حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی فولد لایت با اسنپدراگون ۸۶۵ ولی بدون 5G ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اولین صحبت با ما درباره گلکسی فولد لایت ، دیروز بود. این دستگاه که یک گوشی تاشو ارزان قیمت خواهد بود، گفته می شود به همراه دو گوشی تاشو دیگر اواسط تابستان ۹۹ معرفی می شوند. جدیدترین شایعات به ما می گوید که گلکسی فولد لایت با اسنپدراگون ۸۶۵ ولی بدون 5G ارایه می شود.

گلکسی فولد لایت

چند روز پیش، گزارش شده بود که سامسونگ در حال توسعه نسخه ارزان تر Galaxy Fold است. جزئیات بیشتر با توجه به مشخصات این گوشی که به آن گفته می شود Galaxy Fold Lite یا Galaxy Fold E منتشر شده است.

طبق گفته Max Weinbach از XDA-Developers گوشی تاشو ارزان Galaxy Fold Lite 4G با کدگذاری “Winner2” دارای ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود. همانطور که از نام دستگاه مشاهده می کنید پشتیبانی 5G وجود ندارد. همچنین هیچ اشاره ای به رم نشده است اما انتظار داریم که آن را با 8 گیگابایتی یا 12 گیگابایتی عرضه کند.

گلکسی فولد لایت دارای صفحه نمایش انعطاف پذیر و بدون UTG است. این بدان معنی است که صفحه نمایش از پلاستیک پوشانده شده است. نمایشگر خارجی با ابعادی شبیه به نمایشگر خارجی Galaxy Z Flip کوچکتر خواهد بود.

این دستگاه از قسمت خارجی ترکیبی از آلومینیوم و شیشه خواهد بود. همچنین گفته می شود که ترکیبی از مشخصات سال 2018، 2019 و 2020 است. گلکسی Fold Lite در رنگ‌های Mirror Black و Mirror Purple عرضه خواهد شد ، قیمت آن 1099 دلار است و در سطح جهان نیز در دسترس خواهد بود.

مکس در توییت دیگری گفت که مشخصات تایید نشده و بیشتر یک شایعه است و شاید مشخصات آن به سرعت تغییر کند. بنابراین ممکن است تلفن با مشخصات مختلفی طراحی شود. هنوز مشخص نیست چه زمان دستگاه راه‌اندازی خواهد شد، اما حدس ما این است که هنوز چند ماه انتظار برای انجام کار وجود دارد، قبل از اینکه در نهایت ارایه شود.

شما منتظر گلکسی فولد لایت هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AAAA_.reza._AAAA

یه فکری به حال محافظ صفحه نمایشش بکنید فقط

Faraz

خیلی خوب میشه اگه قیمت انقدر باشه

Alireza3000

کلا سری گوشی های تاشو حال نمیده هم قیمت بالایی دارن و هم خیلی آسیب پذیرن

Finch

به نظرتون تا چه سالی این فناوری به گوشی های میان رده هم میرسه؟؟

Milad7

قیمتش هنوز بالاس اگر حوالی 700 دلار بود عالی میشد 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)