حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل کروم محبوب ترین مرورگر اینترنت است

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | اینترنت

گوگل کروم مرورگر غول موتور جستجو اینترنت است که از ابتدا با سادگی و سرعت بالا ارایه شد و همین توانست آن را به سرعت بین کاربران محبوب کند. پس از گذشت سال‌ها اما هنوز گوگل کروم محبوب ترین مرورگر اینترنت است.

گوگل کروم

این شوخی را به خاطر می آورید که “اینترنت اکسپلورر یک مرورگر برای دانلود مرورگرهای دیگر است”؟ این ممکن است به دلیل پیشرفت های انجام شده در Microsoft Edge تغییر کند اما قبل از این که چنین اتفاقی رخ بدهد گوگل کروم سلطنت طولانی مدتی را ادامه می دهد، حداقل ما چنین فکر می کنیم.

به تازگی، آژانس نظرسنجی آماری Netmarketshare آخرین گزارش سهم بازار خود را برای آوریل ۲۰۲۰ منتشر کرد. داده ها نشان می دهد که سهم جهانی ویندوز ۱۰ در مقایسه با داده های مارس ۲۰۲۰ کاهش یافته است و سیستم های macOS افزایش یافته است.

از نظر بازار جهانی باید گفت که محبوبیت مرورگرها وضعیت نسبتا ثابتی را داراست. سهم مرورگر گوگل کروم از 68.5٪ به 69.18٪ افزایش یافت. در همین زمان، سهم نسخه کرومیوم اج از 7.59٪ به 7.76٪ افزایش یافت. و سهم مرورگر فایرفاکس نیز از 7.19٪ به 7.25٪ افزایش یافت.

اگرچه از اندک رشد نسخه جدید نسخه کرومیوم اج استقبال می شود، اما باید توجه داشت که تسلط گوگل کروم به بالاترین سطح تاریخ رسیده است. همچنین باید این نکته را در نظر بگیریم که این مرورگر نیز به نزدیکی ۷۰ درصد سهم بازار رسیده است.

راز موفقیت گوگل دلایل مختلفی دارد. اول، مردم بارها و بارها استفاده را از دستگاه های تلفن همراه را شروع کرده اند و همانطور که می دانیم سیستم عامل اندروید گوگل در این زمینه پادشاه است. بنابراین منطقی است که از مرورگر گوگل کروم استفاده گسترده تری شود.

همچنین، گوگل کروم یک مرورگر متن-باز است و با سرعت آن یک وجه تمایز دیگر است. همه این عوامل آن را برای کاربران معمولی جذاب تر می کند. حداقل، گوگل از رقبای خود یاد می گیرد. مثلا اخیرا گوگل اعلام کرد برای مدیریت بهتر زبانه ها از Microsoft Edge یاد می گیرد.

نظر شما چیست؟ مرورگر محبوب شما کدام است؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadreza

دوستان اگه میشه کمک کنید من قصد خرید دارم بین این دو گوشی موندم شما بین mi note 10 و mi9t pro کدوم رو انتخاب می کنید من هم دوربین برام مهمه هم سخت افزار

Milad7

به جز دوربین در بقیه زمینه ها mi9t pro بهتره….

Milad7

در ضمن الان mi 10 معمولی هم وارد کشور شده قیمتش هم 10 تومنه تقریبا…. اونا بخیری خیلی بهتره

Milad7

کروم هم عالیه ولی من با موزیلا راحت ترم 🙂

MORTEZA

شاید باورتون نشه ولی کروم بعضی مواقع تو گوشی من هنگ میکنه بعد از چند ثانیه بر میگرده به حالت عادی این مشکلو با اینستا هم دارم ولی تو اینستا مجبورم برنامه رو ببندم دوباره اجرا کنم حالا نمیدونم این مشکلات مربوط به رابط شیائومیه یا خود برنامه ها

hamid reza

از دیدگاه عاشقان شیائومی شما کافر شدید و حرفتون کاملا نادرسته ولی از دیدگاه من که تجربه استفاده از شیائومی رو داشتم حرفتون میتونه کاملا درست باشه من که 6 ماه با می9 اس ای بودم هیچ وقت نتونستم لذت کافی رو از دو برنامه تلگرام و اینستاگرام ببرم چون این دو برنامه شدیدا با گوشیم مشکل داشت و گوشی رو دچار لگ میکرد درصورتی که گوشی های قبلیم هیچ لگی نداشتن(اس8 آ8 اس7 اج و حتی الجی جی4)در هر صورت با باگ های خنده دار رابط کاربری ضعیف شیائومی باید کنار بیایید و با هیچ آپدیت و فلش و رام عوض کردن و ریست فکتوری و وایپ کش که من همرو انجام دادم لگ ها و کندی های رابط کاربریتون درست نمیشه از این ها که بگذیریم دوربین های شیائومی تو رده قیمتی خودشون بی نظیر هستن چنتا ایراد دیگه هم من میگم موتور ویبره گوشی های شیائومی اونقدر ضعیف هستن که اگه گوشی تو جیب شما باشه و گوشی تو حالت ویبره باشه شما قطعا اون تماس رو از دست میدید که برای من آزار دهنده بود یکی دیگه از ایراد های این گوشی ها وقتی خودشو نشون میده که میخواید از گوشی کار زیادی بکشید که یهو میبینید گوشی خاموش میشه و این اینو میرسونه که رابط کاربری شیائومی اصلا بهینه نیست این موارد رو من تو اسنپ 712 دیدم شاید تو اسنپ 845 855 865 نباشه ولی قطعا تمامی میانرده های شیائومی این ایراد هارو دارن

MORTEZA

بنظر خودم تو این مورد ضعف از شیائومیه که اکثر کاربران این مشکلاتو گزارش میکنن
حالا خوبه تلگرام تو گوشی من خوب اجرا میشه🙂
از مزایای رابط miui میتونم به سرعتش اشاره کنم.عجیبه که شما دچار لگ و کندی شدین
خاموشی در اثر کار سنگین رو هم تجربه نکردم
خلاصه از شیا و رابطش راضیم با اون مبلغ بعید میدونم شرکتهای رقیب حرفی واسه گفتن داشته باشن.تجربه شیا بمراتب از تجربه ی قبلیم(سونی)تو دنیای اندروید بهتر و لذت بخش تر بوده

Mohammadreza

منم این مشکل رو دارم هم تو اینستا بعضی مواقع فریز میشه گوشیم هم تو کروم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)