حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار ۲۰۲۰ اچ تی سی احتمالا تیرماه ۹۹ معرفی شود، بازگشت پس از ۲ سال

نوشته

3 سال قبل | 24 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

کاربرانی که از ابتدای دنیای اندروید را به یاد داشته باشند بدون شک به یاد دارند که ارایه محصولات اچ‌تی‌سی، سونی و ال جی یکی از مهیج‌ترین ارایه‌ها بود. این روزها هر برند چینی چند زیربرند و هر زیربرندش هم زیربرند دارد و توده‌ای از موبایل‌های جدید معرفی می شود. بی‌انصافی نباشد، در این بین دستگاه های بسیار شایسته‌ای هم رونمایی می شوند که سه برند نامبرده و حتی سامسونگ را که هم‌دوره آن‌هاست را خجل می کند. به هر صورت، سونی و ال جی هنوز پرچمدارهای خود را تولید می کنند اما اچ تی سی وقعه طولانی داشته است. امروز خبر می رسد که پرچمدار ۲۰۲۰ اچ تی سی احتمالا تیرماه ۹۹ معرفی شود و این یعنی بازگشت پس از ۲ سال.

پرچمدار ۲۰۲۰ اچ تی سی

سازنده تلفن های هوشمند تایوانی، HTC در سالهای اخیر بهترین عملکرد خود را نداشته است. این شرکت در حال از دست دادن پول بوده و به نظر می رسد ایده های خود را تمام کرده است. چند هفته پیش، این شرکت نتایج مالی خود را برای ماه آوریل منتشر کرد. بار دیگر چیزی برای جشن گرفتن وجود ندارد. با ناراحتی آخرین داده ها در حقیقت این واقعیت را تأیید می کنند که تولیدکننده تایوانی همچنان یک بحران را تجربه می کند. درمورد اعداد HTC برای ماه آوریل ۱۰ میلیون دلار درآمد کلی دارد. این کاهش 31.25٪ نسبت به ماه قبل و به میزان 49.86٪ نسبت به آوریل 2019 را حاکی است.

با این حال، عملکرد ضعیف آن در بازار تلفن های هوشمند باعث ضرر این شرکت نمی شود. براساس گزارش های اخیر، HTC پس از مدت ها خارج شدن دوباره به بازار پرچمداران گوشی های هوشمند باز می گردد. اگرچه بیش از نیمی از انرژی شرکت در زمینه VR سرمایه گذاری می شود، اما به نظر می رسد تلفن های همراه HTC به آرامی پیشرفت می کنند. خوب، بیایید در مورد تلفن رمزنگاری HTC Exodus صحبت نکنیم چرا که یک خرابی کامل است زیرا ۱۷۰ سال طول می کشد تا هزینه اولیه خود را پس انداز کنید.

به گفته منابع رسانه ای، اولین تلفن همراه 5G برند HTC در تیر ماه ۹۹ وارد می شود. در صورت وقوع این اتفاق، این شرکت غیبت دو ساله خود را از صحنه پرچمداران خاتمه می دهد. این تلفن هوشمند برای اولین بار وارد کشور خود یعنی تایوان می شود. با این وجود، احتمالا بسته به قابل قبول بودن فروش آن، به مناطق دیگر نیز منتقل خواهد شد.

ما کمتر از یک ماه پیش درباره شماتیک اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو صحبت کردیم، دستگاهی که به نظر می رسد که یک میان رده لوکس از این شرکت باشد.

شماتیک اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو را ببینید

با این حال، از هم اکنون اطلاعات زیادی در مورد این تلفن هوشمند نداریم. با این وجود ، گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر این که این دستگاه با اسنپدراگون ۸۶۵ 5G عرضه خواهد شد. اگر اچ تی سی دستگاه را “تلفن پرچم دار” بنامد و بعد از دو سال دوباره باز گشت، باید از این تراشه استفاده کند. در مورد ظاهر، این دستگاه احتمالا ادامه HTC U12 است، آخرین گوشی پرچمدار آن قبل از اینکه به روز شنبه برسد.

مشخصا انتظار داریم این پرچمدار ۲۰۲۰ اچ تی سی حاشیه های بسیار نازکی داشته باشیم. HTC همچنین یکی از طرح های متداول را که اجازه حداکثر نسبت نمایشگر به بدنه را داشته باشید را اتخاذ خواهد کرد. این می تواند از یک ناچ یا سوراخ نمایشگر یا حتی یا یک دوربین پاپ آپ باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار ۲۰۲۰ اچ تی سی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

“گمانه زنی های وحشی وجود دارد مبنی بر این که این دستگاه با اسنپدراگون ۸۶۵ 5G عرضه خواهد شد.”
سینا جان لطفاً اصلاع بفرمایید!

afsoon

یه دوربین عالی با زوم اپتیکال خوب و زوم دیجیتال زیاد .یه باطری ۵ هزار و یه نمایشگر ۶.۶ سوپر امولد یا امولد با ۱۲۰ هرتز .دوازده گیگ رم و حافظه پایه ۱۲۸ .طراحی بی حاشیه .قیمت زیر ۹۰۰ دلار .برمیگرده به اوج دوباره

Finch

زیر ۴۰۰ دلار هم ارزش نداره
۹۰۰ دلار بدی گوشی با حسگر اثرانشگت خازنی؟ توهین به خلقت خدا و شیا و اوپو نیست این کار؟

Dr.Nazer

همون می نوت ۱۰ئه دیگه😐😂

Finch

تا حالا از نزدیک ندیده بودم
دوربین آب ریزی داره 😐

Dr.Nazer

جانم؟ دوربین آب‌ریزی داره؟😐

Finch

دوربینش ، آب می‌ریزه
ینی دوربین برگ ریزون هست تو رنج خودش
ینی پشمااااااااام ریخت 😐

Dr.Nazer

دوربینش آب میریزه!
این اصطلاحاتو از کجا میارین لعنتیا؟😂

_V_

ناظر جان آب ریز یعنی می‌بینیش میپاش…

اصلا هم اشتباه نشد

Dr.Nazer

ممنونم
مفید بود
خدانگهدارتان

The Destroyer

خیلی گوشی خوبیه… به خصوص باتری و دوربینش عالیه

made in china

من نمیدونم چرا اچ تی سی که به کیفیت بالا معروفه باید ورشکسته بشه در حالی که سامسونگ پلاستیکی وضعش خوب باشه

Finch

تا کور شود هر آنکه نتواند دید

Dr.Nazer

هر شرکتی خودش بخواد وضعش خوبه هر کدوم هم نخواد وضعش خوب نیست، درضمن سامسونگ هم در حال حاضر خیلی وضعیت خوبی نداره باتوجه به حماسه‌ی سری اس ۲۰. همه چی به سری نوت ۲۰ بستگی داره که من به اون هم خیلی امیدی ندارم و احتمالا بهبود خاصی نسبت به اس ۲۰ نداشته باشه، فقط حل مشکلات جزئی مثل فوکوس و این‌جور چیزاست…

Bad boy🤫

@دکتر واشر
🤭🤭🤭🤭

h8

خیلی وقته این قضیه ذهن منم درگیر کرده… .

AMER 1

امروزه هر برند چینی چند زیربرند داره و هر زیربرند هر زیربرند دیگه ای داره
دمت گرم جناب مدیر
واقعا این برندهای چینی هر روز یک گوشی معرفی میکنن نمونه اش همین شیافومی و اوپو و الی بینهایت برند چینی
واقعا هدفشون از این همه جوجه کشی و این همه زاد و ولد برندهای چینی چی هست !!!

Milad7

برگرد سلطان 🙁 سری وان اچ تی سی خیلی شاخ بودن 🙁

eftekharifar

htc 10 داشتم. خیل کیفیت ساخت خوبی داشت
اصرار اچ تی سی به استفاده از ال سی دی بجای اولد و عدم تطبیق با ترندهای بازار به این روز انداختش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)