حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش ظرفیت تماس ویدیویی واتس اپ به ۸ نفر رسما تایید شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | پیام رسان

حدودا یک سال و نیم پیش بود که تماس ویدیویی چهارنفره در واتس اپ ارایه شد. پس از این خانه‌نشینیِ کرونایی اما همه شرکت‌ها به نحوی در تلاش برای کمک به شرایط موجود هستند. چهار روز پیش در ترنجی برای شما درباره افزایش ظرفیت تماس صوتی و تصویری واتس اپ به ۸ نفر نوشتیم. امروز اما افزایش ظرفیت تماس ویدیویی واتس اپ به ۸ نفر رسما تایید شد.

افزایش ظرفیت تماس ویدیویی واتس اپ به ۸ نفر

افزایش ظرفیت تماس ویدیویی واتس اپ به ۸ نفر

افزایش ظرفیت تماس ویدیویی واتس اپ به ۸ نفر

در حقیقت شایعات صحیح بودند و امروز فیس بوک حداکثر افرادی را که می توانند در یک تماس صوتی یا تصویری گروهی با واتس اپ شرکت کنند را اعلام کرد.

این شرکت امروز فاش کرد که حد فعلی ۴ نفر است اما این “به زودی” برای همه دو برابر خواهد شد. عملکرد جدید قبلا در نسخه های بتا این برنامه مشاهده شده است. مانند گذشته این تماس ها، خواه صوتی یا تصویری رمزنگاری End-to-end هستند. به این معنی که هیچ کس دیگری نمی تواند به آنها گوش دهد یا حتی واتس اپ یا فیس بوک گوش دهند. این از نظر امنیتی در تضاد کامل با Messenger Room تازه رونمایی شده است که رمزگذاری End-to-end ندارند ولی از طرف دیگر Room امکان تماس با حداکثر 50 نفر را دارد.

متأسفانه، فیسبوک برای حداکثر حد مجاز جدید شرکت کنندگان در واتس اپ زمان‌بندی خاص را به اشتراک نگذاشته است. سرنخ های قبلی موجود در نسخه های بتا این برنامه حاکی از این بود که هر ۸ شرکت کننده باید از آخرین تکرار برنامه استفاده کنند.

نظر شما چیست؟ از تماس ویدیویی یا صوتی واتس اپ استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

اپدیت خوبیه ولی بازم محدودیت ها و قابلیت هاش در مقابل رقبا کمتره. از لحاظ امنیت هم چون زیر نظر فیسبوک هست نباید روش حساب کرد

AAAA_.reza._AAAA

کلا از وقتی که اومده زیر نظر فیس بوک منم دیگه نگاهم بهش عوض شده

فیسبوکی که با اون رسوایی های زیادش تو بحث لو دادن و فروختن اطلاعات کاملا معرف حضور هست

Milad7

ایده ی خوبی هست برای بعضی ها کاربردی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)