حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت هواوی مدیاپد ام ۵ لایت (MediaPad M5 Lite)‌ با کایرین ۶۵۹ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | تبلت، هواوی

می دانیم که بازار تبلت ها آنچنان رونق ندارد اما این دلیل نمی شود که شرکت ها در آن نماینده ای نداشته باشند. هواوی روز گذشته تبلت مدیاپد ام ۵ لایت (MediaPad M5 Lite)‌ را با کایرین ۶۵۹ رسما معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تبلت هواوی مدیاپد ام ۵ لایت

تبلت هواوی مدیاپد ام ۵ لایت

تبلت هواوی مدیاپد ام ۵ لایت

هواوی MediaPad M5 lite را باید در دسته تبلت‌های کاربردی با نمایشگر بزرگ قرار داد. این دستگاه به نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل مجهز شده است که روی آن را شیشه‌ای 2.5 بعدی برای محافظت و همچنین راحتی کار بهتر پوشانده است. برا راحتی چشم و همچنین محافظت از چشمان کودکان نیز یک حالت ویژه در رابط کاربری دستگاه در نظر گرفته شده است که می‌توان آن را به راحتی فعال و غیر فعال کرد.

چیپست تبلت مدیاپد ام ۵ لایت مدل کایرین ۶۵۹ است که پیش از این در گوشی‌های آنر عرضه شده در دو سال گذشته دیده بودیم ولی برای اولین بار به دنیای تبلت‌ها وارد و با دو ساختار حافظه ترکیب شده است.

این دو ساختار شامل حافظه رم 3 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 32 گیگابایتی و همچنین حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است که می‌توان در صورت لزوم با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی آن را تا 400 گیگابایت دیگر نیز افزایش داد.

برای بخش نرم‌افزار این تبلت اما چندان خبر خوبی نداریم و هواوی از رابط کاربری قدیمی EMUI 8.0 و سیستم عامل اندروید ۸ استفاده کرد که شاید نیاز به یک بروزرسانی بزرگ و بازنگری عمیق داشته باشد. این تبلت به دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت و همچنین دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار مجهز شده است که بسیار معمولی و نه چندان هیجان‌انگیز است.

مدیاپد ام ۵ لایت

مدیاپد ام ۵ لایت

ما انتظار عمر باتری خوبی برای مدیاپد ام ۵ لایت داریم چرا که در آن شاهد ظرفیت 7500 میلی‌آمپر ساعتی هستیم و می‌توان روی کاربرد بسیار طولانی مدت دستگاه حساب ویژه‌ای باز کرد.

در بخش صدا نیز ترکیبی عالی پیاده‌سازی شده و هواوی چهار بلندگو ویژه Harman Kardon را برای چهار گوشه دستگاه در نظر گرفته است که می‌تواند با جلوه‌های صوتی Histen 5.0 فراتر از یک صدای استریو را با تجربه‌ای خاص در اختیار کاربران خود قرار دهد.

در انتها نیز باید به ویژگی قلم هوشمند این تبلت اشاره کنیم که از نوع M-Pen بوده و می‌تواند بهره‌وری آن را دو چندان کند. این تبلت ابتدا در هند و با شروع قیمت ۳۱۰ دلار عرضه خواهد شد و در آینده به دیگر کشورها و مناطق نیز راه می‌‌یابد.

نظر شما چیست؟ منتظر مدیاپد ام ۵ لایت هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nima.1987

https://youtu.be/VFYAACe2Nmk
تست باتری آیفونای جدید+ میت 30 پرو
با نوت 10 پلاس

V800B

پردازنده تو ذوق میزنه میتونست حداقل اسنپ ۶۳۶ یا کیرین ۷۱۰ بزاره

V800B

اصلاح میکنم کایرین

Soheil Rezayiha

به نظرم الجی G Pad 5 که هنوز معرفی نشده یه جورایی بهتره
قیمتش ۲۸۵ دلاره تو بازار آمریکا و توسط چند تا سایت پیش فروش شده
اسنپ ۸۲۱ هم کم مصرف تره (۱۴nm) و قدرتش هم نزدیک به ۲ برابر
باتریش هم ۸۲۰۰ هست و اندرویدش هم ۹
اسپیکر استریو هم داره که در برابر ۴ تای این حرفی نداره هر چند به نظرم از Hifi 4 dac پشتیبانی کنه

android pie

هواوی مدیاپد ام 6 رو معرفی کرده بعد تازه میخواد مدل لایت ام 5 رو بده بیرون

afsoon

وات د فاز هواوی .پردازنده دو سال پیش چرا آخه .قیمت هم خیلی زیاده .الان خود هواوی تبلت دو ماه پیش معرفی کرد با کایرین۹۸۰ قیمت ۳۵۰ دلار

علی شیخ زاده

چرا اندروید ۸ اخه

Milad7

ارزش خرید بالایی نداره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)