حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی ۳۰ پرو نیو ادیشن با گوگل پلی سرویس ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | شایعات، هواوی

به نظر می رسد که هواوی تلاش دارد تا جایی که ممکن است موبایل هایی با گوگل پلی سرویس ارایه کند. همین موضوع دلیل ارایه دستگاه های قدیمی با نام جدید است. سه ماه پیش بود که نسخه جدید هواوی پی ۳۰ لایت با ۶ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی رسما معرفی شد و حالا گفته می شود که هواوی پی ۳۰ پرو نیو ادیشن با گوگل پلی سرویس ارایه خواهد شد.

هواوی پی ۳۰ پرو نیو ادیشن

همانطور که گفتیم، اوایل سال جاری هواوی P30 Lite New Edition را ارایه کرد. حال طبق پیشنهاد تبلیغاتی در وب سایت هواوی آلمان، سازنده گوشی های هوشمند چینی ممکن است بزودی هواوی پی ۳۰ پرو نیو ادیشن را نیز معرفی کند.

اگر نمی دانید بد نیست که بگویم هواوی پی ۳۰ لایت نیو ادیشن با خدمات Google Mobile یا GMS درست مانند نسخه اصلی از سال ۲۰۱۹ همراه است. تنها تفاوت اصلی و نسخه جدید افزایش RAM و ROM (حافظه داخلی) است. همین مورد می تواند در مورد نسخه جدید هواوی پی ۳۰ پرو رخ دهد.

هواوی پی ۳۰ پرو

هواوی پی ۳۰ پرو

این شرکت  هواوی پی ۳۰ پرو را اوایل سال 2019 به عنوان محصول پرچمدار برای نیمه اول سال عرضه کرد. همچنین، این آخرین تلفن هوشمند پرچمدار از این شرکت بود که دارای گوگل پلی سرویس بود. این دستگاه بعدا در نیمه دوم سال با رنگ های جدید یعنی Misty Lavender و Mystic Blue از نو تجدید شد.

پس از آن، گوشی به EMUI 10 بروزرسانی شد و اکنون برای EMUI 10.1 تست شده است. در میان این تبلیغی در وب سایت هواوی آلمان حاکی از ارایه نسخه جدید P30 Pro New Edition است. پرموشن دستگاه جدید از 15 مه تا 4 ژوئن اجرا می شود. فقط واحدهای خریداری شده از Vodafone و Otelo حق دارند شامل به اصطلاح “پروموشن” تبلیغاتی شوند.

متأسفانه ، این تبلیغ درست مانند خود تلفن یک موضوع گنگ است. هواوی هنوز به طور رسمی از ارایه این دستگاه جدید خبر نداده است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که هواوی پی ۳۰ پرو نیو ادیشن برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir

گوریلا گلسم داشته باشه و با اندروید ۱۰ و emuiجدیپ باشه عالیه

pooria

اونارو حتما نداره چون کورنینگ که امریکاییه برای اندرویدم نمیتونه جدیدش بکنه پردازنده هم همینطور چون مجوزی که بهش ارائه شده kirin 980 رو p30 pro بوده و شاید فقط و فقط یه بروز رسانی جزعی در دوربین داشته باشه

Amir

اگه اینجوری لاقل ۵۰ دلار ارزونتربکنه

AAAA_.reza._AAAA

فکر کنم پوریا از دیدن این خبر خیلی ناراحت شه😂

Fun . راستی گوشیت هم مبارک ، گوشیه خوبی خریدی

pooria

خخخ شاید تو بازار جهانی تغییری ایجاد بشه ولی تو ایران هیچ تغییری نمیکنه بلکه گرون تر هم میشه 😂

pooria

من همیشه تو این فکرم که چرا با این وضع تحریم چرا هواوی مثلا kirin 970 رو رو میان رده هاش نمیذاره 🤔

RS.R

من آنر نوت 10. خریدم. پشتبانی صفحه امولد اولدش از HDR10. و جالب تر نمایش عمق رنگ 10 بیتی سازنده اولدش کمپانی ژاپنی J V S. هست
, پشتیبانی از دوتا gpu turbo. Cpu turbo و gpu3
, کنتراست 70000.1. 68 هزار هرتز. باطری 5000. شارج سری 25 واتی. سیتم خنک کننده THE NINE
روشنایی تا 700 nitS هست. و با افزایش هوش مصنوعی رو صفحه تا 810 nits میرسه. دوربین ش راضی میکندت اما بیشتر صفحه اش با کیفیت. پردازنده کایرین 970

MORTEZA

چند و از کجا گرفتی؟

hamid reza

طراحی قدیمی و دوربین ضعیف

bh974

اینا راهکارای موقته باید ی حرکتی بزنه وگرنه حذف میشه

Amir

همه دیس لایکا مال پوریاعه

Milad7

گوشیه خوبیه با قیمت 9700 ارزش خرید خوبی داره

Melodi1733

امیدوارم 5G داشته باشه بتونم بخرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)