حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Y8s با دوربین سلفی دوگانه و کایرین ۷۱۰ مجهز به GMS رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | هواوی

هفته گذشته بود که هواوی وای ۸ اس (Huawei Y8s) با ناچ عریض و دوربین سلفی دوگانه لو رفت. امروز این دستگاه اقتصادی هواوی رسما معرفی شده است. هواوی Y8s با دوربین سلفی دوگانه و کایرین ۷۱۰ مجهز به GMS ارایه خواهد شد.

هواوی Y8s

ماه گذشته ما اطلاعاتی راجع به هواوی Y8s آینده با ناچ نسبتا عریض به همراه دوربین دوگانه در جلو و پشت دریافت کردیم. امروز این دستگاه سرانجام رسمی است و در وب سایت هواوی در کشور عربی اردن فهرست شد.

این گوشی صفحه نمایشگری با پنل LCD در اندازه ۶.۵ اینچی با رزولوشن FHD+ را به همراه دارد. در قسمت فوقانی ناچ نسبتا عریضی دارد که در دو طرف بلندگوی مکالمه دو دوربین سلفی داریم. یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با f/2.0 وجود دارد که به کمک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی عمق با f/2.4 برای تار شدن پس زمینه کمک می کند.

دوربین اصلی نیز دوگانه هستند. در حالی که دوربین دوم اینجا هم همان دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است که در دوربین سلفی حاضر بود، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 است. طراحی دوربین اصلی به صورت عمودی در نظر گرفته شده است و دارای یک فلاش LED برای نگه داشتن شرکت در یک مستطیل سیاه هستند.

Huawei Y8s

Huawei Y8s

هواوی Y8s با تراشه Kirin 710 و رم 4 گیگابایتی عرضه شده است اما دو گزینه حافظه نیز وجود دارد که بین ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی می توانید انتخاب کنید. همچنین هر دو با پشتیبانی از MicroSD ارایه می شود. باتری گوشی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت است، اما متأسفانه از طریق درگاه microUSB شارژ می شود. سیستم عامل همچنین ایده آل نیست و اندورید ۹ با EMUI 9.1 ارایه می شود اما حداقل دارای گوگل پلی سرویس هست که این نکته مهم‌تری است.

نظر شما درباره هواوی وای ۸ اس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اوه کایرین ۷۱۰
اوه gpu turbo

Milad7

😀
😀
😀

Mahdi

منفی مثبتایی که بهم دادن عشقه متقارنه

m.b

از تقارن خارج شده بود برای همین یه منفی بهت دادم… 😂

Atta_h

دوست عزیز حساب بکن این منفیا نشون میده روی کایرین 710 هم متعصب داریم تازگیا فن کایرین 710 پیدا شده از بس که این هواوی کایرین 710 استفاده میکنه داره تبدیل به یه برندی میشه …کاش بساط هرچی کایرین 710 جمع بشه ملت یه نفس راحتی بکشن شورشودر اورده این هواوی

Babolak

بچه ها GMS چی هست؟

m.b

سلام…
سوال خوبیه…
مجموعه نرم‌افزار گوگل که رو گوشی هست میشه Google Mobile System یا به اختصار GMS…
اما گوشی های جدید هوآوی بعضی‌شون که خدمات گوگل رو بخاطر تحریم ندارن با HMS ارائه میشند که یعنی Huawei Mobile System…
این گوشی ها از برنامه های جایگزین خود هوآوی برای نقشه و فروشگاه برنامه ها و امنیت و مدیریت دستگاه و… استفاده میکنند…
اولین باره کامنتت رو دیدم… ورودت به سایت مبارک🌷

UnderTaker

خودت و همه رو ساییدی با کایرین 710 دو ساله!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)