حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عبور تیک تاک از اینستاگرام

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

در حالی که آن بیرون تیک تاک قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح می‌کند اما ما در ایران به دلیل فیلت بودن آن زیاد با آن ارتباط برقرار نکرده ایم. امروز اما شاهد یک موفقیت بسیار بزرگ و مهم هستیم و آن اینکه نه تنها شاهد عبور تیک تاک از اینستاگرام هستیم بلکه این نرم افزار تبدیل به پردانلودترین نرم افزار سه ماهه اخیر شده است.

عبور تیک تاک از اینستاگرام

تیک تاک (TikTok)

تیک تاک (TikTok)

تیک‌تاک (TikTok) یک شبکه اجتماعی ویژه ساخت و به اشتراک‌گذاری ویدیوی کوتاه ۳ تا ۱۵ ثانیه‌ای است که در چین به نام دویین (Douyin) شناخته می‌شود. کاربر تیک‌تاک می‌تواند ویدئوهای کوتاه خود را با تعدادی فیلتر بصری و نیز موسیقی به سادگی ترکیب کند و آن را به اشتراک بگذارد.

مطابق آمارهای منتشره، در چهارماهه اول سال جاری میلادی اپلیکیشن تیک‌تاک بیش از ۳۱۵ میلیون بار دانلود شده است که بیش از تعداد دانلود هر اپلیکیشن دیگری در جهان بوده است. با این آمار، شمار دفعات دانلود شده این اپلیکیشن در ۱۵ ماه گذشته از مرز ۲ میلیارد عبور کرده است.

هرچند پیش از این تیک‌تاک یک اپلیکیشن مورد استفاده نوجوانان به شمار می‌رفت، اما اکنون با فراگیر شدن محبوبیت آن بسیاری از چهره‌های معروف دنیای هنر و سرگرمی با باز کردن حساب در این شبکه به استفاده از آن روی آورده‌اند.

بنابر گزارش‌ها، مسئولین تیک‌تاک با سلبریتی‌ها و افراد پرفالوئر در اینستاگرام به طور مستقیم تماس می‌گیرند و از آنان برای پیوستن به این شبکه اجتماعی دعوت می‌کنند.

رقیب بزرگ اینستاگرام یعنی تیک تاک (TikTok)

رقیب بزرگ اینستاگرام یعنی تیک تاک (TikTok)

مسئولین تیک‌تاک پیش‌تر اعلام کرده بودند که در هفته اول فوریه (حدود بهمن ۹۸) کاربران ۳ میلیارد ساعت از وقت خود را در این اپلیکیشن گذرانده‌اند.

تیک‌تاک در سپتامبر ۲۰۱۶ در چین رونمایی شد و یکسال بعد، در خارج از مرزهای چین معرفی شد. این جز معدود شبکه‌های اجتماعی چینی است که توانسته به موفقیتی چشمگیر در سطح بین‌المللی دست یابد. این اپلیکشن همچنین در ابتدای سال جاری میلادی با کنار زدن غول‌های دنیای شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک و اینستاگرام توانست در رتبه نخست پردانلودترین اپلیکیشن‌های جهان جای بگیرد.

اولین موبایل شبکه اجتماعی چینی تیک تاک با همکاری اسمارتیسن معرفی شد: با Smartisan Jianguo Pro 3 آشنا شوید

تخمین زده می‌شود درآمد شرکت سازنده تیک‌تاک از محل تبلیغات در سال ۲۰۱۹ بالغ بر ۲۰ میلیارد دلار بوده باشد. فیس بوک با عددی کمتر از این مبلغ واتس اپ را خریده بود!

شما از تیک تاک استفاده می کنید؟ نظر شما درباره موفقیت های آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ebinem

باو اینا چیو که فیلتر نکردند. الانم یه سری جاها خبر رسیده که دنبال فیلتر کردن اینستا هستند.

m.b

http://uupload.ir/files/rvu_img_20200506_180028.jpg

شما نظرتون راجب دیزاین های با دوربین پریسکوپی چیه؟ 🤔
خواستید بکشید و بفرستید… 😏

Mahdi

پی۳۰پرو

Mahdi

چرا تیک،تاک اینجوریه با فیلت.رشکن هم باز نمیکنه

Mohammadr

سلام
همونقدر که بعضی دوستان اخبار جدید میزارن،من سوال میپرسم :/شرمنده
.
.
بار اوله از صفحه آمولد استفاده میکنم..میخواستم بدونم غیر از اون مراقبتایی که برای جلوگیری از سایه انداختن باید انجام داد، کار دیگه ای هم لازمه؟مثلا دارک مود اشکال نداره همیشه فعال باشه؟
.
نسخه پایدار miui 12 کی ارائه میشه؟بیشتر واس همین شیا گرفتم 🙂
.
این سوالو قبلا پرسیدم اما جواب خوبی نگرفتم.برای صفحه اج چه گلسی پیشنهاد میدین(می نوت 10).گلس یو وی هم نظرات رو خوندم که گفته بودن باید آدم کاربلد اینکارو انجام بده و چون تو این وضعیت نمیشه رفت مشهد و اینجا هم شاید طرف خوب بلد نباشه،نمیتونم فعلا استفاده ش کنم.
البته میدونم ک میشه با جستجو جواب اینارو پیدا کنم،اما تجربه دوستان خیلی بهتره.ممنون

Mahdi

وقتی زیاد فیلم با گوشیت می بینی رو حالت فول اسکرین بزار تا نوار سیاه کناره ها نمونه چون ممکنه سایه بندازه

m.b

راجب سایه زیاد نگران نباش… همون چیزایی که تو اینترنت نوشته رو رعایت کنی مسئله ای به وجود نمیاد…

راجب miui 12 هم فکر کنم برای نوت 10 گلوبال تا چهار الی پنج ماه دیگه…

راجب گلس تجربه گوشی های اج رو ندارم…

Mohammadr

m.b
ممنون مصطفی جان
خبر نداری اندروید ده کی براش ارائه میشه؟

m.b

نه دقیق اما تو شیائومی، اندروید یه چیز اسمیه… رسما همه تغییرات مشهود روی miui اعمال میشه… الان بروزرسانی اندروید 10 چند ماهی هست برای من اومده اونم تو دو نسخه اما هر دو بار نزدم… چون تغییری نمیکنه زیاد… موندم miui 12 بیاد بزنم و ریست کنم گوشی رو…

david2arc

یکی از خطاهای فاحش سیستم ف لترینگ اینه که اینستا بازه و یوتوب بسته است . من شخصا از وقتی اینستا رو ترک کردم و واسه سرگرمی تیک تاک میرم و واسه بروز شدن یوتوب، خیلی راضی ترم و کلی غبطه میخورم که چرا زودتر این کارو نکردم

K-Ehsani

دقیقا اینستا یکی از چرت ترین شبکه های اجتماعی دنیاست ،
در اکثر کشورهای جهان فیس بوک و یوتیوب دو شبکه ای اجتماعی پر طرفدار است، اما تو ایران بخاطر فیلترینگ ، همه از اینستا استفاده می کنند ، خیلی ها هم فکر می کنند که فیسبوک دیگه منقرض شده و یوتیوبی اصلا وجود نداره
😀😀😀

DIGIALL

واقعا چین دیگه بیش از حد پیشرفت کرده داره تو همه چه حمله میکنه برای این که بتونه اول باشه

online_wireless

چقدر امارش یهو رشد زیادی کرده تو اکثر مناطق تعداد دانلودها هر سری داره زیادتر میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)