حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو رینو ۴ با اسنپدراگون ۷۶۵ جی و شارژر ۶۵ وات رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | اوپو

پس از آن که در ترنجی خواندیم اوپو رینو ۴ پرو با اسنپدراگون ۷۶۵ جی و تمرکز بر فیلم برداری رسما معرفی شد، شایان ذکر است که این شرکت همچنین رینو ۴ را همراه آن معرفی کرده که از نظر مشخصات تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد. با این حال، هنوز هم برخی اختلافات وجود دارد. مثلا ضخامت آن ۷.۸ میلی متر است و وزن آن حدود ۱۸۳ گرم است و تفاوت هایی همچون نمایشگر تخت به جای خمیده و تفاوت در دوربین های اصلی و سلفی دارد. اوپو رینو ۴ با اسنپدراگون ۷۶۵ جی و شارژر ۶۵ وات رسما معرفی شده و با هم در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

اوپو رینو ۴

اوپو رینو ۴ هم از همان تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ جی استفاده می کند. ماژول دوربین جلو از ترکیب حسگرهای ۳۲ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. همچنین ظرفیت باتری ۴۰۲۰ میلی آمپری است که با شارژر ۶۵ واتی شارژ می شود.

دوربین سه گانه OPPO Reno 4 از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه دوربین زاویه عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی سیاه و سفید تشکیل شده است. این دوربین از دوربین فیلمبرداری فوق العاده شب صحنه، تثبیت کننده فوق العاده تصویری 3.0، فیلمبرداری زنده HDR و حالت فیلم پشتیبانی می کند.

نمایشگر اوپو رینو ۴ کمی کوچکتر بوده یعنی ۶.۴ اینچی است، همان پنل OLED را دارد اما دو لبه خمیده نیست و متاسفانه رفرش ۹۰ هرتز هم ندارد.

گزارش شده است که شارژ فلش ۶۵ وات دارای چهار فناوری اصلی از جمله طراحی سلول دوتایی، فرآیند MMT سلول دوگانه، رابط BTB دوگانه و غیره است.

طراحی دو سلولی می تواند شارژ را کارآمدتر و تخلیه تر کند. فرآیند MMT دو سلولی می تواند باعث افزایش مقاومت امپدانس سلول، جریان بالاتر و دمای پایین تر شود. رابط BTB دوگانه می تواند مدار شارژ و تخلیه را از هم جدا کند و گرمای گرما نیز کمتر است.

با توجه به این فناوری باتری دستگاه را در مدت زمان 15 دقیقه به بیش از 60٪ شارژ می کند. و برای شارژ کامل گوشی 36 دقیقه زمان خواهد برد. حالت فوق العاده صرفه جویی در مصرف برق نیز وجود دارد.

از نظر قیمت نسخه 8GB + 128GB حدود 423 دلار و مدل ۸+۲۵۶ گیگ حدود 465 دلار قیمت دارد. نظر شما درباره اوپو رینو ۴ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سپیده دم

ماشالله bbkخیلی فعاله فکر کنم در مجموع بعد سامسونگ بیشترین تعداد فروش رو داره

BBK بزرگترین تولیدکننده گوشیه و بعد از سامسونگ پرفروش ترین برند محسوب میشه(یعنی مجموع تمام گوشی های فروخته شدهٔ وان پلاس ، ویوو/iQOO ، اوپو و ریلمی) ولی هرجا بخوان آمار و ارقام فروش رو بدن ، سهم زیر مجموعه هاشو به صورت مجزا بیان میکنن و اسمی از خوده BBK نیست چون خودش به عنوان برند موبایل فعالیت نمیکنه و حکم هلدینگ و اسپانسر رو داره .
و البته لازم به ذکره BBK یک از مهم ترین شریک های تجاری و بزرگترین مشتری کوالکام هستش.

سپیده دم

و متاسفانه رفرش ۶۰ هرتز هم ندارد…. فکر کنم 24 فریم باشه D:

Milad7

شارژر 65 واتی اش خیلی عالیه 🙂

david2arc

…و متاسفانه رفرش ۶۰ هرتز هم ندارد.
فکر کنم اشتباه تایپی باشه. منظور اینه و متاسفانه رفرش 90 هرتز هم ندارد.

ممد بمولا

بزرگوار هم قیمت کی30 پرو بود اما تخ…شم نبود

afsoon

فست شارژ فوق العاده ای داره .اما قیمتش نسبت به بقیه هم وطن هاش زیادی دل چسب نیست .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)