حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی وای ۸ اس با ناچ عریض و دوربین سلفی دوگانه لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، شایعات، هواوی

خانواده Y هواوی شامل دستگاه های اقتصادی این شرکت است که طرفداران زیادی هم دارد. اگر شما جز این طرفداران هستید، بد نیست بدانید که هواوی وای ۸ اس با ناچ عریض و دوربین سلفی دوگانه لو رفت. به نظر می رسد که Huawei Y8s اگر دوربین دوم سلفی با لنز فوق عریض ارایه کند بتواند جذاب باشد.

هواوی وای ۸ اس

هواوی وای ۸ اس

هواوی وای ۸ اس

به لطف پیرِ لودهنده‌گان عالم (!) جناب Evan Blass که حالا مدتی است کمی کم‌کار شده، ما تصویری رسمی از هواوی Y8s آینده را داریم. به نظر می رسد که این گوشی از ناچ عریض برخوردار است. این شاید به دلیل دوربین سلفی دوگانه باشد و شاید هم نه. یک اسکنر اثر انگشت در پشت و دو دوربین دارد که همانند روند فعلی، با فلش LED در یک قاب مستطیلی سیاه قرار داده شده است.

موبایل های هوشمند هواوی با نام Y اغلب همتای جهانی نمونه های چینی تحت برند Enjoy هستند، اگرچه در چین تلفن های Huawei Y نیز وجود داردند.

هنوز مشخصات مربوط به این تلفن منتشر نشده است اما جالب است که توجه داشته باشید که نه تنها هواوی اصلا گوشی هوشمند Y8 را معرفی نکرده است که حتی حداقل چهار تلفن از خانواده Y9 در حال حاضر وجود دارد! به هر حال نام گذاری عجیبی است که ما امروز شنیده ایم.

اگر بخواهیم فقط حدس بزنیم شاید کایرین ۷۱۰ اف اصلا حدس بعیدی برای این دستگاه نباشد. از نظر حافظه داخلی و حافظه رم هم احتمال حضور ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه رم و حداقل ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد.

نظر شما درباره هواوی Y8s احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

احتمالا قیمتشو پایین درنظر میگیره و جزو میانرده های ارزون بحساب بیاد

Milad7

زشته 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)