حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش ظرفیت تماس صوتی و تصویری واتس اپ به ۸ نفر

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | پیام رسان

واتس اپ محبوب‌ترین پیام رسان این دوران است و با توجه به شرایط دورکاری که وجود دارد، تماس تصویری آن مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. نکته منفی که درباره آن وجود داشت این بود که فقط ۴ نفر می توانستند همزمان از تماس تصویری استفاده کنند. سه روز پیش در ترنجی خواندیم که کاهش محدودیت تماس ویدیویی واتس اپ به زودی انجام خواهد شد. این اتفاق خیلی زود افتاد و در نسخه آزمایشی اندروید شاهد افزایش ظرفیت تماس صوتی و تصویری واتس اپ به ۸ نفر هستیم.

افزایش ظرفیت تماس صوتی و تصویری واتس اپ

افزایش ظرفیت تماس صوتی و تصویری واتس اپ به ۸ نفر

افزایش ظرفیت تماس صوتی و تصویری واتس اپ به ۸ نفر

ویژگی تماس صوتی و تصویری گروهی واتس اپ که در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد، سرانجام در حال به روزرسانی بسیار مورد نیاز است. طبق گزارش اخیر WABetaInfo، آخرین نسخه بتا برنامه پیام رسان محبوب، میزان مشارکت کنندگان در تماس های صوتی و تصویری گروهی را افزایش می دهد و به کاربران این امکان را می دهد تا همزمان با ۷ کاربر دیگر ارتباط برقرار کنند. پیش از این، تماس های گروهی محدود به حداکثر ۴ شرکت کننده بود اما با آخرین بروزرسانی بتا (v2.20.133)، اکنون می توانید حداکثر ۷ نفر از دوستان خود را به یک تماس گروهی اضافه کنید.

اخبار مربوط به میزان افزایش ظرفیت اولین بار همین چند روز پیش، هنگامی که WABetaInfo رشته های کد مربوط به به روزرسانی در نسخه بتا WhatsApp را برای اندروید مشاهده کرد (v2.2.128) منتشر شد. در نهایت محدودیت در آخرین نسخه بتا در حال حذف است و پس از بروزرسانی، کاربران قادر خواهند بود تا ۷ مخاطب دیگر را به هر تماس صوتی یا تصویری گروهی اضافه کنند.

برای افزودن بیش از ۴ شرکت کننده به تماس گروهی، باید به برگه تماس بروید و سپس روی گزینه New Group Call  ضربه بزنید. در منوی بعدی، می توانید 7 نفر دیگر را در لیست مخاطبین خود انتخاب کنید تا از طریق تماس صوتی یا تصویری گروهی با آنها ارتباط برقرار کنند. طبیعتا می دانیم که این ویژگی تنها در صورتی کار خواهد کرد که همه شرکت کنندگان در آخرین نسخه بتا برای واتس اپ باشند.

مهمتر از آن ، واتس اپ نیز تغییرات جزئی در نحوه عملکرد دکمه تماس در گروه ها ایجاد کرده است. اکنون اگر به صورت گروهی با ۴ عضو (یا کمتر) عضو شوید و تمام شرکت کنندگان به تماس اضافه شوند، این دکمه اکنون به شما امکان می دهد تا مستقیماً با اعضای گروه تماس برقرار کنید.

در مواردی که بیش از ۴ عضو در یک گروه وجود داشته باشد، دکمه تماس لیستی از همه اعضای گروه را تشکیل می دهد و شما قادر خواهید بود افرادی را که می خواهید برای تماس گروه اضافه کنید، انتخاب کنید. برای امتحان کردن ویژگی های جدید، می توانید با دنبال کردن این لینک، برنامه بتا واتس اپ را ثبت کنید و سپس آن را از گوگل پلی دریافت کنید.

لینک ثبت نام واتس اپ بتا

دانلود واتس اپ از گوگل پلی

انتظار می رود که در آینده نزدیک این ویژگی به نسخه iOS واتس اپ هم اضافه شود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yusef

خیلی خوب شد اتفاقا این مدت قرنطینه با دوستام که کلا ۶ نفر بودیم همش از اسکایپ استفاده می کردیم به خاطر محدودیت واتس آپ ولی الان دیگه میایم رو واتس آپ

Milad7

جالب هست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)