حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نحوه صحیح خرید کفش پاشنه بلند زنانه

نوشته

3 سال قبل | 15 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

کفش زنانه بخصوص مدل مجلسی و کفش پاشنه بلند برای خانم‌های آراسته و خوش سلیقه یک آیتم مهم در استایل به حساب می آید، خانم‌ها در هنگام خرید این مدل کفش‌ها نهایت دقت و سلیقه خود را به کار می برند تا بتوانند بهترین و زیباترین کفش پاشنه بلند بازار را خریداری کنند چرا که حقیقتا خرید کفش پاشنه بلند یکی از جذابترین خریدها برای خانم‌های شیک‌پوش محسوب می‌شود.

پوشیدن کفش پاشنه بلند به خانم‌ها اعتماد به نفس و قدرت می‌دهد، علاوه بر آن باعث می‌شود که جذاب راه بروند و بایستند و در نهایت لباس و پیراهنی  که به تن دارند زیبا‌تر به چشم خواهد آمد. از این رو پوشیدن کفش زنانه به شرطی که کفش را صحیح و استاندار انتخاب کنید بسیار لذت بخش خواهد بود و در جذابی استایل شما نقشی خاص و ویژه‌ای دارد.

توصیه های کلیدی در خرید کفش مجلسی زنانه

در واقع مهمترین فاکتور در انتخاب کفش زنانه مورد نیاز شما، در نظر گرفتن موقعیتی  است که قرار است د رآن شرکت کنید، شما نسبت به اینکه کفش را برای یک میهمانی شب، یک مراسم دوستانه در منزل و یا فعالیت روزانه می‌خواهید باید به این جنس، مدل و سایز کفش پاشنه بلند توجه کنید.

خرید کفش پاشنه بلند مجلسی را در زمانی انجام می‌دهید که در چند روز آینده به میهمانی و مراسم جشنی دعوت شده‌اید، بنابراین سعی کنید این خرید را در بعد از ظهر انجام دهید که پای شما در اندازه واقعی خود قرار گرفته است تا بتوانید سایز مناسب کفش را انتخاب کنید و لذت خرید کفش تان را در یک عصر دل‌انگیز دو چندان کنید.

اگر قرار است ساعات زیادی پا در کفش بماند پس سلامتی و راحتی پا اولویت خرید شما را تشکیل می‌دهد. کفش‌های با  پاشنه‌های سه سانتی و پاشنه یک سانتی و  کفش‌های تخت در طولانی مدت آسیب کمتری به پا می‌رسانند و قدم زدن را  میهمانی ساده تر خواهند کرد.

درهنگام خرید به سایز کفش دقت کنید اگر سایز را درست انتخاب کنید شما در طول مراسم و میهمانی اصلا احساس خستگی نمی‌کنید و می‌توانید ساعتها سر پا باشید، راه بروید و حرکات موزون انجام دهید بدون اینکه پاهای شما دچار آسیب شوند.

اگر شما در هنگام انتخاب کفش تنها جذب مدل و رنگ کفش شوید و به جنس و کیفیت کفش دقت نکنید، پس از یک ساعت پوشیدن کفش در میهمانی متوجه خواهید شد که خرید اشتباهی داشته‌اید زیرا که پاهای شما در اثر جنس نامناسب کفش آسیب می‌بیند، ممکن است انگشت‌های شما تاول بزنند و ملتهب شوند و یا لبه های کفش پوست پای شما را اذیت کند و یا به علت فرم غیر استاندار کفش پای شما درد زیادی را حتی موقع ایستادن تحمل کند. کفش‌ پاشنه بلند با کیفیت پایین، پا را دچار تعریق می‌کند و به دلیل خیسی کفش، پا در کفش سر می خورد و از این رو قادر نخواهید بود صحیح گام بردارید.

بنابراین در زمان خرید کفش زنانه مجلسی تمام نکات مثل مدل، جنس، سایز، طرح و رنگ کفش را در نظر بگیرید تا خرید موفقی داشته باشید و بتوانید در میهمانی با یک کفش زیبای ایده‌آل، بی نظیر دیده شوید و لحظه های خوبی برای خود بسازید.

 نحوه ست کردن  کفش پاشنه بلند با استایل

احتمالا تمامی خانم‌ها این را می‌دانند که خرید یک کفش پاشنه بلند آخرین مرحله خرید محسوب خواهد شد. شما لباس مجلسی شب یا بلوز شومیز مجلسی زنانه و یا کت دامن خود را انتخاب کرده اید و بعد آن به سراغ انتخاب یک کفش و یا صندل پاشنه‌دار مناسب با لباستان خواهید رفت.

کفش‌ پاشنه بلند و صندل مناسب برای میهمانی‌ها و مراسم رسمی خانم‌ها در همه مجالس با لباس شب، کت و دامن و شومیز و شلوار استایل زیبا و جذابی می سازد. استفاده صندل در مدل‌های متنوع در فصل های گرم بیشتر کاربرد دارند.

در واقع  دقت در جزییات یکی از نکاتی است که در استایل بسیار موثر است و در جذاب و زیبا شدن شما نقش دارد پس هیچگاه جزییات را در استایلتان نادیده نگیرید، به عنوان مثال اگر لباس مجلسی شما به رنگ آبی نفتی کاربنی است و در آن نقش ها کرم به کار رفته است شما دو انتخاب دارید می توانید کفش مجلسی آبی نفتی و یا کرم انتخاب کنید که پیشنهاد ما برای این لباس مجلسی بلند یک کفش پاشنه دار سوزنی کرم است که شما را بسیار زیبا و زنانه خواهد کرد.

شما می توانید رنگ کفش را با رنگ کیفتان ست کنید ولی بهتر این است که از یک مدل و طرح در انتخاب کیف و کفش‌تان استفاده نکنید.

یک کفش پاشنه دار مشکی بسیار کاربردی است و داشتن چنین کفشی برای تمام خانم‌ها توصیه می‌شود زیرا یک کفش مجلسی مشکی با لباس‌های مجلسی رنگی و مشکی به خوبی ست می‌شود و شما می توانید سال‌ها از آن استفاده کنید.

 

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

پناه بر پس و پناه😐

Mahdi

افسون که خعلی بهتر بلده کدوم کفشو بگیره

Finch

افسون گفت قد خودش ۱۹۷ هست دیگه کفش قاب بلند هم بپوشه؟

سپیده دم

نه بابا 157 افسون

Mahdi

من حس میکنم ۱۷۳ باشه

afsoon

۱۶۹🙄

afsoon

۱۹۷ ؟ 🤣

afsoon

🤣🤣🤣

سپیده دم

خیلی بلندی

Milad7

خخخ عجبا….

Milad7

خیلی جالبه که داخل سایت خانم واقعی نداریم 😐

MORTEZA

افسون چقدر معروفه
حتی قدشم میدونن😐

calantar

نداشتن رل فشار اورده 😂😂😂😂😂

Finch

همسن مادر بزرگ کنه لعنتی😐😐💙

calantar

خودش بیاد صافت کنه باحال میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)