر میخواهید بدانید چقدر سرعت دارند، در ادامه با ما همراه باشید تا سرعت یکی از این سرور ها را به شما نشان بدهیم .

سرور بورس

سرور های بورس سرعتی بیش از 10 گیگابیت بر ثانیه دارد ، که میتوانند رتبه شما در صف های خرید را بسیار بهبود ببخشند :

سرور مجازی پورت 10 گیگ

سرعت سرور بورس

در سرعت سرور مجازی بورس ما سرعتی بالغ بر 9000 مگابیت برای دانلود ، 3800 مگابیت برای آپلود و 1 میلی ثانیه هم سرعت پینگ است .

در سرخطی زدن ، میلی ثانیه ها هم اهمیت دارند ، برای همین باید پینگ پایین و کمترین پینگ ممکن یعنی 1 میلی ثانیه را داشته باشید .

اگر شما هم به دنبال سرخطی و عرضه اولیه هستید، میتوانید با استفاده از سرور مجازی بورس ، با پر سرعت ترین اینترنت ایران، نتایج بهتری را بدست آورید !

اینترنت پر سرعت برای بورس

با استفاده از سرور های مجازی که دقیقا یک کامپیوتر مشابه لپ تاپ یا کامپیوتر شما هستند، میتوانید پر سرعت ترین اینترنت را برای بورس داشته باشید. در ادامه به شما پر سرعت ترین سرور برای بورس را معرفی خواهیم کرد .

شما میتوانید برای خرید سرور مجازی بورس از وب سایت وب داده اقدام نمایید و سرعتی بیش از 10 گیگابیت بر ثانیه در اختیار داشته باشید .

پس از خرید سرور بورس از وب سایت وب داده، شما دسترسی به پر سرعت ترین اینترنت ایران برای کار در بورس دارید .

راز دوم سرخطی و سفارش عرضه اولیه در بورس :

استفاده از نرم افزار های آتوکلیکر (Auto Clicker )

نرم افزار های آتو کیلیکر یا اتوکلیکر ، از دسته نرم افزار های رایگانی هستند که به شما اجاره میدهند تا کلیک های اتوماتیکی در قسمت هایی از صفحه داشته باشید، این کلیک ها میتوانند پشت سره هم با فاصله زمانی خاصی باشند ، شما میتوانید با جست و جو در گوگل و پیدا کردن نرم افزار های auto clicker  تنظیم کنید که :

  • موس شما در هر ثانیه فقط 3 بار بر روی دکمه ثبت خرید و سفارش کلیک کند .
  • فاصله زمانی هر کلیک چقدر باشد
  • کلیک اول را در میلی ثانیه 1 انجام دهد
  • کلیک دوم را در میلی ثانیه 300
  • کلیک سوم را در میلی ثانیه 900
  • به این ترتیب، شما 3 کلیک در 1 ثانیه کرده اید

با استفاده از این روش ، و همراه داشتن یک اینترنت پر سرعت، کلیک های شما به صورت اتوماتیک و در کمتر از 1 میلی ثانیه به سرور های کارگزاری می رسد و سفارشتان ثبت می شود.

راز سوم سرخطی و خرید عرضه اولیه در بورس:

ساعت زمانی که برای عرضه اعلام می شود را باور نکنید !

اگر به شما اعلام می شود 8:30 بازار برای خرید باز می شود یا عرضه ای صورت میگیرد، شما از ساعت 8:29:30 شروع به کلیک کردن کنید .

عواملی که باعث این تغییر ساعت می شود اختلاف ساعت سرور بورس ایران و سرور مجازی بورس یا کامپیوتر شما است .

امید واریم بتوانید از این 3 راز که به شما گفتیم، نهایت استفاده را ببرید .

دیگر خدماتی که وب داده ارائه می کند :

همچنین اگر از برای ترید های خارجی و فارکس نیاز به سرور مجازی دارید ، میتوانید از سرور مجازی هلند وب داده استفاده کنید .

سرور هلند دارای پینگ 1 میلی ثانیه و کمتر به کارگزاری های خارجی در زمینه بورس است و دارای سرعت 1 تا 10 گیگابیت بر ثانیه می باشد .

سرور مجازی ایران

در رابطه با سرور های ایران نیز ، وب داده ارائه دهنده برترین سرور مجازی ایران است که شما میتوایند با مراجعه به وب سایت ما سرور مجازی ایران با پورت 10 گیگابیت یا همان 10 هزار مگابیت سفارش بدهید .

وب داده برای تمامی سرور های خود از هارد های NVMe سامسونگ استفاده کرده است تا بیشترین سرعت را در اختیار کاربران خود قرار بدهد .

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

30 درصد سهام عدات را بفروشیم یا نه؟ نظری ندارید؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)