حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار Move در هند برای نقشه و مسیریابی به صورت پیش فرض روی گوشی های هواوی و آنر نصب خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | هواوی

هواوی به تازگی با شرکت های مختلف همکاری می کند تا برنامه های جایگزین را در فروشگاه نرم افزاری AppGallery خود، یعنی فضایی برای اپلیکیشن های رسمی گوشی های Huawei و Honor ارایه کند. آخرین مرتبه، ما شاهد این شرکت بودیم که با Hungama Digital Entertainment Entertainment معامله می کند. اکنون سازنده تلفن های هوشمند چینی برای آوردن برنامه Move به پلتفرم خود، با MapmyIndia قرارداد بسته است. نرم افزار Move در هند برای نقشه و مسیریابی به صورت پیش فرض روی گوشی های هواوی و آنر نصب خواهد شد.

نرم افزار Move

نرم افزار Move یکی از برنامه های نقشه داخلی هند است. توسعه دهنده پشت آن MapmyIndia است، شرکتی که 25 سال بر بروی نقشه ها کار می کند. این تنها برنامه ناوبری در AppGallery نیست. به تازگی، هواوی حتی موفق شده است برنامه Here WeGo را روی سیستم عامل خود قرار دهد.

نرم افزار Move

نرم افزار Move

با این حال، برنامه Move روی همه تلفن های هوشمند جدیدی که در هند با برندهای هواوی و آنر عرضه می شوند، از پیش نصب شده است. این برنامه در حال حاضر در AppGallery قرار دارد و کاربران علاقه مند می توانند بلافاصله آنها را روی دستگاههای خود نصب کنند.

برنامه Move توسط MapmyIndia تقریبا تمام ویژگی های برنامه Google Maps را دارد، با این وجود حتی شاید نتوانید آن را جایگزین کند. اگر چه اگر در هندوستان از دستگاه های Huawei / Honor با HMS (خدمات موبایل Huawei) استفاده می کنید، احتمالاً این بهترین گزینه است.

فروشگاه نرم افزاری AppGallery هواوی در حال حاضر سومین فروشگاه برنامه بزرگ است که پشت سر گوگلی پلی استور و اپ استور قرار دارد. این شرکت سرمایه گذاری بیشتری در ایجاد موقعیت خود برای پر کردن حفره های به وجود آمده از حذف GMS (خدمات تلفن همراه Google) دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی می تواند با نرم افزارهای جایگزین نبود سرویس های گوگل را مدیریت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

سریعترین دوربین دنیا معرفی شد

تصویر برداری با نرخ 70 تریلیون فریم در ثانیه

بهترین دوربین‌های موبایل به تصویربرداری اسلوموشن با نرخ ۱۰۰۰ فرم در ثانیه می بالند و دوربین‌های دیجیتال هم این معیار را تا چند هزار فریم در ثانیه ارتقا داده‌اند. شاید این سرعت خیره کننده به نظر برسند اما زمانی که پای سریعترین دوربین دنیا با نرخ ۷۰ تریلیون فریم در ثانیه به وسط می آید، همه آنها رنگ می بازند. این سرعت آنقدر بالا است که امکان ثبت امواج نور حین حرکت را می دهد.

دوربین مذکور که توسط مؤسسه فناوری کالیفرنیا (Caltech) ابداع شده مبتنی بر فناوری خاصی است که «عکاسی طیفی فوق سریع فشرده» یا CUSP نام دارد. این دوربین برخلاف مدل های معمولی از پالس‌های بسیار کوتاه پرتوی لیزر استفاده می کند که هر یک از آنها تنها یک فمتوثانیه (یک میلیون میلیاردم ثانیه) طول می کشند.

این پالس های کوتاه توسط سامانه اسپلیت نوری به فلاش های کوچکتر تقسیم شده و با برخورد به سنسوری ویژه به ثبت تصویر منجر می شوند. این اتفاق در هر ثانیه ۷۰ تریلیون بار رخ می دهد.

سیستم CUSP بر فناوری «عکاسی فوق سریع فشرده» «CUP» متکی است که قبلا توسط همین تیم توسعه داده شده و در سال ۲۰۱۴ تا ۱۰۰ میلیارد فریم را در ثانیه ثبت می کرد. دو سال قبل محققان با ترکیب CUP و تکنیک اکتساب داده تبدیل رادنی موفق به ثبت رکورد ۱۰ تریلیون فریم نیز شده بودند.

متخصصان Caltech امیدوارند فناوری CUSP امکان کند و کاو در دنیای فوق سریع فیزیک بنیادی را به آنها داده و به توسعه ابزارهای الکترونیکی فوق حساس و کوچک کمک کند. سرپرست پروژه در اینباره می‌گوید: «کاربردهای بسیاری را در زمینه پدیده‌های فوق سریع برای دوربین متصوریم که شامل انتشار نور فرابنفش، انتشار موج، انتقال فوتون در ابرها و بافت‌های بیوزیستی، همجوشی هسته ای، تحلیل فلورسنت بیومولکول‌ها و مسائلی از این دست می شود.» تیم‌های دیگر نیز با استفاده از فناوری‌های مختلف در پی تصویربرداری فوق سریع هستند. برای مثال ژاپنی ها در سال ۲۰۱۴ و سوئدی‌ها در  سال ۲۰۱۷ به ترتیب دوربین هایی با نرخ ۴.۴ و ۵ تریلیون فریم در ثانیه تولید کرده اند.

#Apple
طبق اعلام رسمی اپل کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC20 در تاریخ ۲۲ ژوئن برگزار میشه …
✓http://uupload.ir/files/ofl4_img_20200505_234440.jpg
✓http://uupload.ir/files/tp5c_img_20200505_234730.jpg
#Sony
پیش فروش اکسپریا ۱۰ مارک ۲ با قیمت ۳۶۹ یورو در اروپا آغاز شد
#Samsung
مرورگر سامسونگ ورژن ۱۱.۲.۱.۳ ارائه شد

#Huawei#Honor
آنر سری x10 در تاریخ ۱۹ می در چین معرفی میشه …
✓http://uupload.ir/files/z341_img_20200506_002921.jpg
✓https://www.techindeep.com/confirmed-honor-x10-series-will-be-launched-in-china-on-may-19-56994

m.b

بدبخت رو هر ناحیه باید یه کاری کنه برای جبران این کمبود… 🤦‍♂️

#Xiaomi
پتنت شیائومی در خصوص اولین گوشی با دوربین زیره نمایشگر در وسعت تجاری …
✓https://nl.letsgodigital.org/smartphones/telefoon-met-camera-onder-het-scherm/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
✓https://www.androidcentral.com/heres-what-xiaomis-first-phone-display-selfie-camera-might-look?amp&utm_source=ac_tw&utm_medium=tw_card&utm_content=89432&utm_campaign=social&__twitter_impression=true

باید کفته بشه میکس بعدی
چون چینی ها از عدد 4 خوششون نمیاد،همچین فناوری هم برای این نمیزارن
شاید بشه میکس 5

اگه دقت کرده باشی به کامنتام اکثراً خودم میگم میکس ۲۰۲۰ و میکس ۴ رو بقیه منابع گفتن . آره گفتم که احتمالش کمه برای میکس استفاده بشه ولی غیرممکن نیست ، یا می‌ره برای سری می ۱۱ یا میکس ۲۰۲۱.

Milad7

چیز به درد بخوری هست یا نه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)