حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ برند اول موبایل های پرچمدار در بازار هند شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، عملکرد تجاری شرکت ها

می دانیم که شرایط برای سامسونگ در یکی از بااهمیت‌ترین بازارهای موبایل جهان خیلی خوب پیش نمی رود. آن ها در مجموع به سومین رتبه سقوط کردند در حالی که چند سال پیش پادشاه بی‌چون‌وچرا این بازار بودند. به نظر می رسد در دسته‌بندی موبایل‌های پرچمدار این برند هنوز حرفی برای گفتن دارد چرا سامسونگ برند اول موبایل های پرچمدار در بازار هند شده است.

سامسونگ برند اول موبایل های پرچمدار در بازار هند

هفته پیش دیدیم که سامسونگ سومین برند بازار موبایل هند باقی ماند و شیائومی اول و ویوو دوم شدند. طبق گفته شرکت Canalys، این برند در حقیقت بیش از 6.7 میلیون دستگاه فروخته است و شاهد افزایش سهم بازار در سه ماهه اول سال جاری تا 19.9 درصد هستیم. در حالی که سامسونگ به 6.3 میلیون دستگاه ارسال شده و 18.9٪ سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

خوب، ظاهرا خبرهای بد برای غول فناوری کره نیست. طبق تحقیقات جدید، این بار از Counterpoint Research سامسونگ برای اولین بار در مدت زمان طولانی، بخش برتر بازار را در هند رهبری کرد. بدیهی است، ما هنوز در مورد چارک اول سال ۲۰۲۰ صحبت می کنیم. به اصطلاح بخش پریمیوم شامل تمام تلفن های هوشمند با قیمتی بالاتر از ۳۰ هزار روپیه است، یعنی حدود 400 دلار. این بدان معنی است که بله، این گوشی ها دارای رده بالا هستند، اما در عین حال دستگاه های غیر پرچم دار مانند گزینه های “Lite” سامسونگ را نیز می یابیم.

در واقع طبق گفته شرکت تحقیق بازار ، این گزینه های “Lite” سامسونگ را به جلو سوق می دهد. ما به طور خاص در مورد گلکسی اس ۱۰ لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت صحبت می کنیم. به گفته این، نسخه خوش قیمت خانواده سامسونگ Galaxy S20 نیز در دستیابی به این امر کمک کرد.

بازار موبایل‌های پرچمدار هند

بازار موبایل‌های پرچمدار هند

در هر صورت، سامسونگ توانست در سه ماهه اول سال جاری 34 درصد از سهم بازار را در فروش برتر گوشی های هوشمند بدست آورد. این خبر بسیار خوبی برای این برند است که اخیراً تصمیم گرفته است هزاران خرده فروش آنلاین را به بخشی از اکوسیستم آنلاین تبدیل کنند و به این ترتیب به پایگاه بیشتری از مصرف کنندگان برسند.

سرانجام، همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنیم، سامسونگ توانست از اپل عبور کند. این در حالی است که OnePlus پس از تسلط در Q2 سال 2019 ، 8 درصد دیگر سقوط کرد. البته به نظر می رسد این نمودار با ارایه آیفون SE 2020 تغییرات زیادی داشته باشد!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

مطمئنم از این مقدار کمتر از ۵ درصد اس۲۰الترا بوده📿

Dr.Nazer

با سلام و عرض ادب خدمت اساتید ترنجی!
بنده امروز پست جدیدی رو خدمت‌تون آماده کردم که همین الان در پیج اینستاگرامم منتشر شده و موضوعش هم درباره‌ آشنایی بیشتر با شرکت شیائومیه. دوستان علاقه‌مند میتونن از طریق لینک زیر مستقیماً به سمت پست هدایت بشن و بخونن و اگه هم دلشون خواست لایک کنن و کامنت بذارن و مارو خوشحال کنن😀
از استاد مصطفی هم دعوت به مطالعه‌ی پست میکنم…
.b

لینک مستقیم پست :
https://www.instagram.com/p/B_97D6HA52c/?igshid=1p3lob1a7ef7g

Dr.Nazer

یه نقطه بذارم برگردیم به پیشخوان😂

m.b

😏❤️

Milad7

خانواده اس 20 اصلا خوب نبودن… 🙁

pooria

حتی دلش نیمده تبدیل usb c به usb a رو تو این سری نگه داره حالا اون usb c به micro usb به کنار واقعا من دارم به سامسونگ تنفر خیلی خاصی پیدا میکنم 😳

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)