حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساینا فیس لیفت را ببینید: ساینا S با ظاهری آشنا ولی متفاوت

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

به نظر می رسد پروژه ساینا ۹۹ که ساینا فیس لیفت یا ساینا اس است به اتمام رسیده و گویا در روزهای آتی نسخه نهایی این خودرو رونمایی شود. شما می توانید امشب و اینجا در ترنجی ساینا فیس لیفت را ببینید. می توان گفت ساینا S با ظاهری آشنا ولی متفاوت است.

ساینا فیس لیفت

ساینا فیس لیفت

ساینا فیس لیفت

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ ساینا ۹۹ که نسخه فیس لیفت ساینا است، در بخش طراحی جلو، عقب و کابین تا حدی تغییر کرده و به روزتر شده است. بر اساس تصاویر جدید مشخص است که جلو آمپر خودرو تغییر کرده و سامانه GSI در نمونه دنده ای نیز وجود دارد. همچنین دکمه سنسور نور (Auto Light) مستقل از دسته راهنما طراحی شده و بر روی پنل مجزا نصب شده است.

ساینا فیس لیفت

ساینا فیس لیفت

پیش از این مشخص شده بود که ساینا ۹۹ با ویژگی هایی چون فرمان طرح D، چراغ روشنایی روز، سپرهای جدید جلو و عقب، جلو پنجره جدید، دیفیوزر عقب، گرافیک جدید کاسه چراغ های عقب، تریم داخلی جدید، سر دنده جدید و… به دست مشتریان می رسد. نسخه فول آپشن ساینا فیس لیفت به امکاناتی نظیر شیشه های عقب دودی، رینگ آلومینیومی، نمایشگر ۷ اینچی لمسی، بلوتوث، قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر خودرو (Mirror Link)، سنسور فشار باد لاستیک TPMS، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، دوربین عقب، روکش صندلی چرم و… مجهز است.

سایپا ساینا ۹۹ به پیشرانه کم مصرف M15 مجهز است. این پیشرانه ۱۵۰۳ سی سی حجم دارد و قدرت ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۵ سرعته دستی ساینا S توان پیشرانه را به چرخ های جلو انتقال می دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این فیس لیفت ساینا جذاب است؟ شما برای مطلع شدن از اخبار پیش فروش خودرو می تواند در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Bad boy🤫

تنها نقطه قوت طراحی اش یعنی چراغ عقبش حذف شد

pooria

نه اخه چراغ عقبش مثل کو ن مرغ بود 😂
حالا بهتر شده

Milad7

حیف پول 😐

Milad7

اسمش هم مثل خودش مسخره اس 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)