حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Reno 4 را دوباره ببینید

نوشته

3 سال قبل | 18 دیدگاه | اوپو، شایعات

تقریبا دو هفته پیش بود که اوپو رینو ۴ با طراحی مشابه ال جی Velvet دیده شد. امشب اما اطلاعات دیگری لو رفته که می توانید اوپو Reno 4 را دوباره ببینید. این دستگاه طراحی نسبتا متفاوتی دارد که می تواند آن را یکتا کند و از دیگر دستگاه ها قابل تمایز باشد.

اوپو Reno 4

خانواده Reno یک سری محبوب از Oppo است و حدیدترین آنها Oppo Reno 3 بود. اکنون برخی از تصاویر منتشر شده است که جانشین رینو ۳ را در نمای کامل خود نشان می دهد. اوپو Reno 4 دستگاه آینده از این برند است و بنری که در Weibo به بیرون درز کرده است نشان می دهد که این گوشی از یک طراحی جسورانه استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر ، فقط قسمت عقب Reno 4 در وب ظاهر می شود. پوستر به بیرون درز، نمایش چهار دوربین در یک ماژول بزرگ را نشان می دهد. خود سنسور بسیار بزرگ است. سری آیفون ۱۱ روند طراحی جسورانه را آغاز کرد و اکنون بسیاری از شرکت های چینی در حال پیگیری آن هستند. به غیر از این ، ما شعارها و برندهای Oppo را روی دستگاه می بینیم که به نظرم دستگاه های نهایی اینگونه نخواهد بود.

اوپو Reno 4

اوپو Reno 4

من شخصا این طراحی جسورانه را دوست دارم و امیدوارم که دوربین عملکرد بهتری داشته باشد. دو رنگ وجود دارد که در بنرها نشان داده شده است از جمله رنگ آبی و صورتی مایل به قرمز. در حالی که گزارش قبلی گزینه های سیاه و سفید را نیز نشان می داد.

این پرچمدار همچنین برخی از مشخصات اوپو Reno 4 را فاش کرده است. رینو ۴ دارای پشتیبانی شارژ سریع ۶۵ وات، دوربین فوق العاده ثابت و اتصال 5G است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، در کنار دستگاه یک دکمه پاور نشان داده شده است و اسکنر اثر انگشت در کنار آن قرار ندارد. از این رو می توانید یک نمایش AMOLED در Oppo Reno 4 داشته باشید تا جسگر اثرانگشت زیر آن باشد.

در عقب چهار سنسور وجود دارد که شامل دوربین اصلی، فوق العاده گسترده و تله فوتو است. آخرین مورد می تواند یک حسگر ToF ، ماکرو یا عمق باشد. رینو ۴ اولین بار در چین عرضه می شود. همانطور که می دانید BBK Electronics هرگز از عدد ۴ در ترکیب گوشی های هوشمند خود استفاده نکرده است، زیرا OnePlus از OnePlus 3T به OnePlus 5 پرید و از شماره ۴ پرش کرد دلیل هم این است که از آنجا که شماره ۴ شباهتی به “فال بد” در چین دارد.

 

نظر شما چیست؟ منتظر اوپو رینو ۴ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

به نظرم اگر دوربین رو اینجوری گرد نمیکرد خوشکل تر بود

Finch

مثلثی میکرد؟

دوستان عیدتون مبارک و درکنار خانواده شاد و سلامت باشید.
منظورش اینه که به سبک اپل اومده کادر دوربینو رنگ روشن طراحی کرده که ماژول دوربین ها مشخص شده، به عبارتی مثل حالت متداول و رایج کادر دوربینش مشکی نیست. به نظرم شکل و شمایل دوربینهای این گوشی شباهتی به الجی ولوت نداره چون ترتیب دوربین های اون گوشی قطره ای بود(بزرگ به کوچیک) و کادر دوربین هم نداشت اما تو پوسترهای این گوشی ابعاد هرسه دوربین یه اندازه هست.

afsoon

🙄نه همش رو داخل یه قاب مشکی شیشه ای یک دست جا میداد

persepolis

جسورانه؟
هرچی بزرگتر باشه بهتره!!؟؟.
خود ایفون از خداشه و داره تلاش میکنه که کوچیکش کنه
ایفون 12 هم داده الجی براش چی های لنز و… دوربین بزنه.
برخلاف ادعای مدیر هرچی کوچکتر باشه بهتره،کلی فضا گرفته

Dr.Nazer


بزرگوار، چرا وقتی روی صحبتت با جناب عط‌ایی و متنی که نوشته‌ست روی ملت ریپلای میکنی؟! خب یه کامنت جدا بذار…

persepolis

چه فرقی میکنه؟
مگه ریپلای میکنم متوجه کیشید؟!.
اگه میشه کجای سیستم است؟ممنون

Dr.Nazer

بای

pooria

میگم ux دقیقه تو انتوتو چی رو برسی میکنه؟؟…

تجربه ی کاربری رو بررسی میکنه مثل سوایپ کردن و ناوبری در بخش های مختلف اعم از مرورگر و تصاویره گالری و غیره و با UI(رابط کاربری) دستگاه ارتباط مستقیم داره . رفرش ریت و سمپل ریت هم تأثیر داره.
به عبارتی UX میاد چگونگی سینک و سِت شدنه نرم افزار با سخت افزار (یکپارچگی) رو ارزیابی می‌کنه و براساس این شاخص ها امتیاز میده.

m.b

مولتی تسکینگ (انجام چند وظیفه به صورت همزمان)

سرعت بارگذاری و شروع برنامه ها

مدیریت و بهینه استفاده کردن از رم

امنیت داده

سرعت پردازش داده

پردازش تصویر

و در نهایت تست بخشی از ui و تجربه کاربری

ممکنه در بخشی از موارد بالا کامل وارد نشه اما موارد بالا مستقیماً به امتیاز نهاییش در بخش ux مربوط میشند…

made in china

این گوشی عالیه ، مثل سامسونگ پلاستیکی نیست

m.b

یا خود خدا…
اسمتم ترسناکه هموطن… 🤦‍♂️

Finch

در کل گوشی باحالی میشه

Milad7

چینش دوربین ها زشتن

MohammadFarhaadi

دوست دارم یه مدت با یکی از گوشیای اوپو کار کنم.حیف تو ایران نه قیمتشون درست و درمونه نه پشتیبانیشون!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)