حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مانیتور ردمی 1A با قیمت ۸۴ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

ردمی همانند برند مادر خود یعنی شیائومی، می خواهد یک محصول هم در زمینه مانتیورها داشته باشد. به همین دلیل امشب مانیتور ردمی 1A با قیمت ۸۴ دلار رسما معرفی شده است. یک محصول خوش قیمت که نسبت به مشخصاتش قرار توجیه قابل قبولی برای خریدن داشته باشد.

مانیتور ردمی 1A

ردمی به طور مداوم زنجیره محصولات الکترونیک خانگی خود را با گزینه‌های جدید گسترش می دهد. این برند به محصولات ارزان قیمت علاقه مند است. از نظر فنی، محصولات Redmi همیشه ارزان نیستند اما همیشه ارزش خوبی برای پولی که می پردازید، ارائه می دهند. گمانه زنی هایی وجود داشت که Redmi قصد دارد از اولین صفحه نمایش هوشمند خود Redmi 1A رونمایی کند. خوب، شایعات به نظر می رسد درست است.

ردمی 1A

مانیتور ردمی 1A

مانیتور ردمی 1A

این سازنده چینی خیلی بی سر و صدا از اولین مانیتور خود یعنی Redmi 1A رونمایی کرده است. این صفحه نمایش هوشمند در حال حاضر برای پیش فروش در شیائومی مال، شیائومی یوپین و کانال های دیگر در دسترس است. اولین فروش رسمی این محصول از هفته آتی برگزار می شود. قیمت خرده فروشی Redmi 1A برابر ۸۴ دلار است. اما اگر در پیش فروش شرکت کنید حدود ۱۴ تا ۲۸ دلار تخفیف می گیرید و قیمت نهایی ۷۰ دلار خواهد بود.

مشخصات مانیتور ردمی 1A

صفحه نمایش Redmi 1A یک پنل IPS در اندازه ۲۳.۸ اینچی با رزولوشن 1080P و زاویه دید 178 درجه است. این نمایشگر از یک طراحی سه بعدی باریک استفاده شده است. باریکترین قسمت بدنه 7.3 میلی متر است. همچنین دارای گواهینامه “نور آبی کم” Rheinland است. پارامترهای دیگر پانل شامل روشنایی 250 نیت، رفرش ریت ۶۰ هرتز، نسبت کنتراست 1000:1 و نسبت ابعاد 16:9 است.

طبق گفته ردمی مانیتور 1A از تنظیم دقیق زاویه برای محافظت از ستون فقرات گردن رحم پشتیبانی می کند. در بخش ارتباطات دارای VGA / D-Sub و HDMI است و نوید ضمانت سه ساله را می دهد. علاوه بر این، توان مصرفی کل دستگاه ۲۴ وات است

این پنل کاملا جدید نیست و همانطور که شاید انتظار داشته باشید شیائومی هم محصول مشابهی دارد. شیائومی Mi Display 1A از پنل مشابهی بهره می برد و به طور کلی، نمای بیرونی نمایشگر اول Redmi کاملا شبیه شیائومی Mi Display 1A است. طبق گزارش های قبلی، Redmi چندین مانیتور اداری و بازی را طی چند ماه اریه می کند.

بدیهی است Redmi 1A اولین محصول ایم برند است که به بازار راه پیدا کرده و قیمت (با قیمت 599 یوان یا 84 دلار) نیز بسیار رقابتی است. بد نیست بدانید که شیائومی Mi Display 1A حدود 96 دلار قیمت دارد.

نظر شما درباره مانیتور جدید ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AAAA_.reza._AAAA

چند وقت دیگه یه چیزی دستی هم بهت میدن😂😂

ولی جدا از شوخی مانیتور خیلی خوبیه ، مخصوصا بخاطر اینکه 1080p عه

Alireza3000

Wow

Milad7

عالیه آقا اصلا مفته!

Dr

همینو اگه سامسونگ یا برند های دیگه میداد قیمت بالایی میزد روش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)