حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی 10X 4G با مدیاتک هلیو G85 و قیمت ۱۴۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 20 دیدگاه | ردمی

پس از اینکه در ترنجی خواندیم ردمی 10X و ردمی 10X پرو با مدیاتک Dimensity 820 رسما معرفی شدند حالا نوبت به نسخه 4G آن است. ردمی 10X 4G با مدیاتک هلیو G85 و قیمت ۱۴۰ دلار رسما معرفی شده که می تواند یکی از خوش‌قیمت‌ترین موبایل‌ها برای اکثر بازارهایی که هنوز 5G ندارند باشد، به خصوص که نسخه پایه آن ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد!

ردمی 10X 4G

علاوه بر نسخه Redmi 10X 5G ردمی نسخه Redmi 10X 4G را نیز منتشر کرد. دقیقا مانند نسخه 5G ، نسخه 4G نیز اولین گوشی هوشمند جهان است که از تراشه جدید مدیاتک استفاده می کند. این محصول با پردازنده مدیاتک Helio G85 همراه است. این تلفن هوشمند با قیمت پایه 140 دلار وارد می شود.

نسخه Redmi 10X 4G از نمایشگر 6.53 اینچی با سوراخ صفحه نمایش استفاده می کند. همچنین از حافظه داخلی حداقل 128 گیگابایتی و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در دوربین چهارگانه عقب بهره می برد. علاوه بر این، این تلفن هوشمند از باتری داخلی 5020mAh با شارژر 18W ، ریموت مادون قرمز و جک هدفون 3.5 میلی متری استفاده می کند.

از سنسور اثر انگشت در قاب پشتی و همچنین تشخیص چهره پشتیبانی می کند. در بخش دوربین این دستگاه مجهز به تنظیم چهار دوربین عقب (سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی) است. در قسمت جلوی آن، یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی وجود دارد. در انتها نرم افزار، این تلفن هوشمند MIUI 12 با اندروید ۱۰ ارایه می شود. از دیگر ویژگی های آن می توان به IP53 و مقاومت در برابر گرد و غبار اشاره کرد

ردمی 10X 4G

ردمی 10X 4G

مشخصات سخت افزاری Redmi 10X

نمایشگر 6.53 اینچی (1080 در 2340 پیکسل) صفحه نمایش FHD + با محافظ Corning Gorilla Glass 5

پردازنده 2GHz مدیاتک Helio G85

حافظه رم 4 یا 6 LPPDDR4x با حافظه 64 یا 128 گیگابایت UFS 2.1 ، حافظه قابل ارتقا تا 512 GB با microSD

دو سیم کارته

اندروید 10 با MIUI 12

دوربین های عقب 48 مگاپیکسلی با PDAF ، EIS ، اندازه پیکسل 0.8 میکرومتر ، فلش LED ، EIS ، لنزهای با زاویه دید عریض 8 مگاپیکسلی ، لنزهای ماکرو 2MP و حسگر عمق 2MP

دوربین جلوی 13 مگاپیکسل

حسگر اثر انگشت ، سنسور IR

جک صوتی 3.5 میلی متری ، رادیو FM

ابعاد: 162.38×77.2×8.95 میلی متز؛ وزن: 205 گرم

Dual 4G VoLTE ، Wi-Fi 802.11 ac با 2.4GHz + 5GHz ، بلوتوث 5 ، GPS + GLONASS ، USB Type-C

باتری 5020mAh با شارژ سریع 18W

قیمت Redmi 10X 4G

قیمت Redmi 10X 4G

قیمت Redmi 10X 4G

نسخه Redmi 10X 4G هم اکنون در چین به فروش می رسد و قیمت اولیه آن برای نسخه 4 گیگابایتی + 128 گیگابایتی 999 یوان (140 دلار) است. نسخه ۶ + ۱۲۸ گیگاباتی با قیمت 1199 یوان (168 دلار) به فروش می رسد. این تلفن هوشمند در سه رنگ موجود است که شاملسفید ، آبی و سبز است.

نظر شما درباره ردمی ۱۰ ایکس 4G چیست؟ مدل 5G را می خرید یا 4G؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadreza

دوستان با عرض معذرت یه سوال داشتم سنسور دوربین اصلی ردمی 10x همون imx586 هست یا امنی ویژن؟

afsoon

اوه ترکوند .فوق العاده هست .

HOSEIN

تو این رنج بهتر از این پیدا نمیشه

Farcry

با این قیمت ها واقعا ارزش خرید خیلی بالایی دارن و اکثر کاربرها اصلا لازم نیست سمت گوشی های پرچمدار و گرون برن چون اگر هم تفاوتی باشه عملا اختلاف قیمت رو توجیه نمیکنه.ولی کلا مدل های گوشی های شیائومی خیلی خیلی زیاد شده و اینکه باز برای هر سه تا گوشی که امروز معرفی شد تا چند ماه دیگه ۳ تا اسم جدید مثل redmi note 9s برای redmi note 9 pro یا یه کمی تفاوت قیمت بزنن یا اصلا بعضی از مدل ها مثل redmi note 9 pro max رو برای بازار جهانی معرفی نکنن جالب نیست.این فاصله یکی دو ماهه هم بین ورژن گلوبال و ورژن چین رو اصلا قابل درک نیست.

Farcry

درکل چینی ها و مردم کشور های دیگه با این قیمت ها کلی حال میکنن ۱۷۰ دلار پول دو تا لباس هم نمیشه …….

ممد بمولا

شیائومی انگار با اسنپ مشکل داره
خو اسنپ 675 بزار دیوونه

The Destroyer

یه بخشی از فروش ردمی نوت ۹ احتمالا به خاطر این چیپش میشه… منم دوست داشتم ۷۱۲ یا حتی ۷۱۰ یا ۶۷۵ رو بذاره و مطمئنم خودش هم مشکلی با این موضوع نداشت اما بازار تقاضای چیپ‌هایی که بیش از ۱ سال و نیمه معرفی شدن رو نداره و از اونجایی که کوالکام هم هنوز چیپی به عنوان رقیب G85 معرفی نکرده پس چندان هم نباید تقصیرو گردن ردمی انداخت… احتمالا تا ۲ ۳ ماه آینده چیپ جدید سری ۶۰۰ کوالکام رو یه گوشی ردمی با همین قیمت سوار میشه… اگر دقت کنی هیچ برند دیگه‌ای هم با این قیمت چیپ اسنپ نذاشته… فک میکنم کلا امسال گوشی‌ای نداشتیم که چیپ‌های ۷۱۲ یا ۷۱۰ یا ۶۷۵ رو داشته باشن که دقیقا دلیلش همینه وگرنه سری ردمی نوت یکی از دلایل محبوبیتشون پردازنده‌شون هست که اکثرا کوالکام بوده

Mahdi

اگه پوکواف۲ هم مدیاتک باشه یه گودبای به شیائومی میگم

ممد بمولا

تو این مدت خیلی مدیاتک استفاده کرده متاسفانه

UnderTaker

یه نگاه به اوپو و ویوو بندازید، ببینید هر سال چند تا گوشی با مدیاتک عرضه میکنن ، اونم نه با قیمت‌های آنچنان اقتصادی و نه استفاده از بهترین و بالاترین مدل‌هاش ، مدل‌هایی مثل P60 و P90 و از این دست …

حتی آنر هم از این به بعد بخشی از گوشی‌هاش رو میخواد با مدیاتک عرضه کنه.

شیائومی نسبت به این برندها خیلی کمتر از مدیاتک استفاده کرده و میکنه.
این گوشی هم یجورایی نسخهٔ چین ردمی نوت9 هست که چند مدت پیش معرفی شد.

نمیدونم چرا همیشه نوبت به شیائومی که میرسه، خار داره براش!

Amir galaxy

این خودش از مدیاتک زخم خورده

Mahdi

فکر کنم جز قیمت استفاده از اسنپدراگون رو یه برتری شیائومی به حساب آوردم ، دیگه سلیقست شما دوست داری یه گوشی با بنچمارک تقلبی بگیر ولی خیلیا باهاش مشکل دارن حتی دوربین نوت۸ معمولی از نسخه پروش بهتر بود دیگه بقیه برتری هاش بماند

“شیائومی نسبت به این برندها خیلی کمتر از مدیاتک استفاده کرده و میکنه.”
نسبت به ویوو و اوپو آره تا حدودی موافقم و اگه ردمی هم لحاظ کنیم توصیفِ “خیلی کمتر” شاید درست نباشه …
در مورد آنر و هواوی هم باید میگفتی از این به بعد این دوتا برند “کمتر نه خیلی کمتر” نسبت به شیائومی و ردمی از مدیاتک استفاده میکنن. البته لازم به ذکره از طرفی ردمی چندتا گوشی با چیپ مدیاتک داره و خوده شیائومی به ندرت از مدیاتک استفاده می‌کنه ولی در نقطه ی مقابل هواوی گوشی های در سطح پایین رده و میان رده اقتصادی با چیپ مدیاتک معرفی کرده درحالیکه آنر بیشتر کایرین استفاده می‌کنه .

UnderTaker

@نیما

بله. منظور بنده از “کمتر” ، نسبت به اوپو و ویوو بود وگرنه آنر و هواوی که از مدیاتک زیاد استفاده نکردن اصلا.
همونطور که اشاره کردید، از این به بعد قراره آنر همکاریش با این شرکت بیشتر بشه.

UnderTaker

Mahdi

“شما دوست داری یه گوشی با بنچمارک تقلبی بگیر”

بارها در مورد این مسئله اینجا بحث شده و فکر نکنم دیگه نیازی به تکرار مکررات باشه اما این تقلب که شما بهش اشاره میکنید، در حقیقت یکی از قابلیت‌های چیپ‌های مدیاتک با نام “اسپرت‌مود” بود که برای افزایش کارایی پردازنده درونش تعبیه شده بود و اون دیگه به انتخاب شرکت‌ها بود که ازش استفاده کنن یا نه.

فراموش نکنیم عملکرد دنیای واقعی خودش گویای همه چیزه.
به عنوان مثال نوت8 پرو یکی از بهترین عملکردها رو در زمینه‌ی پرفورمنس مقابل رقباش داشت، ما میگیم بنچمارک دروغ میگه، عملکرد دنیای واقعی هم دروغ میگه؟

قبلا شرکت‌های زیادی مثل هواوی با چیپ 970 و همینطور سامسونگ بودن که بحث تقلب توی بنچمارک‌ها براشون پیش اومده و بعد از یه مدت هم رفعش کردن.

اگه مدیاتک حلش نکرده بود، الان تراشه‌هاش توی لیست‌های رسمی هیچ بنچمارکی حضور نداشتن دیگه و هواوی و شیائومی هم ازش استفاده نمیکردن توی گوشی‌های جدیدشون.

بیاید قبول کنیم که مدیاتک دیگه اون مدیاتکِ سابق نیست و پیشرفتِ شگرفی تو زمینه پردازنده‌های موبایل از G90T به بعد داشته.
به زودی تراشه‌های این شرکت تبدیل به رقیب قدرتمندی برای دیگر شرکت‌ها میشن.

این شرکت منو یاد AMD میندازه ، تمامی این صحبت‌ها اوایل راجع به AMD هم بود ولی الان می‌بینیم که چطور خیلی از بازارها رو در اختیار گرفته و اینتل رو حسابی توی دردسر انداخته.

Mahdi

همه چیز که قدرت بیشتر نیست ، پشتیبانی دولوپرها ، پردازش بهتر عکس و افت عملکرد کمتر توی بلند مدت هم باید در نظر گرفت ، همونطور که من بین اسنپدراگون ۷۶۵ و کایرین ۸۲۰ اسنپدراگون رو انتخاب کردم اینجا هم اسنپ رو ترجیح میدم چون عملکردش واسم ثابت شده هست

alone wolf

مرسی فقط قیمتش😍😍😍

Milad7

در کشورهای کفر ی بچه مدرسه ای با پول تو جیبیش میتونه اینا بخره!

Milad7

اونوقت قیمت این گوشی داخل ایران حقوق 1 ماه و نیمه یک کارگره! 😐

Finch

با پردازندش اوکی نیستم ولی خب ۱۴۰ دلار انتظار بیشتر از این نمیره و خیلی خوبه تو این رنج

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)