حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت پیش نویس و زمان بندی توییت به توییتر وب اضافه شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

ویژگی‌های مختلفی می تواند زندگی را راحت‌تر کند. مثلا ذخیره یا زمان بندی خیلی از موارد می تواند به افراد شلوغ‌تر کمک کند. اگر شما از این دسته کاربران شلوغ هستید خبر خوب اینکه قابلیت پیش نویس و زمان بندی توییت به توییتر وب اضافه شده است. از این به بعد شما قادر خواهید بود یک توییت را برای زمان معین تنظیم کنید یا پیش از ارسال آن را ذخیره کنید تا بعدا آن را تکمیل کرد یا تغییر بدهید.

قابلیت پیش نویش و زمان بندی توییت

قابلیت ذخیره و زمان بندی توییت

قابلیت ذخیره و زمان بندی توییت

توییتر می گوید اکنون می توانید توییت ها را درست از نسخه وب زمان بندی کنید. هنگام نوشتن یک توییت، باید یک نماد تقویم کوچک را در ردیف پایین آیکون ها در پایین پنجره نوشتن مشاهده کنید. روی آن کلیک کنید و می توانید مشخص کنید کی می خواهید توییت ارسال شود.

در ابتدا توییتر گفته بود که در ماه نوامبر در حال آزمایش “این ویژگی” است و اگر به آن آزمایش دسترسی پیدا نکردید، در صورت تمایل به زمان بندی توییت ها، باید از Tweetdeck یا سرویس شخص ثالث دیگری استفاده کنید که این ویژگی را پشتیبانی می کنند.

پیش نویس توییت

پیش نویس توییت

توییتر می گوید اکنون می توانید پیش نویس توییت ها را نیز در برنامه وب ذخیره کنید. با این حال، پیش نویس هایی که در برنامه وب می نویسید فقط با سایر موارد Web appهای توییتر سینک می شوند. طبق گفته توئیتر، به این معنی که پیش نویس هایی که در برنامه تلفن همراه توییتر نوشته شده اند با وب همگام نمی شوند.

در اینجا ویدئویی از توییتر وجود دارد که نشان می دهد چگونه ویژگی های جدید زمان بندی توییت و پیش نویس توییت کار می کند:

شما از توییتر چقدر استفاده می کنید؟ این ویژگی ها برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

توی ایران بیشتر فاز روشن فکرا توییتری ان!

Milad7

ی فیو استار که میزنن روحشون جلا میگیره خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)