حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین قیمت های کالاهای دیجیتال را در ایمالز ببینید

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

امروزه تجهیزات و ابزار های دیجیتال بیشترین سهم را در خرید و فروش های اینترنتی دارا هستند. از جمله کالاهایی که کاربران بسیار به صورت اینترنتی اقدام به خرید آن می کنند، می توان به هندزفری ، دوربین عکاسی و عینک واقعیت مجازی اشاره کرد. اگر شما هم قصد خرید این کالاها را داشته باشید حتما با قیمت های گوناگونی در فروشگاه های اینترنتی مواجه خواهید شد. اما ما در این مقاله ضمن ارائه راهنمای خرید این محصولات، یکی از سایت های مقایسه و مشاهده بهترین قیمت هندزفری ، بهترین قیمت دوربین عکاسی و بهترین قیمت عینک واقعیت مجازی را به شما ارائه می دهیم. با ما همراه باشید.

مشاهده بهترین قیمت هندزفری در ایمالز

 

خرید هندزفری با بهترین قیمت یکی از دغدغه های بسیاری از کاربران است. کاربران با استفاده ابزاری مانند هندزفری می توانند مکالمات خود را با بهترین کیفیت و راحت ترین شکل انجام دهند. هندزفری ها از وزن بسیار کمی برخوردار هستند و همچنین با استفاده از این ابزار می توان به موسیقی نیز گوش داد. در هنگام برقراری تماس تصویری نیز برای انجام مکالمه ای با کیفیت تر می توان از هندزفری نیز استفاده نمود. استفاده از هندزفری برای بسیاری از ورزشکاران نیز رایج است و در حین ورزش می توان از این ابزار برای پخش موسیقی استفاده نمود.

امکان اتصال هندزفری ها به دستگاه های هوشمند معمولاً به دو صورت باسیم و بی سیم وجود دارد که این نحوه اتصال به سلیقه و کاربرد کاربران بسیار وابسته است. البته استفاده از هندزفری های بی سیم می تواند بسیار کاربردی باشد و نبود سیم در این نوع از هندزفری ها می تواند انجام فعالیت های روزمره را برای کاربران بسیار راحت تر سازد که البته این امر کاملاً وابسته به سلیقه کاربر است. البته لازم به ذکر است که هندزفری های باسیم نیز خود به دو دسته تقسیم‎بندی می شوند. برخی از هندزفری های باسیم از قابلیت جداسازی سیم برخوردار هستند و برخی دیگر نیز فاقد این قابلیت می باشند. برخورداری از قابلیت جداسازی سیم در هندزفری های باسیم در هنگام قطع شدن سیم آن هندزفری بسیار کابرد خواهد داشت.

همچنین لازم به ذکر است که هدفون ها و هندزفری ها از انواع متنوعی برخوردار هستند و برخی از آنها نیز از ویژگی ضد آب برخوردار هستند و همین امر سبب می شود تا امکان استفاده از آنها برای مدتی مشخص و در اعماقی محدود فراهم شده باشد. باید به این نکته توجه داشت که خرید هندزفری های گران قیمت نمی تواند تضمین کننده کیفیت آنها باشد و در طرف مقابل نیز هندزفری هایی که از قیمت بسیار کمی برخوردار هستند طبیعتاً نمی توانند دارای کیفیت مناسبی باشند. به همین جهت در هنگام خرید هندزفری لازم است تا به کیفیت آن توجه شود و کاربران بر اساس نیاز خود اقدام به خرید هندزفری با قیمت مناسب نمایند. اگر به دنبال بهترین قیمت هندزفری بیسیم موجود در بازار هستید، به سایت ایمالز مراجعه کنید.

بهترین قیمت عینک واقعیت مجازی در ایمالز

 

تکنولوژی Virtual Reality که به واقعیت مجازی نیز شناخته می شود یکی از مباحث بسیار هیجان انگیز به شمار می آید که کاربران با استفاده از آن می توانند به راحتی اقدام به شبیه سازی فضاهای واقعی نمایند. برای تحقق این امر و استفاده از قابلیت های واقعیت مجازی لازم است تا از عینک واقعی مجازی استفاده شود. عینک یا هدست واقعیت مجازی از رایج ترین ابزارهایی است که امروزه برای استفاده از ویژگی های واقعیت مجازی از آن استفاده می شود. لازم به ذکر است که هدست های واقعیت مجازی خود به دو دسته تقسیم می شوند. برخی از هدست های واقعیت مجازی از گوشی های هوشمند به عنوان صفحه نمایش خود استفاده می کنند و برخی دیگر نیز خود دارای صفحه نمایش می باشند. از ویژگی هایی که لازم است عینک های واقعیت مجازی از آن برخوردار باشند، نمایش تصاویر به شکلی است که امکان مشاهده آنها توسط چشم آنسان فراهم گردد و هر چه تصاویری که توسط عینک نشان داده می شوند طبیعی تر و با کیفیت تر باشند می توان به عملکرد مناسب هدست پی برد. از دیگر ویژگی هایی که هدست باید از آن برخوردار باشد می توان به زاویه دید آن اشاره نمود که معمولاً هدست ها دارای زاویه دید 80 تا 120 درجه می باشند. البته لازم به ذکر است که عینک های واقعیت مجازی معمولاً از زاویه دید 90 درجه برخوردار هستند.

هدست های واقعیت مجازی که از زاویه دید 90 درجه برخوردار هستند این امکان را برای کاربران فراهم می کنند که با یک دور چرخاندان سر به صورت 360 درجه بتوانند تمامی محیط را در حالت 3D تماشا کنند. لازم به ذکر است که چرخاندن سر از روش هایی است که برای ایجاد تعامل با دنیای واقعیت مجازی صورت می پذیرد. برای درک و تعامل بهتر انسان ها با دنیای واقعی لازم است تا از ورودی هایی مانند دیدن، لمس کردن، شنیدن و از این قبیل حس ها برخوردار باشند. به همین جهت برای برقراری ارتباط مؤثر با دنیای واقعیت مجازی لازم است تا سخت افزارهایی به عنوان ورودی طراحی شوند. لازم به ذکر است که عینک های واقعیت مجازی که پایین رده هستند از سخت افزار چندان پیشرفته ای برخوردار نمی باشند و همین امر سبب می شود تا فاقد تکنولوژی پیشرفته ای باشند و از اصلی ترین ویژگی این عینک ها می توان به نرم افزارهای آنها اشاره نمود. اگر به دنبال خرید عینک واقعیت مجازی با قیمت مناسب هستید، برای مشاهده بهترین قیمت عینک واقعیت مجازی به سایت ایمالز مراجعه کنید.

بهترین قیمت دوربین عکاسی در ایمالز

 

در این بخش به ارائه راهنمای خرید دوربین عکاسی و بهترین سایت مقایسه قیمت دوربین عکاسی می پردازیم. امروزه دوربین های عکاسی از ویژگی های بسیار متنوعی برخوردار هستند که بسیاری از آنها ممکن است برای کاربرانی که چندان شناختی از دوربین ها ندارند، اشنا نباشد. کاربران عموماً در هنگام خرید دوربین های عکاسی ابتدا به مشخصات حسگر آن دوربین که با واحد مگاپیکسل معرفی می گردد، اهمیت داده و به آن توجه بسیار می کنند. میزان وضوح تصویر در دوربین های عکاسی معمولاً با واحد اندازه گیری مگاپیکسل مورد سنجش قرار می گیرد و این موضوع بیانگر آن است که هر چه تعداد این پیکسل ها بیشتر باشد موجب می گردد تا تصاویر ثبت شده با آن دوربین از دقت بیشتری برخوردار باشند. البته لازم به ذکر است که تعداد پیکسل های یک حسگر ارتباطی با کیفیت و یا نویز موجود در تصاویر ثبت شده با آن دوربین ندارد و کیفیت تصاویر را بر اساس اندازه آن حسگر مورد سنجش قرار می دهند.

از دیگر مواردی که در هنگام تهیه دوربین های عکاسی برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است، اندازه حسگر آن دوربین می باشد. در هنگام عکاسی تصاویر ابتدا بر روی حسگر تشکیل می شوند و در چنین مواقعی که اندازه حسگر بیشتر باشد موجب می گردد تا امکان ثبت تصاویر با کیفیت بالاتر نیز وجود داشته باشد. حسگرهایی که از ابعاد بزرگتری برخوردار هستند نور بیشتری را از خود عبور می دهند و همین امر سبب می گردد تا در مقایسه با حسگرهای کوچکتر تصاویری با نویز کمتر را به ثبت برسانند.

از دیگر مواردی که در دوربین ها دارای اهمیت است، می توان به لنز آنها اشاره نمود. دوربین ها معمولاً به دو دسته تقسیم بندی می شند. دوربین هایی که از قابلیت تعویض لنز برخوردار هستند و دوربین هایی که لنز آنها به بدنه دوربین متصل است و امکان تعویض آن وجود ندارد. برای کاربرانی که از دوربین جهت تصویربرداری از طبیعت و ثبت خاطرات سفر استفاده می کنند و عکاسی را به صورت حرفه ای دنبال نمی کنند بهتر است از دوربین هایی که لنز آنها از قابلیت تعویض برخوردار نیست استفاده کنند. برخی از دوربین ها نیز دارای فاصله کانونی با دامنه گسترده ای هستند و از ویژگی بزرگنمایی اپتیکال نیز برخوردارند می توانند بسیاری از نیازهای کاربران را برطرف نمایند. برای آن دسته از کاربرانی که به صورت حرفه ای به عکاسی می پردازند بهتر است تا از دوربین هایی استفاده کنند که دارای قابلیت تعویض لنز هستند. البته ممکن است استفاده از این ویژگی هزینه هایی را نیز به همراه داشته باشد. بهترین قیمت دوربین عکاسی را در ایمالز مشاهده کنید.

 

 

 

جمع بندی

 

سایت ایمالز یکی از مشهورترین سایت های مقایسه و مشاهده قیمت کالاهاست که بهترین قیمت هندزفری ، بهترین قیمت دوربین عکاسی و بهترین قیمت عینک واقعیت مجازی را می توانید در این سایت مشاهده کنید. همچنین اپلیکیشن ایمالز که برای گوشی های هوشمند ارائه شده است، بهترین قیمت هندزفری ، بهترین قیمت دوربین عکاسی و بهترین قیمت عینک واقعیت مجازی را به شما ارائه می دهد.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

ترب هم خوبه…

smartiz

می نوت 10 لایت یکی از سایتها آورده بود 9600 زودم تموم شد! از می نوت 10 پرو هم گرونتره ، دلال ها 🤣

m.b

تا وقتی خودمون رو عوض نکنیم عوضی ها عوض نمیشن…

Mohammadr

مردم هم که بدون اگاهی… 😐😐خدا این دلال ها رو جمع کنه

Finch

کسی وی‌آر می‌شناسه که گوشی ۶.۵ اینچی رو ساپورت کنه؟

Mahdi

اسمش ایمیلز بود بهتر بود

Milad7

کیه که ایمالز را نشناسه 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)