حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سهم ویندوز ۱۰ کمی کاهش یافت

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | Windows

آژانس نظرسنجی آماری Netmarketshare جدیدترین گزارش تحقیقاتی خود را برای آوریل ۲۰۲۰ منتشر کرد. در این گزارش سهم بازار جهانی ویندوز ۱۰ حدود 56.08٪ بوده که این پایین تر از سهم بازار قبلی 57.34٪ است. به این ترتیب باید گفت که سهم ویندوز ۱۰ کمی کاهش یافت.

سهم ویندوز ۱۰

کاهش قابل توجه در ویندوز ۱۰ به دلیل دیده شدن دستور #StayAtHome ویروس کرونا نیست. علاوه بر این، این امر نمی تواند نتیجه “بازگشت” ویندوز ۷ باشد زیرا سهم بازار آن نیز از 26.3٪ به 25.59٪ کاهش یافته است.

سهم ویندوز ۱۰

سهم ویندوز ۱۰

به نظر می رسد که سهم بازار کلی ویندوز کاهش یافته است که بسیار شگفت آور است. این کاهش 3.02٪ از 89.94٪ به 92.92٪ رسیده است. با این حال، سهم بازار سیستم عامل لینوکس از 1.36٪ به 2.87٪ افزایش یافت. علاوه بر این ، سهم بازار macOS نیز از 8.94٪ به 9.75٪ افزایش یافت.

سهم ویندوز ۱۰

سهم ویندوز ۱۰

به نظر می رسد اگر همه بخواهند ویندوز ۱۰ جدید مایکروسافت را از طریق Windows Update نصب کنند، همه باید صبور باشند. طبق آخرین اطلاعات، اکنون تاریخ رسمی به اوایل خرداد ۹۹ موکول شده است. قبل از انتشار ویندوز ۱۰ جدید برای توسعه دهندگان و تولید کنندگان، باید یک باگ روز صفر برطرف شود. به نظر می رسد برنامه مایکروسافت تا چند روز به تأخیر می افتد اما انتشار در ماه مه هنوز در این برنامه است.

گمانه زنی های اصلی ادعا می کند که بروزرسانی ماه مه 2020 در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۹۹ فرا می رسد. مطابق با زمان بندی جدید، ویندوز ۱۰ نسخه ۲۰۰۴ اکنون در تاریخ ۸ خرداد ۹۹ در دسترس مصرف کنندگان خواهد بود. علاوه بر این، بروزرسانی در ۱۶ اردیبهشت ماه برای تولیدکننده ها در دسترس خواهد بود.

شما از چه سیستم عاملی روی دسکتاپ خود بهره می برید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ولی هیچی ویندوز ایکس پی مرحوم نمیشه ::)

Alireza3000

الهی بمیرم براش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)