حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

 چگونه گوشی کاربردی با قیمت مناسب پیدا کنیم؟

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

آیا تاکنون برای شما این سوال پیش آمده که کدام گوشی ارزش خرید بالاتری دارد و نسبت به عملکرد قیمت ارزان‌تری دارد؟ پاسخ این سوال بسیار مهم است؛ چرا که اگر به این موضوع واقف باشید، می‌توانید تصمیم‌گیری بهتری برای انتخاب بهترین گوشی موبایل با قیمت مناسب داشته باشید.

 بهترین مدل‌های پیشنهادی گوشی با قیمت مناسب

قیمت گوشی و خرید بهترین مدل گوشی با قیمت مناسب، در واقع اولویت خیلی از افراد به شمار می‌رود؛ اما فرقی نمی‌کند شما یک دستگاه پرچمدار را خریداری می‌کنید یا یک میان‌رده، در هر حال، رضایت از خرید برای هر کسی مهم‌ترین اولویت محسوب می‌شود. 19کالا در این مطلب چند مدل را که از نظر نسبت قیمت به امکانات عالی بوده و می‌توان به عنوان مدل‌های گوشی با قیمت مناسب در نظر گرفت را به شما پیشنهاد می‌دهد.

بهترین مدل‌های گوشی هوآوی با قیمت مناسب 

گوشی نوا 5 تی با قیمت حدوداً 4 میلیون 600 و هزار تومان

نوا 5 تی یکی از بهترین گوشی‌های موبایل هوآوی محسوب می‌شود که به نسبت امکانات، بهترین قیمت گوشی‌‌های موبایل هوآوی را داراست. حقیقاً طراحی بدنه آن جذاب بوده؛ اما آیا می‌توان از نظر استحکام نیز روی این گوشی حساب کرد؟ پاسخ سوال مثبت است، به این دلیل که برخورداری از بدنه شیشه‌ای و فریم آلومینیومی به خوبی استحکام آن را تضمین می‌کند. نقطه مثبت دیگر تراشه قدرتمند آن است که در بنچمارک آنتوتو امتیاز 376278 را به دست آورده، این در حالیست که امتیاز یک گوشی مثل سامسونگ گلکسی اس 10 با برچسب قیمتی بالاتر برابر با 328449 است. از یک دوربین چهارگانه متشکل از لنز اصلی 48 برخوردارست. دوربین سلفی آن نیز 32 مگاپیکسلی است. از نظر عملکرد باتری نیز می‌توان به عنوان یک گوشی با قیمت مناسب روی آن حساب کرد.

گوشی هواوی وای 9 پرایم با قیمت حدوداً 2 میلیون و 600 هزار تومان

هواوی وای 9 پرایم نیز یکی دیگر از مدل‌های گوشی با قیمت مناسب از برند هواوی در نظر گرفته می‌شود و ارزش خرید بالایی دارد. نقطه قوت این گوشی؛ طراحی زیبا و منحصر‌به‌فرد آن نسبت به سایر مدل‌های سری Y هوآوی است. نمایشگر هواوی وای 9 پرایم از طراحی پاپ‌آپ برخوردار بوده که یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. بدنه آن هم بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

از قدرت سخت‌افزاری هم می‌توان این دستگاه را به عنوان یکی از مدل‌های گوشی با قیمت مناسب در نظر گرفت. قدرت تراشه آن نیز رقیب اسنپدراگون 640 بوده و در بنچمارک آنتوتو تقریباً امتیاز 140 هزار را به دست آورده است. ماژول دوربین آن سه‌گانه بوده و لنز اصلی 16 مگاپیکسلی را به خدمت گرفته و باتری آن نیز 4000 میلی‌آمپری است. از طرفی نیز عملکرد بازی بسیار عالی را از خود نشان داده است.

گوشی هواوی وای 6 پرایم

هوآوی y6 prime 2019 هم به نسبت امکانات در لیست مدل‌های گوشی با قیمت مناسب هواوی قرار می‌گیرد. این مدل هم ارزش خرید بالایی دارد. نمایشگر آن بزرگ بوده و بیشتر برای افرادی مناسب است که از گوشی خود بیشتر برای تماشای فیلم و یا وبگردی استفاده می‌کنند.

بهترین مدل‌های گوشی با قیمت مناسب از برند شیائومی به نسبت به امکانات

گوشی شیائومی ردمی نوت 8تی با قیمت حدوداً 2 میلیون و 600 هزار تومان

شیائومی ردمی نوت 8 تی تفاوت‌های بسیار کمی با مدل ردمی نوت 8 دارد که مهمترین آنها برخورداری از قابلیت NFC است. اگر به دنبال یک گوشی با قیمت مناسب هستید که از نظر نمایشگر، قدرت سخت‌افزاری و باتری عملکرد خوبی داشته باشد، می‌توانید روی این مدل حساب کنید. این گوشی در بنچمارک آنتوتو امتیاز تقریباً 170719 را به دست آورده و از نظر نمایشگر هم جزء بهترین گوشی‌های میان‌رده محسوب می‌شود.

گوشی شیائومی ردمی 8 با قیمت حدوداً 2 میلیون و 100 هزار تومان

نقطه قوت این مدل گوشی 110 دلاری بدون شک باتری آن است. نمایشگر و باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپری و تکنولوژی فست شارژ 18 وات قطعاً در هنگام خرید به عنوان یک گوشی موبایل با قیمت مناسب خصوصاً برای علاقمندان به تماشای فیلم و وبگردی بسیار وسوسه‌انگیز خواهد بود. تراشه آن نیز Snapdragon 439 بوده و در بنچمارک آنتوتو امتیاز 85 هزار را به دست آورده است. دوربین آن نیز 12 مگاپیکسل دوگانه است.

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو با قیمت حدوداً 3 میلیون و 800 هزار تومان

بازخوردی که 19کالا از خریداران این دستگاه دریافت کرده و محبوبیت این دستگاه در بازار نیز تصدیق می‌کند که شیائومی نوت 8 پرو جز دستگاه‌هایی است که ارزش خرید بالایی دارد. این دستگاه را هم می‌توان با قیمت 180 دلاری در قبال امکاناتی مثل دوربین و تراشه قدرتمند در لیست مدل‌های گوشی با قیمت مناسب در نظر گرفت.

گوشی شیائومی پوکو ایکس 2 با قیمت حدوداً 4 میلیون و 200 هزار تومان

پوکو ایکس 2 هم با امکاناتی که ارائه داده جزء بهترین مدل‌های گوشی‌ موبایل با قیمت مناسب به حساب می‌آید. در خصوص ماژول دوربین طراحی متفاوتی را بکار رفته و بسیار جذاب به نظر می‌رسد. از نظر قدرت پردازنده نیز پوکوایکس 2 می‌تواند یکی از بهترین گوشی‌های موبایل میان‌رده و گزینه‌ای ایده‌آل گیمرها به حساب آید. هدف از ساخت این گوشی رقابت با مدل‌هایی چون ریلمی ایکس 2 است.

«اگر فلگشیپ کیلر‌ها» را در نظر بگیریم نیز این برند تاکنون چندین مدل را راهی بازار کرده که به نسبت قیمت خود ارزش خرید بالایی دارند؛ مدل‌هایی چون شیائومی می 9 تی پرو و یا شیائومی می نوت 10.

گوشی شیائومی می 9 تی پرو با قیمت حدوداً 5 میلیون و 700 هزار تومان

نقطه قوت شیائومی می 9 تی پرو، تراشه قدرتمند آن است. تنها با پرداخت تقریباً 395 دلار می‌توانید قدرت یک پرچمدار را در اختیار داشته باشید. به طور کلی این مدل هم بهترین مدل‌های گوشی‌‌ با قیمت مناسب به نسبت امکانات به حساب می‌آید.

گوشی شیائومی می نوت 10 با قیمت حدوداً 7 میلیون تومان

گوشی دیگری که به نسبت امکانات ارزش خرید بالایی دارد، شیائومی می نوت 10 است. این گوشی از قابلیتی برخوردارست که تاکنون در گوشی‌های پرچمدار 2020 مثل شیائومی می 10 و شیائومی می 10 پرو و یا گلکسی اس 20 اولترا بکار رفته است. در واقع به لنز اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز شده؛ اما تراشه میان‌رده را به خدمت گرفته است. اگر طرفدار عکاسی با موبایل هستید و دوست دارید از کیفیت یک لنز 108 مگاپیکسلی با قیمتی نصف یک پرچمدار برخوردار شوید قطعاً می‌توانید آن را مدنظر قرار دهید.

بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ با قیمت مناسب 

در نظر داشته باشید به نسبت برند‌های دیگر همه گوشی‌های سامسونگ خصوصاً میان‌رده‌های این برند را نمی‌توان از نظر نسبت قیمت به امکانات ایده‌آل در نظر گرفت. قیمت بالای برخی از محصولات این شرکت مدیون برند مشهور آن است نه امکانات عالی بکار رفته در آنها. با این وجود مدل‌هایی از این برند هم عرضه شده که ارزش خرید بالایی دارند. برخی از مدل های سری a سامسونگ را نیز می‌توان جز بهترین  گوشی موبایل با قیمت مناسب در نظر گرفت.

سامسونگ گلکسی ای 51 با قیمت حدوداً 4 میلیون و 300 هزار تومان

اگر به دنبال یک گوشی با نمایشگر بزرگ، طول عمر خوب باتری با قیمتی مقرون‌به‌صرفه هستید، گلکسی ای 51 قطعاً بهترین گزینه برای شما در هنگام خرید گوشی به حساب می‌آید. از طرفی نیز یک گوشی فوق‌العاده سبک بوده و برای افرادی که گوشی‌های سنگین را دوست ندارند، یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. پس با این همه امکانات در قبال برچسب قیمتی تقریباً 280.95 دلار گلکسی a51 را هم می‌توان در لیست بهترین مدل‌های گوشی با قیمت مناسب در نظر گرفت.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 لایت با قیمت حدوداً 569 دلار

اگر قصد خرید یک پرچمدار را دارید، بهتر است کمی در تصمیم خود تجدید نظر کنید. کمپانی سامسونگ مدلی را عرضه کرده که به نسبت امکاناتی که دارد می‌تواند یک جایگزین مقرون‌به‌صرفه‌تر برای مدل‌های صرفاً پرچمدار باشد. سامسونگ در این گوشی از تراشه پرچمدار سال گذشته یعنی اسنپدراگون 855 استفاده کرده؛ اما دوربین آن را ارتقاء داده است. از‌این‌رو قیمت آن به نحو قابل‌توجهی پایین آمده و ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

گوشی گلکسی نوت 10 لایت با قیمت حدوداً 609 یورو

نوت 10 لایت نیز نسخه لایت پرچمدار سال گذشته محسوب می‌شود؛ اما سامسونگ به منظور پایین آوردن قیمت این محصول، تراشه Exynos 9810 را بکار گرفته است؛ دقیقاً همان تراشه‌ای که در مدل‌های گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 نیز استفاده شده است. از قلم S-Pen برخوردارست. اگر به دنبال خرید گوشی هستید که از قلم پشیبانی کند؛ گلکسی اس10 را می‌توانید به عنوان یک مدل گوشی با قیمت مناسب نسبت به پرچمداران مد‌نظر قرار دهید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

حدالقل قیمت ها رو بروز می‌کردید ⁦🤦🏻‍♀️⁩الان ببین یک ملیون تا دو ملیون گران تر شدن لیست

smartiz

قیمت هاتون بروز نیست تمام این گوشیها حدود یک میلیون گرونتر هستن الان

Milad7

مچکر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)