حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تریلر جدید فیلم TENET کریستوفر نولان را تماشا کنید

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | تماشا کنید، فیلم

اگر از طرفداران فیلم‌های کریستوفر نولان باشید احتمالا شما هم مثل ما منتظر ۲۷ تیر ۹۹ و اکران فیلم جدید او به نام TENET هستید. امروز تریلر جدید فیلم TENET کریستوفر نولان منتشر شده است که می توانید اینجا آن را تماشا کنید.

تریلر جدید فیلم TENET

نخستین بار شهریور ۱۳۹۷ اطلاعاتی از فیلم جدید کریستوفر نولان منتشر شد. استودیوی برادران وارنر، سازنده این فیلم، اطلاعات زیادی درباره آن نداد و تنها اعلام کرد ساخته جدید نولان در تاریخ ۲۷ تیر ۱۳۹۹ اکران می‌شود. با این حال از دو سال پیش تا امروز، اطلاعات بسیار زیادی درباره اثر جدید کریستوفر نولان به دست آورده‌ایم. نام جدیدترین ساخته کریستوفر نولان Tenet است که شاید نزدیک‌ترین کلمه به معنای آن در زبان فارسی، «انگاشته» باشد.

تریلر جدید فیلم TENET

تریلر جدید فیلم TENET

فیلم Tenet یا همان «انگاشته» قرار است به طولانی‌ترین فیلم کریستوفر نولان تبدیل شود. هواداران کریستوفر نولان با ارجاع به مصاحبه رابرت پتینسون (یکی از بازیگران فیلم) به این باور رسیده‌اند که فیلم جدید نولان حداقل ۴ ساعت داستان‌سرایی می‌کند. رابرت پتینسون گفته بود این فیلم به اندازه سه فیلم طول می‌کشد.

از سوی دیگر، انگاشته یا TENET با بودجه‌ای فراتر از ۲۲۵ میلیون دلار به پرهزینه‌ترین فیلم کریستوفر نولان تبدیل می‌شود که براساس فیلم‌نامه غیراقتباسی ساخته شده است. «انگاشته» پس از «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» که با بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری ساخته شده دومین فیلم پرخرج کارنامه کارگردانی نولان هم لقب می‌گیرد.

این فیلم در ۷ کشور دنیا فیلم‌برداری شده و علاوه بر کارگردانی، نویسندگی فیلم‌نامه آن هم توسط کریستوفر نولان انجام شده و لودویک گورانسون (برنده جایزه اسکار بهترین موسیقی متن برای فیلم «پلنگ سیاه») وظیفه آهنگ‌سازی «انگاشته» را برعهده دارد. بنابراین فیلم جدید کریستوفر نولان به اولین فیلم او از سال ۲۰۰۸ تا امروز تبدیل می‌شود که آهنگسازی آن برعهده هانس زیمر نیست.

اجازه بدهید دومین تریلر فیلم TENET را با هم ببینیم:

 

داستان فیلم Tenet

می توان گفت از سفر در زمان تا نظریه‌های کوانتومی را می توان در این فیلم انتظار داشت. این یک حقیقت غیرقابل‌انکار به نظر می‌رسد که کریستوفر نولان علاقه بسیار زیادی به دنیای فیلم‌های علمی تخیلی دارد. ترکیب عناوین علمی تخیلی با داستان‌سرایی‌های ویژه او باعث شده هواداران سینما همیشه برای فیلم‌های جدید او هیجان داشته باشند و فیلم «انگاشته» هم از این قاعده مستثنی نیست. او در فیلم «TENET» دوباره به سراغ زمان می‌رود و این بار داستان جدیدی برای روایت‌کردن را انتخاب می‌کند؛ دو جاسوس بین‌المللی باید در مقابل توطئه‌ها ایستادگی کنند تا مانع آغاز جنگ جهانی سوم شوند!

ظاهرا داستان فیلم تحت تاثیر نظریه‌های کوانتومی است. گروهی از هواداران کریستوفر نولان، اعتقاد دارند فیلم «انگاشته» تحت تاثیر فیلم مشهور آلفرد هیچکاک یعنی «شمال از شمال غربی» ساخته می‌شود. ادعایی که هرگز از سوی عوامل فیلم تایید نشده و به نظر می‌رسد صرفا یک شایعه یا حدس باشد. اگر شناختی از این فیلم آلفرد هیچکاک ندارید، باید به شما بگوییم این فیلم درباره مردی است که به اشتباه متهم به قتل شده و باید از دست قانون فرار کند. عده‌ای از منتقدان اعتقاد دارند فیلم «انگاشته» تنها در یک قسمت تولید نمی‌شود و احتمالا فیلم‌هایی در دنباله این اثر ساخته خواهد شد.

شما منتظر اکران فیلم TENET هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid

منتظر میمانیم

Yusef

همه فیلم هاش به جز دانکرک فوق العاده ن. اینم مشخصه چه فیلم شاخیه…

lovenokia

عالی . البته همه فیلم هایش عالی هستند .

AAAA_.reza._AAAA

خبر مال دوروز پیشه

Finch

مگه گودزیلا علیه کینگ و سریع و خشن ۱۰ میزارن امسال ما منتظر فیلم دیگه ای باشیم ؟

matoun

سریع و خشن 10 ؟ 😐

Finch

در اصل 9
ولی بعضی ها های و شاوو رو میگن سریع و خشن 9
ولی در اصل سریع و خشن بدون وین دیزل معنی نداره

AAAA_.reza._AAAA

عجب خوش سلیقه ای هستی تو پسر

Milad7

یکی از بهترین کارگردان های دنیا 🙂

Milad7

3 گانه بتمن اش واقعا عالی بودن 🙂

pooria

میگم اون دختره چقد خشگله 🤤😂

AAAA_.reza._AAAA

هر کسی واسه دیدن فیلم یه دلایلی داره🤔😂

pooria

اره دقیقا 😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)