حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک سورپرایز در مراسم معرفی پلی استیشن ۵ وجود خواهد داشت

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | پلی‌استیشن، سونی

جدیدترین کنسول های بازی سونی یعنی پلی استیشن ۵ و مایکروسافت ایکس باکس سری ایکس پایان سال وارد بازار می شوند. مسابقه ای بین خط تولید این تولید کنندگان و روی کاغذ وجود دارد که به نظر می رسد مایکروسافت جلوتر است. مایکروسافت اطلاعات بیشتری درباره Xbox Series X را در مقایسه با سونی و پلی استیشن ۵ منتشر کرده است. مایکروسافت همچنین تأیید کرده است که Xbox Series X از ردیابی نوری و فناوری فریم متغیر VRS پشتیبانی خواهد کرد. این فناوری ها جدید هستند و ما نمی دانیم چه چیزی ارائه می دهند. با این حال یک مهندس سابق سونی می گوید که یک سورپرایز در مراسم معرفی پلی استیشن ۵ وجود خواهد داشت.

مراسم معرفی پلی استیشن ۵

ادغام سونی موبایل

با این حال مهندس سابق، مت هارگت معتقد است که سونی هنگام معرفی پلی استیشن ۵ شگفتی های دلپذیری خواهد داشت. در مورد نرخ فریم متغیر VRS هارگت توضیح داد که چرا سونی تمایلی به تأیید این فناوری نداشته است. وی گفت که VRS یک “فناوری سخت صحبت” است و اینکه چه مزایا و چه مضراتی را به همراه داشته باشد بستگی به بازی دارد. بنابراین این یک فناوری رو به جلو نیست. فواید آن نه تنها به بازی بلکه به صحنه بازی نیز بستگی دارد.

“درست است، VRS یک ویژگی جدید DX12 است که به توسعه دهندگان امکان می دهد میزان سایه را در یک فریم واحد تغییر دهند و به طور انتخابی سطح جزئیات را در برخی از قسمت های صفحه از جمله سایه های عمیق کاهش دهند. هنگامی که فعال است، عملکرد بازی را بهبود می بخشد، اما تأثیر قابل توجهی در کیفیت تصویر مشاهده نمی شود. ”

فناوری VRS می تواند عملکرد را بهبود بخشد و کیفیت تصویر را کاهش دهد. این فناوری انعطاف پذیری را به توسعه دهندگان می دهد. عملکرد آن به نحوه انتخاب توسعه دهندگان بازی بستگی دارد.

علاوه بر فناوری VRS مت هارگت همچنین گفت سونی پلی استیشن ۵ دارای بسیاری از ویژگی هنوز رسمی نیستند. به گفته وی ممکن است پلی استیشن روی کاغذ XSX بدتر به نظر برسد، با این وجود وقتی همه مشخصات رسما معرفی شد ممکن است بخواهیم موضع خود تجدید نظر کنیم.

در کل ما فعلا نمی توانیم در مورد تجربه عملی هر یک از کنسول ها (PS5 & XSX) صحبت کنیم. برای رسیدن این دستگاه ها باید چند ماه صبر کنیم. نظر شما چیست؟ فکر می کنید کدام کنسول برای شما بهتر است؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

تا زمان معرفی نمیتونم نظری بدم
شایع شده یک پنت ثبت شده توسط سونی برای سیستم خنک کننده ps5

online_wireless

جدای از سوپرایز امیدوارم مشکل داغ شدن رو کاملا برطرف کنن و پردازنده و جی پی یو دستگاه رو ارتقا بدن پلی استیشن تو ایران طرفدار زیاد داره و حیفه اگه مشکلات و ضعف های اینچنین داشته باشه

😁

فردا پس فردا یه چیز آشغال با همکاری چین میارن تو ایران بعد اسمشو میزارن کنسول ساخت داخل بخاطر همین هم چون نمونه داخلی داره 😂😂😂 دیگه نمیزارن نمونه خارجی بیاد پس با این حساب باید با ایکس باکس جدید و پلی استیشن جدید خداحافظی کنیم
فردا ساعت 14:22 دقیقه هم رقص تابوته😭

AAAA_.reza._AAAA

یه چی تو مایه های کنسول امپراطور؟ 🤔😂

Mahdi

حتما سورپرایزش چند تا بازی جدید به صورت مجانیه

#Realme
یه گوشی از ریلمی با طراحی مشابه اوپو رینو ۱۰x لو رفت …
✓http://uupload.ir/files/jy8e_img_20200426_154032.jpg
✓http://uupload.ir/files/9hck_img_20200426_154029.jpg
#Meizu
میزو ۱۷ نمایشگر ۹۰ هرتزی داره …
✓http://uupload.ir/files/4k51_img_20200426_154011.jpg

#+Samsung#Galaxy S20
ویدئوی اسپید تست اس ۲۰ پلاس با دو پردازنده ی اسنپدراگون ۸۶۵ و اگزینوس ۹۹۰ توسط phoneBuff
در دوره اول و دوم مدل اسنپدراگون با ۹ ثانیه اختلاف برتری داشت…
✓https://youtu.be/srR3l1CystY
پی نوشت : آیس یونیورس هم پوشش داده…

Milad7

منتظریم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)