حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین موبایل شبکه اجتماعی چینی تیک تاک با همکاری اسمارتیسن معرفی شد: با Smartisan Jianguo Pro 3 آشنا شوید

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

بله عجیب است اما حالا که شده! پیش از این نیز تلاش هایی به این صورت برای هم‌افزایی مخطابین برندهای مختلف با هم انجام شده است، مثلا اچ تی سی گوشی مخصوصی فیس‌بوک تولید کرده بود. حالا اما اولین موبایل شبکه اجتماعی چینی تیک تاک با همکاری اسمارتیسن معرفی شده که گوشی زیبایی هم هست و طراحی آن می تواند جالب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با Smartisan Jianguo Pro 3 آشنا شوید.

اولین موبایل شبکه اجتماعی چینی تیک تاک

اولین موبایل شبکه اجتماعی چینی تیک تاک

اولین موبایل شبکه اجتماعی چینی تیک تاک

تیک تاک بدون شک یکی از موفق‌ترین برنامه‌های موبایلی در جهان به حساب می‌آید که کاربران اکثراً جوان آن می‌توانند ویدئوهای کوتاه خود را با مخاطبینشان به اشتراک بگذارند. اما ویدئوهای سرگرم کننده پلتفرم چندان قابل اعتماد و همیشه ماندگاری نیست. از همین رو شرکت چینی پشت این برنامه، یعنی ByteDanece حالا به دنبال راه نفوذ بهتری برای گسترش نام خود در بازار چین است. این شرکت گوشی هوشمند جدیدی با محوریت تیک‌تاک روانه بازار خواهد کرد. ByteDanece با همکاری سازنده چینی گوشی‌های هوشمند، یعنی اسمارتیسن محصول جدیدی با نام Jianguo Pro 3 را برای طرفداران برنامه TikTok معرفی کردند.

کاربرانی که گوشی Smartisan Jianguo Pro 3 را خریداری کنند، قادر خواهند بود تا از نسخه چینی تیک‌تاک، یعنی Douyin تنها با سوآیپ کردن پایین نمایشگر به سمت بالا استفاده کنند. این یکپارچه‌سازی با برنامه تیک‌تاک حتی از این هم عمیق‌تر است و به کاربران اجازه آن را می‌دهد تا از فیلترهای تیک‌تاک و افکت‌های ویدئویی آن برای نسخه‌های شخصی خود در گوشی استفاده کنند. این اولین باری نیست که شرکت‌های سازنده شبکه‌های اجتماعی تلاش می‌کنند تا گوشی هوشمندی را با تمرکز بر قابلیت‌های برنامه خود روانه بازار کنند. اگر به خاطر داشته باشید، چند سال پیش فیسبوک با همکاری اچ‌تی‌سی گوشی HTC First را روانه بازار کردند. پس استقبال بسیار ضعیف از این ایده، HTC First آخرین گوشی لقب گرفت که با تمرکز بر فیسبوک روانه بازار شد.

در حالیکه HTC First یک دستگاه میان‎رده بود، Smartisan Jianguo Pro 3 کاملا بالارده و پرچمدار به حساب می‌آید، هر چند که با معیار دلاری قیمت آن مقرون به صرفه می‌باشد. این دستگاه دارای یک نمایشگر 6.39 اینچی AMOLED می‌باشد. قلب تپنده این دستگاه قدرتمندترین چیپست کوالکام، یعنی اسنپدراگون 855+ است که با 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد.

ظرفیت باتری این دستگاه هم 4000 میلی آمپرساعت خواهد بود. درخصوص مشخصات دیگر این گوشی مانند دوربین‌های آن هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست، اما طبق آنچه که در تصویر مشخص است، این Jianguo پرو 3 دارای دوربینی چهارگانه خواهد بود. این گوشی با قیمتی در حدود 412 دلار در بازار چین به فروش خواهد رسید.

نظر شما درباره Smartisan Jianguo Pro 3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

اسمارتیزان گوشی های فوق العاده با کیفیت تولید می‌کنه

Ali_DJ Style

نه اینکه سال ها داشتی و استفاده کردی اینقدر با قاطعیت میگی🤔

afsoon

دوستم دو ساله یکیش رو داره 😒

Ali_DJ Style

من نه تورو باور دارم نه دوستای خلو چلتو😂
قبلاً هم دروغ زیاد میگفتی در مورد قیمت گوشی های شیائومی که همه فهمیدن تو بیش از حد از چینی ها طرفداری میکنی
🤔مطمعنم تو رگ و ریشت چینیه و جاسوس نفوذی هستی🤣😂

afsoon

چینی میخرم تا چشت دربیاد 😂🤣😂فشار بهت میاد چینی ها دارن خیلی بهتر عمل میکنن؟ بهترین طراحی ها بهترین باطری ها بهترین فست شارژ ها بهترین عملکرد ها بهترین دوربین ها و بهترین قیمت گذاری ها 🤣😂دیوانه نیستم پول بدم واسه برند های که دنبال سود هستن و اشغال تولید میکنن😂😂مگه مهمی که باور کنی یا نکنی آخه 🤣😂🤣برو آشغالت رو بخر

_V_

اسکی ام ۳۰ اس کادر دوربین

afsoon

اون خودش اسکی از آیفون ۱۱ هست

Ali_DJ Style

آخه فنچ جان. تو چی می‌دونی از قیمت گزاریش تو ایران مثلا آنر ناین ایکس رو میگفتین که زیر ۲۰۰ دلاره و پردازنده کرین ۸۱۰ داره و فلان و فلان آخرشم که هم تو،هم تی وی کده ضایع شدین دیدین که نسخه جهانیش بدرد لای جرز میخوره

afsoon

هرچی باشه از اون اشغال اگزینوس های سامسونگ توی میان رده ها خیلی بهتره .

Ali_DJ Style

،،گلکسی ام سی اس کپی از آیفون یازده هست ،،

خخخ خدایا این خوشیو از ما نگیر 😂😂

Ali_DJ Style

من کی اسم اگزینوس رو آوردم یا از سامسونگ طرفداری کردم بچه جان ؟🤔

Milad7

چیه این عتیقه =))

Milad7

کلید ها شکل آیفون 5s هستن خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)