حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی آیفون SE 2020 و مقایسه با آیفون ۸ از درون

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

اینکه آیفون SE 2020 همان طراحی معرفی شده در سال ۲۰۱۴ اپل را دارد که بر کسی پوشیده نیست. این طراحی در سال ۲۰۱۷ با قاب پشتی شیشه ای برای پشتیبانی از شارژ وایرلس به روز شد و حالا به آیفون اس ای جدید رسیده است. شاید بد نباشید که کالبدشکافی آیفون SE 2020 و مقایسه با آیفون ۸ از درون ببینیم. به این ترتیب متوجه خواهید شد که این دستگاه ها از درون چقدر شبیه بهم هستند.

کالبدشکافی آیفون SE 2020

کالبدشکافی آیفون SE 2020

کالبدشکافی آیفون SE 2020

اولین محموله سفارش iPhone SE 2020 از امروز به دست سفارش‌دهنده‌ها می رسد و انتظار داریم که ویدیوهای مختلفی پیرامون این آیفون ۴۰۰ دلاری که برای بازارهایی مثل امریکا و اروپا خیلی خیلی ارزان (Doogee و ریلمی کاملا کج‌کج نگاه می کنند) ارزان است، منتشر خواهد شد.

پیش از آن ها اما این کالبدشکافی که مقایسه جالبی هم با آیفون ۸ دارد می تواند جالب باشد:

 

همانطور که دیدید iPhone SE به طرز باورنکردنی شبیه به آیفون ۸ است که جایگزین آن در خط اپل شده است و همان طراحی 4.7 اینچی را نیز عرضه کرده است. اکنون، یک ویدئوی خیلی زودهنگام در YouTube منتشر شده است که نگاهی دقیق تر به شباهت های داخلی این دو دستگاه نشان می دهد.

همانطور که اولین بار توسط ریکو سروا در اینستاگرام مشخص شد، این ویدئو نگاهی دقیق به روند کالبدشکافی آیفون اس ای ۲۰۲۰ ارائه می دهد. از نظر داخلی، این دستگاه تقریبا با آیفون ۸ یکسان است و بزرگترین تفاوت آن از جمله پردازنده A13 و یک ماژول متفاوت است. این ویدئو به زبان انگلیسی نیست، اما زیرنویس های انگلیسی نیز موجود است.

بنچمارک آیفون SE 2020 حدودا ۸ درصد کمتر از آیفون ۱۱ پرو مکس است

این ویدئو حتی در فرآیند تعویض برخی سخت افزارها بین آیفون ۸ و آیفون SE را نیز به تماشا می گذرد، بسته نوع قطعه موفقیت های مختلفی نیز وجود دارد. به عنوان مثال، تعویض سخت افزار LCD بین هر دو دستگاه کار می کند اما تعویض سخت افزار دوربین این کار را نمی کند.

رنگ محبوب آیفون SE 2020 رنگ سفید است

نظر شما چیست؟ با تمام تفاسیر فکر می کنید آیفون SE 2020 چقدر موفق باشد؟ من؟ فکر می کنم خیلی، به هر حال آیفون مدل ۲۰۲۰ با قیمت ۴۰۰ دلار خیلی از کاربران را حتی در ایران صاحب آیفون جدید خواهد کرد. اما می ارزد؟ بله، چرا که نه! اگر شما بخواهید مثلا چهارسال از این آیفون استفاده کنید یا آن را برای کسی بخرید که اینطور از موبایل استفاده می کند، حتما!

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

یسری از دوستان پیوی بنده مراجعه کردن گفتن تو فن سامسونگی😐
آخه من فن سامسونگم؟!
اصلا هم اینجور نیست بنده چندجا گفتم سری میت هواوی رو دوست دارم پس فن سام نیستن
هرکس هم دوست نداره جمع کنه از این سایت بره

Amir galaxy

نیستم*

m.b

رفقا شرمنده این اکانت دوم نیما یکم نیاز به مشکل گشایی داشت وقت برد… من فیلمی که خواستید رو براتون ضبط کردم و بعد از ظهر به همراه توضیح حتماً میفرستم…

Dr.Nazer

فیلم می‌یو‌آی منظورته دیگه؟!😁 ای جاااااان…

m.b

آره ضبط کردم با خود گالری شیائومی ادیت هم کردم… الان بذارم دیگه تقریباً کسی نمیبینه و تو انبوهی از پست های صبح تا ظهر گم میشه… برای همین فردا ظهر تا بعد از ظهر تو یه پست مناسب برای تو و بچه ها میذارم…🙂👌 البته که چیز خاصی نیست اما چون خیلی مشتاق بودید به هر حال منم گفتم براتون آماده کنم و بذارم… 😅

#Huawei
چند روز پیش ، خبری منتشر شد حاکی از اینکه یه گوشی جدید هواوی در ماه می-ژوئن معرفی میشه که این یک تلفن پرچمدار تحت سری Mate خواهد بود ، اما از سری میت ۴۰ نیست. منبع جدیدی منتشر شده است که می گوید هواوی در حال کار بر روی تلفن هوشمند گیمینگ است. این منبع همچنین خاطرنشان کرد: این تلفن دارای یک سوراخ پانچ هول و طراحی صفحه نمایش آبشاری(واترفال) است.

online_wireless

بنظرم آیفون se موفق میشه و فروش خوبی میکنه هم سخت افزار و هم دوربین ارتقا پیدا کرده قیمتشم خوبه جمع و جوره و قشنگ تو دست جا میشه.

Milad7

به نظر منکه جذابیت خاصی نداره فقط مناسب افرادی هست که دوست دارن از اکوسیستم ios استفاده کنن

Milad7

کیفیت دوربینش هم در حد ایکس آر هست و یه مقدار بهتر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)