حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا C2 Tava و نوکیا C2 Tennen با مدیاتک Helio A22 رسما معرفی شدند

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | نوکیا

در ترنجی خواندیم که نوکیا C5 Endi با مدیاتک Helio P22 برای بازار امریکا با قیمت ۱۷۰ دلار رسما معرفی شد. به شما گفتیم که این دستگاه به همراه دو عضو دیگر معرفی شده است. خب باید بگویم که نوکیا C2 Tava و نوکیا C2 Tennen با مدیاتک Helio A22 رسما معرفی شدند. این دو دستگاه هنوز قابل هضم برای ما نیستند چون با مشخصات یکسان، نام و قیمت متفاوتی دارند؛ در حقیقت قیمت خیلی متفاوت! اجازه بدهید بیشتر درباره آن ها صحبت کنیم.

نوکیا C2 Tava و نوکیا C2 Tennen

نوکیا C2 Tava

نوکیا C2 Tava

شرکت HMD Global از تلفن های هوشمند نوکیا C2 Tava و نوکیا C2 Tennen در آمریکا رونمایی کرده است. آنها در کنار نوکیا C5 Endi ارایه شدند.

نوکیا C2 Tava و C2 Tennen در واقع تلفنهای هوشمند یکسانی هستند که دارای گزینه های رنگی مختلف، برچسب قیمت و نام متفاوت هستند. آنها فاقد سنسور اثر انگشت هستند اما از قفل هوش مصنوعی تشخیض چهره (بخوانید تشخیص چهره ۲ بعدی با ایمنی پایین) استفاده می کنند. این دستگاه ها تک سیم کارت با پشتیبانی از 4G VoLTE هستند و با اندروید ۱۰ ارایه می شوند. دکمه اختصاصی دستیار Google نیز دارند.

هر دو این تلفن های هوشمند دارای نمایشگر 5.45 اینچی 720p با نسبت ابعاد 18:9 مجهز هستند که البته نیاز به گفتن نیست، حاشیه خیلی زیادی دارند. این روزها تقریبا اقتصادی‌ترین موبایل های بازار هم اینقدر حاشیه ندارند مگر آیفون SE 2020 که روی این ها را هم سفید کرده است!

در بخش سخت افزار هر دو دستگاه نوکیا C2 Tava و نوکیا C2 Tennen از تراشه چهار هسته ای مدیاتک Helio A22 بهره می برند. درباره حافظه رم و حافظه داخلی باید ۲ گیگابایت رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی را عنوان کنیم که با کارت حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت قابل اضافه شدن است.

در بخش دوربین نوکیا C2 Tennen و نوکیا C2 Tava شامل دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین اصلی دوگانه ۸ + ۲ مگاپیکسلی در پشت است. این دو دستگاه باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارند و از شارژ 10W پشتیبانی می کنند اما متأسفانه شارژر 5V / 1A یعنی ۵ وات را در جعبه دارند.

قیمت نوکیا C2 Tava و نوکیا C2 Tennen

قیمت نوکیا C2 Tennen برابر 69.99 دلار است و از 15 ژوئن سال 2020 در فروشگاه های خرده فروشی انتخابی کشور به فروش می رسد. این دستگاه در رنگ شبیه استیل موجود است.

قیمت نوکیا C2 Tava برابر 109.99 دلار است و به رنگ آبی Tempered عرضه می شود. این محصول در فروشگاه های خرده فروشی بی سیم کریکت و وب سایت آن از 29 مه 2020 به فروش می رسد. ما هنوز درباره دلیل اختلاف قیمت اطلاع صحیحی نداریم.

نظر شما درباره نوکیا C2 Tava و نوکیا C2 Tennen چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

خوشم میاد آقای عط ایی تیکه های جالبی میندازه

bh974

چقد حاشیه داره😱😱

lovenokia

از اشتباهات نوکیا :
عدم استفاده از یک رابط کاربری اختصاصی زیبا بود و دیگری طراحی های کپی وارانه از دیگر برند های چینی بود . در صورتی که می توانست از سری لومیا طراحی های عالی ارائه کند .

bh974

ب نظر من بزرگترین مشکل فاصله زیاد بین معرفی تا عرضه گوشی ب بازاره

afsoon

قیمتش زیادی تند هست .۷۰ دلار واسش خوب بود .هرچند همین الان ردمی ۸ آ دوال با قیمت ۷۸ دلاری اش خعلی گزینه بهتری هست . چیپ خعلی ضعیفه این چیپ روی ردمی ۶ آ استفاده شده گوشی سه سال پیش

Mahdi

‌اوه متنفرم ازت مدیاتک

hamid reza

فکر کرده چون آیفون حاشیش زیاده خوب میفروشه!

Milad7

مدیاتک 😐

alone wolf

خیلییی مزخرفه 🔫😐
به نظرم به صرفه ترین گوشی نوکیا Nokia 5.1 plus است😍😍

MohammadFarhaadi

اصلا دلیلی واسه خریدن این گوشی پیدا نمیکنم.شما میتونید یه گوشی با قیمت خیلی پایینتر اونم گوشیه سه سال پیش رو پیدا کنید با امکانات و سخت افزار قویتر و بروزتر!!!

MohammadFarhaadi

اصلا دلیلی واسه خریدن این گوشی پیدا نمیکنم.شما میتونید یه گوشی با قیمت خیلی پایینتر اونم گوشیه سه سال پیش رو پیدا کنید با امکانات و سخت افزار قویتر و بروزتر!!!قشنگ رد داده نوکیا هم!همین کارا رو کرد که از بام فروش گوشی افتاد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)