حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی H.S. Power Control سونی اکسپریا ۱ مارک ۲ امکان بازی کردن بدون افت سلامت باتری را ارایه می کند

نوشته

3 سال قبل | 19 دیدگاه | سونی

سه ماه پیش بود که سونی اکسپریا ۱ مارک ۲ (Xperia 1 II) با اسنپدراگون ۸۶۵ و پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد. ژاپنی‌ها به شکل خیلی شارپی با بازار همسو نیستند و مسیر خود را پیش می روند. هر چند پیمودن این مسیر یعنی فروش فوق العاده پایین این برند در بازار اما وقتی نوآوری های خاص این برند را می بینید نمی توانید به آن احترام نگذارید. امروز می بینیم که ویژگی H.S. Power Control سونی اکسپریا ۱ مارک ۲ امکان بازی کردن بدون افت سلامت باتری را ارایه می کند. این ویژگی گاها در برخی لپتاپ‌ها وجود دارد تا سلامت باتری را حفظ کند اما در موبایل فکر می کنم این اولین مرتبه توسط سونی ارایه شده است.

ویژگی H.S. Power Control سونی اکسپریا ۱ مارک ۲

بازی با تلفن های هوشمند تبدیل به یک مورد کاربرد ویژه برای تلفن های هوشمند شده است، تا جایی که ما تلفن های هوشمند گیمینگ داریم که به طور خاص این مخاطب را هدف قرار می دهند. بازی های هوشمند قطعا سرگرم کننده هستند و می توانید ساعت ها به راحتی در آن غرض شوید اما خب این اشکالاتی در باتری گوشی شما دارد. بازی ها برای اجرای نیاز به پردازش زیادی دارند و یک جلسه بازی فشرده می تواند به سرعت از عمر باتری شما بکاهد.

و اگر شخصی هستید که ضمن شارژ کردن تلفن خود، دوست دارید بازی کنید ممکن است تلفن شما با گرمای ضعیف ناشی از هردو، اجرای بازی و شارژ باتری روبه‌رو باشید. همه این گرما برای سلامتی باتری تلفن شما و ماندگاری کلی تلفن هوشمند شیشه ای شما مناسب نیست. سونی ممکن است راه حل خوبی برای این سناریو داشته باشد، زیرا Xperia 1 II با یک ویژگی جدید عالی همراه است که به شما امکان می دهد تلفن را مستقیما از شارژر بدون استفاده باتری استفاده کند.

سونی اکسپریا ۱ مارک ۲ از باتری مناسب ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است که از USB PD با شارژ سریع تا ۱۸ وات پشتیبانی می کند. سونی با ویژگی ای به نام H.S. Power Control می خواهد به مقابله شرایط مذکور برود. در این نام خاص در حقیقت H.S. مخفف “Heat Suppression” (از بین بردن گرما) است. این ویژگی بخشی از “Game Enhancer” در Xperia 1 II است و می توان آن را بر اساس هر برنامه فعال کرد.

ویژگی H.S. Power Control سونی اکسپریا ۱ مارک ۲

ویژگی H.S. Power Control سونی اکسپریا ۱ مارک ۲

وقتی H.S. Power Control فعال شده است، می توانید از اکسپریا ۱ مارک ۲ با توان دریافت شده به طور مستقیم از شارژر تلفن استفاده کنید. در اصل، شما می توانید از شارژر برای روشن نگه داشتن گوشی و بازی استفاده کنید، بدون اینکه باتری شارژ شود. این امر به ویژه در هنگام بازی کردن بازی های فشرده برای مدت طولانی بیشتر مفید است، زیرا بازی گرما زیادی ایجاد می کنند و از باتری زیادی استفاده می کنند.

به طور کلی، گرما برای سلامتی باتری در طولانی مدت مناسب نیست و چرخه سریع تر تخلیه نیز بر سلامت کلی باتری تأثیر می گذارد. با فعال شدن این ویژگی، احتمالا می توانید برای مدت طولانی بازی کنید بدون اینکه نگرانی در مورد مکانیسم شارژ مؤثر بر سلامت باتری شما داشته باشد. برای گیمرها، این یک ویژگی اساسی به شمار می رود، به خصوص اگر آنها قصد دارند گوشی خود را برای مدتی نگه دارند.

ویژگی H.S. Power Control فعلا فقط در سونی اکسپریا ۱ مارک ۲ موجود است. مشخص نیست که آیا این ویژگی به سایر دستگاه های سونی هم اضافه خواهد شد یا نه. در حال حاضر Xperia 1 II با قیمت 1200 دلار به آمریکا به فروش می رسد.

نظر شما چیست؟ به نظر ویژگی نوآورانه قابل احترامی است.

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

بیا بخرمت

m.b

من فیلم میخوام… 😐

Dr.Nazer

سلام

m.b

فیلم میخوام… 😑

Dr.Nazer

مکان نام ببر من نمیدونم از کجا فیلم بدم😂

Dr.Nazer

بابام یا جواب نداد یا داره طومار مینویسه

m.b

🙄😒

Dr.Nazer

ای جااااااااان
احتمال داره چند وقت دیگه، دیگه نتونی ازم فیلم بخوای، منم ازت فیلم نمیخوام…

نکته‌شو خودش کشف کن😁👌

Dr.Nazer

خودت*

m.b

میخوای شیا بگیری؟🤔

m.b

🙄

Amin.Gh

واسه pubg mobile عالیه
باتریو نابود میکنه این بازی لعنتی 😂

هرچند بهترین دیوایس برای این بازی محصولات اپل و بخصوص آیپد هستش😍

Milad7

1200 دلار 😐

MOAZEZ

بدون شک مناسب ترین گوشی جهت بازی و یا بهتر بگم بهترین گوسی گیمینگ دنیا xperia 1ii هست. چندتا دلیل دارم برای اثبات این حرف
1-همه میدونن بهترین گیمرهای دنیا مانیتوری میخرن که 21.9 باشه و رزولویشن 4k داشته باشه. پس1ii با رزولویشن 4khdr و نسبت تصویر 21.9و ساپورت 1میلیارد رنگ بهترین صفحه نمایش برای بازی کردن در اختیار یک گیمر موبایلی میذاره.
2-آخرین نسل از پردازنده و چیپ گرافیکی کوالکام و رم8 گیگابایتی و حافظه داخلی UFS3 جای هیچ بحثی از نظر سخت افزاری نمیذاره
3-خوش دست بودن گوشی بدلیل عرض کم و راحت در دست گرفتن
4-تنها موبایل دنیا با تکنولوژی H. S. POWER CONTROL که با خیال راحت هرچقدر بخوایم با تمام قدرت با گوشی گیم بازی میکنیم.
موبایل دیگه ای سراغ ندارم که جهت گیم مناسب تر از XPERIA 1II باشه

Mahdi

فکر کردمgsm بررسی کرده که اینا رو گفتی

calantar

خوب ترول های سونی تونستن یه نفسی بکشن حداقل 😂😂😂😂😂

MOAZEZ

ترول میدونی یعنی چی؟یعنی شخصی که میاد در یک پست شروع میکنه به تخریب یا توهین یا عنوان کردن مطلبی که هیچ ربطی به پست نداره. دقیقا کاری که خودت کردی الان

MohammadFarhaadi

گوشیای سونی واقعا از هیچ ترند روزی پیروی نمیکنن ولی تو کیفیت عالین.

eftekharifar

1200 دلار خیلی زیاده. با دلار 17 تومنی هم حساب کنی اگه، بدون عوارض و رجیستر و دلالیش میشه: 20400000 تومن!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)