حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با پرداخت کفاره و فطریه به محک همراه کودکان مبتلا به سرطان در این روزهای سخت باشیم

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

بیش از ۱۹ هزار بار! این عدد، تعداد کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت محک است که در حال حاضر در مرحله درمان هستند! ۱۹ هزار کودک مثل فرزندان من و شما که روزهای کودکی‌شان با مبارزه‌ای بزرگ در برابر سرطان همراه است. عدد بزرگی که وقتی فکر می‌کنیم همین لحظه که من و شما در حال مطالعه این پیام هستیم، این تعداد خانواده هم درگیر بیماری این فرزندان هستند و برای رسیدنشان به سلامتی می‌جنگند، دیگر نمی‌شود از فکرش بیرون آمد. با پرداخت کفاره و فطریه به محک همراه کودکان مبتلا به سرطان در این روزهای سخت باشیم

پرداخت کفاره و فطریه به محک

در این روزهای شیوع کرونا که همه ما قدر نعمت سلامتی را بیشتر می‌دانیم و برای رسیدن به آن، حتی خودمان را از دیدن عزیزانمان محروم کرده‌ایم، در این روزهای متفاوت که حتی ماه رمضانش هم مثل سابق نبود، در این روزها که نتوانستیم همه باهم، دور یک سفره افطار جمع شویم و بی‌دغدغه همدیگر را در آغوش بگیریم، اگرچه دستانمان دور است ولی دل‌هایمان می‌تواند نزدیک هم بماند.

تجربه دور شدن موقت از عزیزانمان به واسطه کرونا باعث شده تا حال کودک مبتلا به سرطانی که پیش از این و بعد از این هم، می‌بایست مثل الان فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کند و به خاطر پیروزی در جنگ با بیماری‌اش، تجربه دوری از عزیزانش را بگذراند بهتر بفهمیم. کودکانی که در روزهای سخت درمان، با تلاش بی‌وقفه برای سلامتی، قهرمان زندگی خودشان و همه ما هستند.

این روزها، با اینکه از هم دوریم و نمی‌توانیم دستان هم را بگیریم، اما می‌شود کاری کرد که قلب‌هایمان به کودکان مبتلا به سرطان نزدیک‌تر شود؛ از راه دور با پرداخت فطریه و کفاره روزه خودمان به محک، کودکان کوچک مبتلا به سرطان را در مبارزه با بیماری همراهی کنیم و در تأمین هزینه‌های سنگین دارو و درمان آنها در این روزهای سخت سهیم شویم.

 

فطریه و کفاره من را برای دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان محک مصرف کنید.

لینک : https://mahak-charity.org/fetr/

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

دوستان لطفا در حد توان حمایتتون را دریغ نکنید:(

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)