حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اگر شما نیز تمایل به مهاجرت به کانادا دارید حتما اسم سیستم اکسپرس اینتری یا ورود سریع برای درخواست اقامت کانادا بار ها شنیده اید. این سیستم که چند سالی است به عنوان راهی برای درخواست مهاجرت به کانادا برگزیده شده یک سیستم محبوب برای متقاضیان است. در این مطلب می خواهیم درمورد این سیستم بیشتر توضیح دهیم تا اگر قصد دارید برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنید با آگاهی کامل اقدام نمایید.  در کتاب کانادایی شو سایت مهاجرت به دات کام نیز اطلاعاتی درمورد روش مهاجرت به کانادا از طریق سیستم Express Entry داده شده است.

روش کار با سیستم اکسپرس اینتری برای اخذ اقامت کانادا

در سیستم اکسپرس اینتری کاربر باید ابتدا در این سیستم ثبت نام نماید سپس باتوجه به امتیاز هایی که این کاربر دریافت می کند میتواند درخواست اقامت کند که البته این پروسه شش ماه به طول می انجامد.

درخواست هایی که از طریق سیستم اکسپرس اینتری قابل انجام است محدود می شود به برنامه های کارگران متخصص، برنامه مهاجرتی تاجران متخصص، برنامه تجربه کانادایی و فقط در این حوزه ها میتوان از این سیستم برای درخواست اقامت اقدام نمود.

 

امتیاز بندی مهاجرت به کانادا در سیستم اکسپرس اینتری

امتیاز بندی مهاجرت به کانادا در سیستم اکسپرس اینتری بر اساس پارامتر هایی است مثلا این که سن شما چقدر است؟ یا اینکه سطح تحصیلات شما چقدر می باشد؟ شما در مهارت شغلی که دارید چقدر سابقه دارید؟ میزان مهارت شما در زبان انگلیسی چقدر است و یک سری پارامتر های دیگر که براساس اینکه کاربر چقدر مهارت و تسلط دارد امتیاز کسب خواهد کرد.

باید این موضوع را در نظر داشته باشید که زمانی که می گوییم متقاضی باید سابقه کاری داشته باشد یا مهارت شغلی داشته باشد منظور این نیست که هر شغلی قابل قبول است بلکه فقط مشاغلی قابل قبول می باشد که در یکی از دسته بندی های کاری کانادا موجود باشد.

مهارت زبان یکی از مهمترین موضوعات برای افزایش شانس قبولی برای اخذ اقامت کانادا در سیستم اکسپرس اینتری است که متقاضی باید توجه ویژه ای به آن داشته باشد.

اهمیت تحصیلات در سیستم اکسپرس اینتری

در رابطه با تحصیلات که یکی از پارامترها برای امتیاز بندی مهاجرت به کانادا است باید درنظر داشته باشید که یا متقاضی در ایران تحصیل کرده یا در خود کانادا و بنابر محلی که تحصیلات خود را انجام داده امتیاز او بررسی می شود. به عبارتی دیگر اگر فرد در کانادا تحصیل کرده باشد باتوجه به اینکه حداقل مدرک متقاضی متوسط است پرونده را مورد بررسی قرار می دهند ولی برای کسانی که ایران تحصیل کرده اند که باید قانونی باشد معیار خاصی وجود ندارد به طوری که هرچه مدرک بالاتری باشد امتیاز بیشتری را برای مهاجر به ارمغان می آورد.

ضمن اینکه ما در این بخش توضیحاتی درمورد سیستم اکسپرس اینتری دادیم ولی این سیستم جزییات خاص خودش را دارد یعنی ریزه کاری های زیادی دارد که شما اگر واقعا قصد مهاجرت کانادا را دارید باید با جزئیات بیشتری این روش برای دریافت اخذ اقامت کانادا را مطالعه کنید.

احتمالا با جستجویی ساده بتوانید اطلاعات زیادی درمورد سیستم اکسپرس اینتری بدست آورید این سیستم نیازمند آن است که بیشتر درمورد آن بدانید البته اگر بخواهیم پیشنهاد مناسبی برای یادگیری کار با سیستم اکسپرس اینتری به شما بدهیم پیشنهاد ما کتاب کانادایی شو است در این کتاب میتوانید اطلاعات زندگی در کانادا و کار با این سیستم را یاد بگیرید.

در پایان باید به شما بگوییم که کانادا کشوری مهاجر پذیر است و سالیانه افراد زیادی از سر تا سر دنیا برای مهاجرت به کانادا اقدام می کنند که البته روش های گوناگونی برای دریافت اقامت کانادا است و متقاضیان نیز از روش های گوناگونی استفاده می کنند که حالا در این بهش فقط روش سیستم اکسپرس اینتری را توضیح مختصری دادیم ولی این را نظر بگیرید که پر تقاضا بودن مهاجرت به کانادا باعث شده که افرادی سوجو از این فرص سو استفاده کنند و با دریافت هزینه های هنگفتی از شما کلاه برداری کنند. بنابراین توصیه می کنیم هرگز با موسسه های مهاجرتی که مجوز رسمی ندارند وارد همکاری نشوید و از طریق این موسسه ها برای مهاجرت اقدام نکنید. متاسقانه این موسسه های مهاجرتی باغ سبز هایی از کانادا به شما نشان می دهند و با توصیف شهری آرمانی از شهر های مختلف کانادا اقدامات کلاه بردارانه خود را آغاز می کنند. بنابراین حتما با موسسه مهاجرتی قانونی و ترجیحا از کسانی که تجربه مهاجرت به کانادا دارند برای پیمودن این مسیر پر پیچ و تاب استفاده نمایید. امیدواریم بتوانید بهترین مسیر برای مهاجرت به کانادا را انتخاب کنید و قبل از رفتن به کانادا اطلاعات کافی را بدست آورید.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

سپاس 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)