حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست صدا DxO آیفون SE 2020 عملکرد بهتر از گلکسی اس ۲۰ اولترا را نشان می دهد

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | اپل، تست

در حالی که شاید آیفون SE 2020 در بخش‌های مختلفی مثل نوع پنل، حاشیه نمایشگر، رزلوشن نمایشگر و حتی دوربین یا حداقل حافظه داخلی و حافظم رم و البته سرعت شارژ از رقبای اندرویدی هم قیمت خود چندین سطح پایین تر باشد اما حقیقت این است که در تست های مختلف نشان می دهد که برای پرچمدارهای ۱۴۰۰ دلاری رقیب می تواند شاخ‌و‌شانه بکشد! تست صدا DxO آیفون SE 2020 عملکرد بهتر از گلکسی اس ۲۰ اولترا را نشان می دهد و این یک پیروزی قابل توجه برای این موبایل ۴۰۰ دلاری است.

تست صدا DxO آیفون SE 2020

اپل آیفون SE 2020 به تازگی نمرات صوتی خود را از DxOMark دریافت کرده است. در تست ها امتیاز ۷۰ به دست آمده است که یکی از بهترین ها در بخش میان رده است و حتی جالب که دستگاه های پرچمدار را حتی هدف قرار داده است.

با نمره 70  آیفون SE 2020 دقیقا زیر آیفون ۱۲۵۰ دلاری یعنی آیفون ۱۱ پرو مکس و بالاتر از گلگسی اس ۲۰ اولترا تقویت شده توسط Dolby / AKG قرار دارد. این نشانگر کیفیت صدای سطح پرچمدار در دستگاهی است که برای بخش میان رده هدف گرفته شده است. DxOMark از روشهای مختلف آزمایش استفاده کرده است و بررسی این شرکت بطور کلی در صنعت دقیق است.

قابل توجه است که نمره صوتی آیفون اس ای ۲۰۲۰ دریافت شده تنها ۱ امتیاز پایین تر از سری پرچمداران فعلی اپل یعنی آیفون ۱۱ است. با این وجود این دستگاه هنوز از صدر جدول بهترین گوشی ها از نظر صدا که توسط DxO بررسی شده اند، فاصله دارد.

این پرچمدار اقتصادی اپل برای پخش صوت امتیاز ۶۹ را دریافت کرد، با جنبه هایی مانند artifacts، حجم و پویایی رتبه ای چشمگیری دریافت کرد. علاوه بر این، به نمره ۷۳ برای ضبط صوت رسید، که در آن timbre، حجم ، artifacts و سایر موارد که همچنین بررسی خوبی را کسب کردند.

نظر شما درباره آیفون SE 2020 چیست؟ به نظر دستگاه قابلی می رسد.

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

تبریک به خریداران s20 ultra
نشون داد 1400 دلار ارزش داره
💩💩💩💩💩💩💩 ر ی د
خخخ

smartiz

باتریش ضعیفه حیف

Soheil Rezayi

رنگ صورتی شفقی ال جی ولوت معرفی شد
و بسیار هم زیباست اما توهم غروب ال جی ولوت بهتره از نظر من

V800B

ایول و بسیار عالی و بازم میگم این گوشی تو چند مورد عالی بوده
دوربین عقب/صدا/کیفیت/
تو باتری ضعیفه و شکی درش نیس و تو قیافه
تو باتری کاش ی اندرویدی تو همین اندازه و با سخت افزار روز میدیدم ببینیم چقد بازده داره

persepolis

خبری اگه در مورد میت چهل خاستین با زدن گزینه تیکت تایید کنید اگه نمیخاین ضربدر بزنید.

Farcry

همونطور که قبلا گفتم آیفون SE یه سری نکات مثبت خوبی داره و یه سری نکات منفی هم داره و کسی که میخواد بخره باید همه رو باهم ببینه.در کل با این اندازه کوچیک اسپیکر استریو که اپل گذاشته فضای زیادی رو اشغال کرده و میشد مثل آیفون se نسل اوا اسپیکر مونو بزاره و به جاش باتری با ظرفیت بالاتر بزاره

ممد بمولا

اگه باتری بهتری داشت به نظرم یکم ارزش خرید پیدا میکرد
خیلی کوچک هم هست کاش نسخه پلاس داشت

Faraz

مهمترین قسمت یک گوشی بدون شک صفحه نمایش هست چون تمام لحظاتی که داری با گوشی کار میکنی داری نگاه به صفحه نمایش میکنی این آیفون جدید واقعا صفحه نمایش خنده داری داره با اون همه حاشیه خیلی خیلی خیلی افتضاحه بعد از صفحه نمایش باتری که باتریش فوق العاده افتضاح هست جالبه که آقای عطایی هیچ پستی راجع به باتری فوق العاده افتضاح این گوشی نزاشته… این اپل خدای تبلیغاته یعنی فروختن این گوشی در سال دو هزار و بیست با این شکل و شمایل و مشخصات خیلی بد فقط از اپل بر میاد

david2arc

رقیب جدی سایپا و ایران خودرو😎

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)