حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو اف ۲ پرو با اسنپدراگون ۸۶۵ و نمایشگر Super AMOLED بدون ناچ رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 48 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، پوکو

بله و این در نهایت دومین نسل از اولین مفهوم پرچمدار اقتصادی است. پوکو یعنی زیربرند مستقل شیائومی تصمیم گرفت تا پرچمدار اقتصادی خود را پیشرفت‌های قابل توجه عرضه کند. در حقیقت Poco F2 Pro نسبت به به پوکو اف ۱ یک ارتقا معنادار است. پوکو اف ۲ پرو با اسنپدراگون ۸۶۵ و نمایشگر Super AMOLED بدون ناچ رسما معرفی شده است و اجازه بدهید کمی درباره آن صحبت کنیم.

پوکو اف ۲ پرو

پوکو F1 در زمان عرضه‌اش جانوری نادر بود، نمونه واقعی “قاتل پرچمدار” توسط شیائومی ارایه شده بود و اکنون، تقریبا دو سال بعد، زمان آن فرا رسیده است که پس از ارایه میان‌رده‌ای به نام Poco X2 که یک میان رده که بر اساس Redmi K30 بود، جایگزین شود. در واقع پوکو ایکس ۲ به نظر می رسد که تغییر در دوره بوده و نه یک مسیر انحرافی، زیرا مدل جدید در واقع یک Redmi K30 Pro است که دوباره تولید شده است.

پرچمدار اقتصادی Poco F2 Pro  با جدیدترین چیپست کوالکام ارایه می شود و لیست طولانی پیشرفتهایی را در مقایسه با F1 به همراه دارد. اسنپدراگون ۸۶۵ بهترین تراشه از کوالکام است و یکی از اولین نمونه‌هایی است که دارای درایورهای GPU به روز شده است و این ممکن است باعث افزایش طول عمر گوشی شود.

اکنون فضای ذخیره سازی از ۱۲۸ گیگابایت شروع می شود (دو برابر بیشتر از گذشته) و همچنین برای کسانی که می خواهند فضای بیشتری داشته باشند، یک گزینه ۲۵۶ گیگابایتی نیز وجود دارد. به علاوه، این یک حافظه سریع ذخیره سازی UFS 3.1 است، از 2.1 ارتقا پیدا کرده است. امسال این واقعیت چیزی است که باید در نظر گرفت زیرا شیائومی شکاف microSD را حذف کرده است.

پوکو اف ۲ پرو

پوکو اف ۲ پرو

علاوه بر چیپست جدید، تنظیم دوربین جدید Poco F2 Pro ممکن است چیزی باشد که طرفداران Poco را به روز می کند تا راضی تر باشند. دوربین اصلی دارای سنسور 1/1.72 اینچی با وضوح 64 مگاپیکسل است، در حالی که عکاسی آن در 16 مگاپیکسل با پیکسل های ۱.۶ میکرونی انجام می شود.

این تلفن می تواند با دوربین دارای زوم ۲ برابر که سنسور ۵ مگاپیکسلی و لنز ۵۰ میلی متری دارد، به سوژه نزدیک شود و یا با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی زاویه دید عریض ارایه شود. یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی نیز وجود دارد. دوربین ماکرو اختصاصی وجود ندارد، اما پوکو به آن دوربین تله‌ماکرو می گوید. این دوربین در واقع، به شما اجازه می دهد تا در فاصله 5-7 سانتی متری عکاسی کنید.

دوربین سلفی یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با مکانیسم پاپ آپ است. این باعث می شود صفحه ۶.۶۷ اینچ کاملا بدون مزاحم باشد. امسال این پنل Super AMOLED با پشتیبانی HDR+ و همان رزولوشن 1080p+ ارایه می شود. این یعنی نسبت به پوکو اف ۱ می توانید انتظار افزایش کیفیت تصویر را داشته باشید. تغییر به AMOLED همچنین به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اجازه حضور داده است. صفحه نمایش با همان رفرش ریت ۶۰ هرتز استاندارد ارایه می شود اما سمپل ریت تاچ تا ۱۸۰ هرتز افزایش یافته است.

در حالی که شیائومی شکاف microSD را حذف کرد اما جک هدفون 3.5 میلی متری را نگه داشته است. ما می دانیم بسیاری از شما به هدفون های بلوتوثی کوچ کرده اید اما حضور این پورت آنالوگ هنوز جذاب است. اگرچه این گوشی بلوتوث 5.1 را با aptX HD ارائه می دهد.

سرانجام، ما درباره باتری صحبت می کنیم که این بزرگتر و سریع تر از گذشته است. ظرفیت آن به ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعت (از 4000 میلی آمپر ساعت) و حداکثر سرعت شارژ به ۳۳ وات افزایش یافته است.

نظر شما درباره پوکو اف ۲ پرو چیست؟ همچنین قیمت Poco F2 Pro مشخص شده و فقط ۴۹۹ یورو است. برای جزئیات بیشتر در این زمینه مطلب زیر را می توانید مطالعه کنید:

قیمت Poco F2 Pro مشخص شد: فقط ۴۹۹ یورو

اشتراک در
اطلاع از
48 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

ارزون‌ترین پرچمدار 5G با اسنپ ۸۶۵ در اروپا هست در حال حاضر… حتی ۱۰۰ یورو ارزون‌تر از ریلمی X50 Pro نسخه پایه

m.b

گوشی خوبیه…
زیر 500 دلار برای یه پرچمدار 2020 اونم با این امکانات عالیه…
اگر 90 هرتز هم بود همهَچی تمام میشد…
😏(با گوشه چشمی به farcry و V800B مدافعان حقوق Iphone se 2 در ایران نگاه میکند)

در اروپا:

Iphone se 2 128g –> 580usd
Poco f2 pro 128g –> 540usd

m.b

اسکرین شات هم میفرستم

http://uupload.ir/files/prmd_img_20200512_174243.jpg

جان!! Poco f2 pro پرچمدار نیست؟! اونوقت میانرده‌ست مثلاً؟! پس فهمیدیم پرچمدار اقتصادی یعنی اون گوشی پرچمدار نیست! 😂

و ماجرای قیمت! :

http://uupload.ir/files/z98o_img_20200512_174528.jpg

m.b

بله فهمیدیم نسخه گلوبال k30 pro رقیب se نیست چون 150 دلار گرونتره!
اِه چی شد؟ باور کن منم فکر نمیکردم درست بگی… منتهی برعکس گفتی هموطن… انگاری رقیب هم نیستن چون 40 دلارم ارزونتره!!!
خب “آقای k30 pro پرچمدار نیست” میگفتی ما از روی یه جایی حرف میزنیم…
بیا ببینیم اونجا کجا بوده و کی در حقیقت از اونجا حرف زده… 😂👌

smartiz

اتفاقا پرچمدار هست خیلیم خفن ، فروش فوق العاده ای م تجربه می‌کنه

راستش در حالت عادی خیلی از مشخصات پرچمدار های تاپ پول اضافی دادنه بنظرم برای کسی که مثلاً با نمایشگر 90 هرتز کار نکرده 60 هرتز هیچ ایرادی ندارد ، یا شارژ وایرلس و معکوس ، ولی خب ضد آب بودن دوست دارم

m.b

نه این جمله “k30 pro پرچمدار نیست” چون پرچمدار اقتصادیه! رو یه دوست عزیزی گفته بود و بعد گفت من روز معرفی میرم و نمیام! … الان خودش هستا! آره ما کوریم که نمیبینمش… 😂

smartiz

آها🤣

m.b

http://uupload.ir/files/1at_img_20200512_180004.jpg

سر آخر تشکر ویژه که منبع حرفات رو گفتی farcry عزیز…
جمله تاریخیت که k30 pro پرچمدار نیست و دفاعیات مزخرف پشتش که آب ریخته شده رو جمع کنی هیچوقت یادم نمیره…تو توی خاطرات ما باقی میمونی… 👌

Farcry

همون طور که اونموقع گفتم قیمت نسخه گلوبال k30 pro زیر 500 دلار در نسخه پایه نیست و تقریبا همون حدود 500 دلار بعد از 2 ماه تعادلی میشه ولی خب خوب ماسمالی کردی و اون اسکرین شات رو نشون ندادی.انقدر هم از روی شکم قیمتهای 450 دلاری رو برای به قول خودت بازار خاورمیانه نگو.فکر کنم همه موافقیم که قیمت گوشی های شیائومی توی بازار چین از همه جا ارزون تره.همین الان بری سایت kimovil بعد از تقریبا 2 ماه معرفی k30 pro پایین ترین قیمت k30 pro پک چین رو 460 دلار توی خود سایت های خرید آنلاین چین زده. بعد شما وکیل مدافع شیائومی پک گلوبالش رو میگید 450 دلار.به نظرم الان جو گیر نشو صبر کن قیمت واقعی پک گلوبال رو این سایت بزنه بعد صحبت کن ( الان poco f2 pro رو زده 999 دلار ولی خب معلومه غیرواقعی هست) درضمن دانشمند اگر بخوای پایین ترین قیمت گوشی های اپل رو با پایین ترین قیمت گوشی های شیائومی مقایسه کنی باید به ترتیب قیمت بازار آمریکا و چین اون ها رو باهم مقایسه کنی نه یه بازار ثالث رو

m.b

شما گفتی 500 تا 550 دلار برای بازار گلوبال و من گفتم این قیمت نیست…
وقیح و دروغگو نباش… من هیچ جا قیمت 450 دلاری ندادم بلکه گفتم زیر 500 دلار که میتوتی ببینی زیر 500 دلار شده در حالی که شما گفتی 100 تا 150 دلار از se 2 هم گرونتره! در حالی نه تنها گرونتر نشد و نه تنها هم قیمت نشد بلکه ارزونتر هم شد! (در حال حاضر که رسما نیومده گلوبال 499 دلار و در سایتا داره به فروش میره و توی gsmarena هم زده و زمانی که اومد گلوبال 460 تا 499 دلار در کشور های آسیایی مختلف به فروش میره)

خجالت بکش! گفتی قابل مقایسه با آیفون se 2 نیست چون 100 تا 150 دلار گرونتره! تو بازار اروپا که الان هر دو فروش رسمی دارن ارزونتر هم هست! خیلی وقیحی هموطن…

m.b

در ضمن راجب k30 pro و قیمت فروش پک چینش تو kimovil هم اولا 451 دلار و دوما قیمت فروش پک چین به سایر نقاط جهان هست… قیمتش تو چین همون 425 دلاره…
شما همون وقاحتت رو ادامه بدی و قیمت آمریکای se 2 رو که از همه ارزونتره با اروپای بقیه برند ها که از همه گرونتره مقایسه کنی و بگی 100 تا 150 دلار! اختلاف دارن بهتره… این چهره های ساختگی به شما نمیاد هموطن…

سوال منو جواب بده… شما گفتی 500 تا 550 دلار توی و من گفتم نه!
یک کلمه بله یا خیر؟… درست گفتم یا نه؟ بله

شما گفتی قابل مقایسه با se 2 نیست چون 100 تا 150 دلار گرونتره!
یک کلمه جواب… اشتباه کردی یا نه؟ بله قطعاً

خب پس لطفاً ببند و حال کاربرا رو لطفاً بیش از این بهم نزن با دست و پا زدن…

Farcry

باز داری لایی میکشی! کجا زده poco f2 pro توی نسخه پایه زیر 500 دلاره؟؟ یه مرجع رو انتخاب کن از اون منبع بیار هی الکی از خودت قیمت در نکن.صبر کن kmovil تا یکی دو هفته دیگه قیمت ساین های دیگه هم میزنه انوقت بیا از وقیح بودن خودت حرف بزن!

m.b

https://www.gsmarena.com/xiaomi_poco_f2_pro-price-10220.php

499 دلار!
اونم نوبرانه!
این لینک رو هزار بار بکن تو چِشِت تا لااقل بخاطر برندی که سهامدارش بابات نیست خودتو به کوری نزنی! خوبه گفتم برو gsmarena قیمت رو داده… اونم نوبرانه این قیمته! و تو هفته های آینده به قیمت واقعی و پایینتر هم میرسه!
Se 2 گفتی قابل مقایسه نیست با پوکو چون 100 تا 150 دلار ارزونتره تو گلوبال!!
در حالی که گرونترم هست!!! اونم 80-50 دلار! برای اینکه باز خودتو به کوری نزنی اون قیمتم اروپا یا گلوبال رو واسه 128 هر دو از توی gsmarena مقایسه کردم…

m.b

خیلی وقیحی…
صاف صاف گفتی 100 تا 150 دلار توی گلوبال پوکو از ایفون گرونتره اما حدود 75 دلار ارزونترم هست تو اروپا و گلوبال! اونوقت جای پذیرش انگاری سهام باباته اپل اومدی خودتو هی میزنی به کوری…

https://www.gsmarena.com/apple_iphone_se_(2020)-price-10170.php

قیمت نسخه 128 ایفون se رو توی اروپا که 529 یورو هست رو با قیمت 499 یورویی پوکو میبینی باز خودتو به کوری میزنی!؟!
تو گلوبال هم که دادم که پوکو 499 دلار و iPhone se 2 قیمتش حدود 575 دلاره هر دو واسه نسخه 128…
خجالت بکش… تو همونی نبودی که گفتی پوکو 100 تا 150 دلار گرونتره تو بازار جهانی؟… 🤦‍♂️

Farcry

حالا این شد! دیدی خیلی سخت نیست منبع بدی.درکل سایت بنگ گوود رو با چیز شکن بری با تخفیف 200 دلاری زده 499 دلار که خب قبوله ولی باز این نمیگه که زیر 500 دلاره.بله اگر مثل k20 pro که بعد از 6-5 ماه قیمتش کاهش پیدا کرد قیمت بدیم میشه انتظار داشت قیمت این گوشی هم توی نسخه پاییه بعد از اون مدت تا زیر 500 دلار برسه.

Farcry

در ضمن من نگفتم که قیمت k30 pro توی سایر نقاط رو باید با قیمت آیفون se 2020 توی آمریکا که از همه جا ارزون تره مقایسه کرد حرف توی دهنم نذار آقای وقیح ! هم نسخه گلوبال و هم نسخه چینی گوشی های شیائومی پایین ترین قیمت رو در بازار چین دارن (یا بازار مشابه اون در هند)طبق همین سایت بنگ گوود چینی قیمت نسخه پایه poco f2 pro دقیقا 499 دلاره که حداکثر 100 دلار از نسخه پایه آیفون se 2020 آمازون آمریکا گرون تره.خواهشا الان نیا حرف از حافظه بزن و بیای بگی نه باید 128 گیگ آیفون se مقایسه بشه و ….. من توی همون پست برتری های هرکدوم را با دقت گفتم و همونجا هم حافظه بیش تر در نسخه پایه رو برای k30 pro به عنوان برتی بیان کردم.درواقع نسخه پایه یه گوشی کمترین قیمت پکیج کامل یه گوشی هست و در نسخه های بالاتر اکثرا فقط افزایش حافظه یا رم رخ میده.

m.b

نشد… جواب مارو ندادی و لایی رفتی… اشتباه کردی یا نه؟!!
دیدی پوکو نه تنها گرونتر از se نیست بلکه ارزونتر هم هست یا نه؟!!
دیدی رقیب se که میگفتی نیست، شده یا نه؟!!
دیدی قیمتش که گفتی 500 تا 550 دلاره کمتره بود یا نه؟!!
دیدی گفتی پرچمدار نیست، پرچمدار بود یا نه؟!!
دیدی تو همه موراد بلااستثناء درست گفتم و اشتباه کرده بودی یانه؟!!
بله یا خیر ساده گفتن موقعی که میخوای لایی بری و از زیر اشتباهاتت مکررت در بری سخته نه؟!

اون 200 دلار تخفیف هم واسه رنگ کردن ملته وگرنه هر نادان تازه به دوران رسیده‌ای هم میدونه قیمت پوکو f2 pro گلوبال دیگه از اروپا که گرونتر نمیشه که بگن 699 دلار!!! ولی 499 دلار بدن!!! قیمت واقعیش همون زیر 500 دلاره که دارن اون قیمت میدن اونم نوبرانه که قاعدتاً باید گرنتر باشه!
بعد از به کوری زدن خودت به نادانی زدن هم انگار برات کار سختی نیست…
میبینی که اونی که همیشه با منبع حرف میزنه منم… پس فاز منطق نمیخواد بیای بگی حالا این شد… بلکه خوبه کمی آدم باشی و اشتباهاتت رو بپذیری… تو اگر یه جو… فقط یه جو ☝️مردانگی تو وجودت بود میومدی اینهمه اشتباهاتت رو میپذیرفتی… اما از ترول ها و متعصب ها انتظاری نیست پس یا علی… ولی دیگه از این غلط ها نکن… بخاطر آبروی خودت… 👌

Farcry

(( 460 تا 500 دلار برای گلوبال و 499 یورو برای اروپا…)) تو از خودت قیمت 450 دلار ندادی؟؟؟ بعد به من میگه وقیح ……… لااقل انقدر تابلو دروغ نگو

m.b

“در ضمن من نگفتم که قیمت k30 pro توی سایر نقاط رو باید با قیمت آیفون se 2020 توی آمریکا که از همه جا ارزون تره مقایسه کرد حرف توی دهنم نذار آقای وقیح”

من نگفتم شما گفتی… من گفتم شما عملاً اینکار رو کردی…
بله وقتی گفتی “نسخه گلوبال 100 تا 150 دلار از se گرونتره” یعنی مقایسه قیمت 499 یورویی پوکو توی گلوبال با قیمت 400 دلاری se تو آمریکا که که شده 100 تا 150 دلار اختلاف! وگرنه میومدی اشتباهاتت رو میپذیرفتی…

بعد از وقاحت در دادن قیمت حالا نوبت وقاحت در مقایسه نسخه 64 اونم آمریکا با 128 اونم گلوبال بقیه برند هاست… بابا احسنت… شما اصلاً دست داری… 👏👏👏
تازه تکرار هم میکنه! 😂
تو اروپا و گلوبال که هر دو هستن خوبه چند بار قیمت هر دو رو دادم و مقایسه کردم…
برو برو فقط دوباره از اینکارا نکن… آبروی خودته که گذاشتی تو حراجی هموطن… یه گرونفروش آمریکایی ارزش به حراج زدن ابروت رو نداره…
منم وقت بیشتر واسه شما ندارم… راستشو بخوای بعد چالتون دیگه به وقاحت تو آدم تو سایت ندیده بودم…
چهار تا اشتباه رو چیدم اونم با مدارک… اونوقت هنوز خودتو زدی به کوری…
جدا من وقت برای افراد تأسف باری لنگه تو ندارم…
لطفاً فقط بین نظراتت چیزی که نمیدونی نگو از این به بعد… بخاطر آبروی خودت…
ممنون و خداحافظ… 💐

m.b

“460 تا 500 دلار برای گلوبال و 499 یورو برای اروپا”
کلاس چندمی بچه جان؟!
499 دلار مگه بین 460 تا 500 نیست؟
میفهمی نوبرانه یعنی چی؟
تا روز های آینده که بالا نمیره! بلکه بخاطر کاهش تدریجی تقاضا و تموم شدن فروش نوبرانه قیمتش پایینتر هم میاد…
جدا تأسف باری…
خداحافظ… ادامه توهین به شعور منه که با بیشعور دارم دهن به دهن میام… 🤦‍♂️
🙌

V800B

شما غلط کردید ک من از ایفون se2 دفاع کردم
بیجا کردی اوکی
چشا کورت وا کن ببین من جز معدود کسانی بودم ک از ایفون se2 انتقاد کردم با اینکه طرفدار اپلم
یاوه گویی قبل تفکر نمونه بارزش امروز دیدیم

m.b

http://uupload.ir/files/6ii_img_20200512_184238.jpg

اومدی گفتی IPhone se از رقبای هم قیمتش دوربین بهتری داره… بعد من پرسیدم دوربین؟
بعد خیلی هنرمندانه نوت 8 پرو رو با گوشی چند میلیون گرونتر مقایسه کردی! بعدشم که گفته شد k30 pro رقیبشه و حرفی در بهتر بودن دوربینش از آیفون نیست غیبت زد!
این هنر، هنرِ کمیابیه هموطن… فقط نزد امثال طرفدار های متعصبی مثل شما گیر میاد…

V800B

شما چرا پیام های منو نمیاری ک این انتقاد کردم از ایفون se2!!
امدی حرفی ک زدم و قابل ثابت کردن و میگی
خوب بازم میگم از خیلی میان رده ها شیا دوربینش بهتره شک داری
ایفون ۸ با تک دوربین بهتر از نوت ۸ پرو ظاهر شده
از ای ۷۱ بهتر ظاهر شده
بازم میگم و خواهم گفت
هرجه لازم باشه
((ردمی کی ۳۰ پرو ک شما میگید ۵۲۰ دلاره نسخه پایه))
حداقلش من از برند موردعلاقم انتقاد میکنم ولی هیچ کدوم شما ندیدم انتقاد کنید
همین ایفون se2 بیشتر از همه ازش انتقاد کردم بیشتر از همه کوبیدمش
پس خواهشی ک دارم چارتا بالا پایین کن بعد ی چیزی بگو حداقل کسی ک همه چی بدون تعصب میگه
من سعی میکنم حقیقت بگم چ برند مورد علاقه من باشه چ برندی ک ازش بدم بیاد
تو طراحی ایفون ۱۱ پرو من کوبیدمش جاش از نوت ۱۰ ک زیباس یاد کردم در حالی ک از سامسونگ بدم میاد
بارها گفتم شیا فلان خوبع ولی ازش خوشم نمیاد
بار ها هواوی کوبیدم ولی ازش خوشم میاد
اینارو ب کسی بگو ک تعصبی باشه ن من

m.b

“ایفون ۸ با تک دوربین بهتر از نوت ۸ پرو ظاهر شده”
هنوزم که با گوشی های دو برابر گرونتر مقایسه میکنی نوت 8 پرو رو…😂 خوبه منم mi 10 pro رو که دوبرابر se 2020 قیمت داره با se مقایسه کنم مثل شما و وقاحت رو به انتهاش برسونم مثل شما؟!
خوشم میاد خیلی عادی اینکارو میکنی و خجالتم نمیکشی… خوبه همین امروز انتقاد کردیم که اگر 90 هرتز بود خیلی بهتر بود… چه رویی دارید شماها… صرفاً انتقاد که دلیل منطقی بودن نیست… به فکر تعریف های مفت و بی دلیلی که کردید که نمیشه جمعش کنید باشید…

Finch


مگه به عدده؟😐😐😐
ینی فرضا گلکسی نوت ۹ با دوتا دوربین باید حتما قوی تر از آ۹ با ۴ تا دوربین باشه؟

Dr.Nazer

انتقاد هم که میخوایم بکنیم یه تعصبی پشتش هست همیشه!
نمیدونم دیگه کِی قراره این بازی کثیف تموم شه…

1234567890

همه چیشو نوشتین الا قیمت…
خب چنده؟

m.b

460 تا 500 دلار برای گلوبال و 499 یورو برای اروپا…

smartiz

عالیه ، ولی آف وان اسپیکر استریو داشت این فک کنم ندارن ، ولی خب احتمالا خیلی پرفروش بشه

پ ن : چند هفته آینده »» شایعات و مشخصات احتمالی poco F3😬

persepolis

خیلی از ویژگی هاش را نگفتید خنک کنندگی نسخه دو
امتیاز بیشتر از اس بیست
و چندین ویژگی دیگر
قبمت پانصد و خورده ای دلار

persepolis

انر 9x پرو هم معرفی شد…
قیمت 6/128 500
8/256 600 دلار

persepolis

سری قبلی 1.64 میلیون فروخت…
رابط کاربری poco luncher 2.0 بر پایه اندروید ده استفاده میکنه…

persepolis

این قیمته که نوشتم برای این گوشی پوکو است…
6/128 500
8/256 600

eftekharifar

به به. تمام تلاشمو میکنم که بتونم بخرم

bh974

قیمت عالیه

Mahdi

خیلی گوشی خوبیه فقط پاپ اپش منو اذیت میکنه

V800B

همه چیزش خوبه
بخصوص استفاده از حافظه پر سرعت
قیمتش هم عالی
جالبع سونی با نصف این امکانات قیمت بیشتری میزاره یا حتی سامسونگ

ولی اصلا با دوربین پاپ اپ نمیتونم کنار بیام

Finch

نایس

AAAA_.reza._AAAA

جوون تو فقط تعریف کن

راستی شیائومی بد بود درسته؟ 🙂

Finch

با آدمی که میگه سام بده و هنوزم سام داره و حاظر به تعویضش نیست حرفی ندارم

AAAA_.reza._AAAA

احسنت بر شما

حرفتون همانند حرف های دیگه تون کاملا آیینه ی بازتاب دهنده ی واقعیته .

Milad7

به به با این قیمت فوق العاده است…. اسنپ 865 تا چند سال جوابگو هستش

afsoon

قیمتش عالیه .همون کی ۳۰ پرو نسخه گلوبال هست .احتمالا اگر وارد خاورمیانه بشه با قیمت زیر چهارصد و پنجاه دلاز بشه خریدش

persepolis

Afsoon ارزون نیست
قیمت 600 یورو میشه 650 دلار
این کجا قیمت 450 شما کجا.
بعدش هم اینجا ایرانه

Stone

IR BLASTERداره؟!

m.b

بله

Alireza3000

محشرهههههه پوکوفون اف ۲ پرو الهی بمیرم برات

online_wireless

گوشی با مشخصاتی واقعا خوب و قیمتی مناسب و فوق العاده قدرتمندیه که بقیه برندها رو به چالش میکشه ولی بشخصه اصلا و ابدا از دوربین پاپ اپ خوشم نمیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)