حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ارزان هواوی MatePad T8 با مدیاتک MTK8768 و قیمت ۱۰۰ یورو رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | تبلت، هواوی

امروز روز محصولات پرتعداد هواوی است و حالا به پنجمین محصول جدید چینی ها می رسیم. امروز تبلت ارزان هواوی MatePad T8 با مدیاتک MTK8768 و قیمت ۱۰۰ یورو رسما معرفی شده و می تواند برای خیلی از مقاصد آموزشی هم مناسب باشد.

تبلت ارزان هواوی MatePad T8

هواوی اخیرا سری MediaPad را به MatePad تغییر داده است. تبلت MatePad T8 سومین مدل است که امسال پس از MatePad Pro 5G و MatePad 10.4 به بازار عرضه شد. این دستگاه یک تبلت اقتصادی بوده و در رده قیمتی خیلی در دسترس قرار می گیرد.

تبلت ارزان هواوی MatePad T8

تبلت ارزان هواوی MatePad T8

هواوی MatePad T8 از نمایشگر LCD در ابعاد ۸ اینچی با رزولوشن 800 در 1280 پیکسل استفاده می کند. این دستگاه دارای یک پردازنده هشت هسته ای مدیاتک MTK8768 است. این چیپست به صورت مشخص برای تبلت های توسعه داده شده و بیشتر تلاش آن برای پشتیبانی از رزلوشن بالا در قیمت پایین است. هر چند که البته این موضوع خیلی هم به کار تبلت میت‌پد T8 نیامده است.

برای حافظه داخلی و حافظه رم دو انتخاب وجود دارد که در هر دو حافظه رم ۲ گیگابایت است. شما می توانید البته حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی را استفاده کنید. خوشبختانه ارتقا از طریق کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد.

بخش دوربین کم تعداد و شامل یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی تکی ۵ مگاپیکسلی در پشت است. به هر حال برای یک تبلت اقتصادی با اهداف آموزشی شاید بیشتر از این هم نیاز نباشد.

برای تامین انرژی این تبلت ۸ اینچی یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته شده است. با استاندار این روزهای موبایل های ما حتی این عدد خیلی شگفت انگیز نیست دیگر! در بخش نرم افزار اندروید ۱۰ با رابط کاربری EMUI 10.0.1 برای شما ارایه شده است و اینجا هم خبری از خدمات موبایل گوگل نبوده و باید با خدمات موبایل هواوی سر کنید.

قیمت تبلت هواوی MatePad T8 با 100 یورو شروع می شود و فقط گزینه رنگی آبی را ارائه می دهد. نظر شما درباره تبلت اقتصادی هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir

هواوی بکوب داره معرفی میکنه

Milad7

هواوی در حال عملیات ضربته 😀

Atta_h

اونم چه ضربتی ۳تا آشغال معرفی کرد امروز

Atta_h

ببخشید با این یکی چهارتا

online_wireless

جدیدا هواوی داره تبلت های خوب و با قیمت واقعا پایین و مناسب میزنه خیلی کاربردی و خوبه کارش خصوصا اینکه حتی میتونه برای دانش اموزان هم مورد استفاده قرار بگیره و تو دسترس اکثرشون باشه بخاطر قیمت خوبش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)