حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تزریق میکروچیپ با واکسن کرونا باور برای مکان‌یابی کاربران، اعتقاد درصد بالایی از مردم امریکاست

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | پزشکی و سلامت

این که بخواهم این مطلب را برای شما بنویسم برای خودم هم عجیب است اما دلیل آن را می توان اعتقاد درصد بالایی از مردم امریکا دانست. تعداد آن ها به حدی است که مسلما نمی توان آن ها را یک گروه تندرو و غیر منطقی دانست. باور کنید یا نه اما تزریق میکروچیپ با واکسن کرونا باور برای مکان‌یابی کاربران، اعتقاد درصد بالایی از مردم امریکاست. حتی برای این موضوع شاید بیل گیتس، به عنوان یکی از اصلی‌ترین منابع تجقیق درباره واکسن کرونا، در موقعیت بدی قرار بگیرد.

تزریق میکروچیپ با واکسن کرونا

یک بررسی جدید توسط یاهو نیوز و YouGov نشان داده است که ۴۴ درصد از جمهوری خواهان معتقدند که بیل گیتس از واکسیناسیون COVID-19 برای کاشت میکروسیپ ردیابی مکان به گیرنده استفاده می کند، این یک تئوری توطئه ای که در بین گروه های حاشیه ای و محافظه کار به وجود آمده است.

در این نظرسنجی همچنین مشخص شد که ۲۶ درصد از جمهوری خواهان روایت واکسن میکروچیپ کاذب را باور ندارند، در حالی که ۳۱ درصد از آنها درباره این موضوع تصمیم گیری نکردند. نیمی از افراد مورد بررسی که از فاکس نیوز به عنوان منبع اصلی اخبار تلویزیون استفاده می کنند نیز به این تئوری ارایه شده اعتقاد دارند.

با این حال، در این نظرسنجی همچنین آمده است که 19٪ از دموکرات ها ، 24٪ از افراد مستقل و 15٪ افرادی که از MSNBC به عنوان منبع اخبار تلویزیونی خود استفاده می کنند نیز به این افسانه محلی (!) معتقدند.

برای این نظر سنجی، YouGov مصاحبه آنلاین با یک “نماینده ملی” از 1640 بزرگسال آمریکایی را انجام داد که بین 20 تا 21 ماه مه بخشی از پانل انتخاب شما YouGov بودند. حدود 3٪ خطای خطا وجود دارد.

نظرسنجی قبلی یاهو نیوز و YouGov همچنین نشان داد که تنها 55٪ از آمریکایی ها می خواهند مورد بررسی واکسن ویروس کرونا قرار بگیرند. بقیه یا مطمئن نبودند (26٪) یا قصد دریافت واکسن را نداشتند (19٪).

رئیس جمهور دونالد ترامپ گفته است كه وی “بسیار مطمئن” است كه واكسن ویروس كورونا تا پایان سال آماده می شود، در حالی كه كارشناسان پیش بینی كرده اند كه ساخت واكسن می تواند 12 تا 18 ماه طول بكشد.

بیل گیتس اخیرا به یک هدف آنلاین برای نظریه پردازان راست توطئه مبدل شده است

بیل گیتس

بیل گیتس

نیویورک تایمز در ماه آوریل گزارش داد، براساس داده های گروه تحلیل رسانه ای Zignal Labs، بیش از 16،000 پست در فیس بوک مربوط به بیل گیتس و اطلاعات غلط در مورد واکسن ویروس کرونا تقریبا ۹۰۰ هزاربار مورد پسند و اظهار نظر قرار گرفته است.

با این حال، فیس بوک تنها بستر مورد استفاده برای پخش این توطئه ها نیست. براساس همان گزارش نیویورک تایمز و آزمایشگاه های Zignal ، در یوتیوب ، 10 فیلم محبوب در مورد واکسن مورد نظر برای میکروپیچی در نظر گرفته شده از گیت، بیش از 5 میلیون بازدید مشاهده کرده اند.

در توییتر، تصاویر و توییت‌هایی که بیل گیتس را به عنوان “عروسکی دولتی عمیق” توصیف می کند که می خواهد یک واکسن به منظور کنترل جمعیت بگذارد، نیز ارسال و منتشر می شود.

این پلتفرم های رسانه های اجتماعی سعی کرده اند برای جلوگیری از جنبش ضد واکسیناسیون یا سوءاستفاده از کروناویروس در وب سایت خود گام بردارند. ۲۲ اردیبهشت توییتر اعلام کرد که شروع به برچسب زدن به اطلاعات “گمراه کننده” اطلاعات Coronavirus می کند. سال گذشته، یوتیوب اعلام کرد که ویدئوهای موجود در پلتفرم خود را که دستور کار ضد واکسن را تحت فشار قرار می دهند، حذق می کند.

یوتیوب و فیس بوک نیز اخیرا فیلم 26 دقیقه ای “Plandemic” را از پلتفرم های خود حذف کردند. این فیلم تازه منتشر شده ادعای دانشمند بی اعتبار جودی میکوتیوز را مبنی بر اینکه ایالات متحده و شرکت های واکسن، همه گیر کوروی ویروس را برای سود ایجاد کردند، نشان داد.

با این حال، نظریه پردازان توطئه بیل گیتس فقط به صورت آنلاین و به صورت رباتها و نظریه پردازان حاشیه ای در رسانه های اجتماعی زندگی نمی کنند. چهره های عمومی مانند راجر استون و لورا اینگراهام نیز در حال پیگیری همین پیام هستند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید واقعا چنین توطئه‌ای در کار است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

مردمشن زامبی ها رو هم باور میکنن و حمله فضاییها و خیلی چیزای تخیلی دیگه.از بسکه داستانها و فیلمای تخیلی دادن به خورد مردم.البته از نوع باکیفیتش!علت اثرگذاری زیاد این داستانها پیچبدگی و باورپذیری زیادشونه.

Finch

گشاااااد
نهههههه

Milad7

از آخ…دا الگو گرفته!

Finch

ولی خدایی هر بار چشمم به این خبر میوفته خندم میگیره :)))

Auroro

ی کانال اینستاگرام هم هست میگه میخوان با واکسن چیپ وارد کنن.
بابا احمق تحلیلگر! وقتی در زمینه ای تخصص نداری غلط میکنی نظر میدی و با بودی گوزش همه جهانو میگیری.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)