حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی iQOO Neo 3 5G ارزان ترین موبایل با اسنپدراگون ۸۶۵ به قیمت ۳۸۱ دلار با نمایشگر ۱۴۴ هرتز رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | ویوو

در حالی که ماه گذشته گوشی 5G ارزان iQOO 3 با اسنپدراگون ۸۶۵ و شارژر ۵۵ وات رسما معرفی شد اما در قیمت ۶۲۵ دلاری وارد بازار شد. حالا نسخه ارزان‌تر این دستگاه با نام iQOO Neo 3 5G آن ارایه شده که البته به نظر می رسد هیچ کم ندارد چرا که گوشی iQOO Neo 3 5G ارزان ترین موبایل با اسنپدراگون ۸۶۵ به قیمت ۳۸۱ دلار با نمایشگر ۱۴۴ هرتز رسما معرفی شده است. بله، به همین قیمت که خواندید و با همین مشخصات که دیدید.

گوشی iQOO Neo 3 5G

همین چند دقیقه پیش رونمایی گوشی هوشمند iQOO Neo 3 5G به پایان رسید. بنابراین، ما یک عضو جدید در اردوگاه 5G داریم و از ویژگی های اصلی آن نیز می دانیم.

گوشی هوشمند iQOO Neo 3 5G دارای صفحه نمایش 6.57 اینچی FHD + است. این گوشی با نسبت صفحه نمایش 20:9 ، رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز را پشتیبانی می کند و هم از گستره رنگی P3 و همچنین استاندارد HDR10 را پشتیبانی می کند. در عین حال، سرعت پاسخ لمسی در بازی های بزرگ می تواند 49٪ افزایش یابد.

گوشی iQOO Neo 3 5G

گوشی iQOO Neo 3 5G

رفرش ریت نمایشگر iQOO Neo 3 5G تطبیقی است. این کار نه تنها در 60Hz ، 90Hz ، 120Hz و 144Hz قابل تنظیم است بلکه بین آنها هوشمندانه جابجا می شود. این می تواند به طور خودکار صحنه خاص را تشخیص دهد و بین نرخ های مختلف تجدیدپذیری متفاوت را تنظیم کند تا تسلط و صرفه جویی در انرژی را برآورده کند.

این تلفن همچنین از حسگراثرانگشت جانبی استفاده می کند. یک دکمه دو کاربری 2.4 میلی متری وجود دارد که دکمهپاور و باز کردن اثر انگشت است. روند باز کردن قفل فقط 0.16 ثانیه طول می کشد و تجربه راحت تر باز کردن قفل را به همراه می آورد.

گوشی iQOO Neo 3 به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز شده است. در مقایسه با اسنپدراگون ۸۵۵ ، عملکرد CPU 25٪ افزایش می یابد و مصرف انرژی 25٪ کاهش می یابد. همچنین عملکرد GPU 25٪ افزایش یافته و مصرف انرژی نیز 35٪ کاهش می یابد.

این تلفن همچنین از یک حافظه UFS 3.1 استفاده می کند. در مقایسه با نسخه قبلی iQOO Neo با حافظه UFS 3.0، سرعت خواندن پی در پی 16.1٪ و سرعت نوشتن متوالی 37.4٪ افزایش یافته است.

شخصیت اصلی ما همچنین از Multi-Turbo 3.0 پشتیبانی می کند. همچنین شامل “موتور شتاب دهنده هسته مرکزی”، “موتور شتاب دهنده هوش مصنوعی” ، “موتور شتاب دهنده شبکه” ، “موتور شتاب بازی” ، “موتور شتاب دهنده خنک کننده” و “موتور شتاب گیری پیشرفته کامپایلر” است. این می تواند به سرعت مشکلات سیستم را تعمیر کند، قطع Wi-Fi و شبکه شبکه را بهینه کند و سرعت پاسخ لمس را کوتاه کند.

جدا از این باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری از شارژ فلاش فوق العاده سریع ۴۴ وات پشتیبانی می کند. در محیط آزمایشگاهی می تواند 50 درصد را در 20 دقیقه و 100 درصد در 58 دقیقه شارژ کند. سرعت شارژ 31.7٪ سریعتر از نسخه iQOO Neo 855 است. همراه با فن آوری صرفه جویی در مصرف انرژی VIVO ، عمر باتری عالی به شما امکان می دهد قدرت کامل را حفظ کنید.

iQOO Neo 3 5G

iQOO Neo 3 5G

از نظر عکاسی، گوشی هوشمند iQOO Neo 3 5G از یک دوربین 16 مگاپیکسلی در قسمت جلویی برخوردار است. در پشت، دارای مجموعه دوربین متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیسکلی اصلی به همراه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض ۱۱۲ درجه همراه با یک دوربین ۲ مگاپیکسلی با لنز ماکرو است. این دوربین از حالت پرتره + فوکوس تشخیص چشم انسان AI ، بهینه سازی پوست برای پرتره ها و غیره پشتیبانی می کند.

iQOO Neo 3 از حالت دوگانه 5G پشتیبانی می کند. همچنین برای دانلود دو آنتن و کانال دایره‌ای اضافه می کند. بنابراین حداکثر سرعت شبکه می تواند 20٪ -30٪ افزایش یابد.

علاوه بر این iQOO Neo 3 از سیستم آنتن Maxwell استفاده می کند. این برنامه شامل “آنتن چند مودال” ، “آنتن توزیع شده جانبی” ، “فناوری سوئیچینگ چند آنتن هوشمند NR” و “فناوری تقویت سیگنال AOL” می باشد. با تشکر از آنها، شما یک تجربه انتقال داده با ثبات تر را کسب خواهید کرد.

این دستگاه از یک شبکه Wi-Fi دوگانه با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز بهره می برد. این می تواند سناریوهای شبکه را به طور دقیق پیش بینی کند و یک تجربه شبکه صاف و پر سرعت را حفظ کند. در مقایسه با WiFi 5 ، میزان انتقال وای فای 6 حدودا 2.7 برابر بیشتر است و عملکرد انتقال 25٪ بهتر است.

این گوشی همچنین از بلوتوث HP نیز پشتیبانی می کند که از حالت بلوتوث با قدرت بالا پشتیبانی می کند. این می تواند از فاصله انتقال تا 130 متر پشتیبانی کند.

قیمت گوشی iQOO Neo 3 5G

این گوشی از همین امروز پیش فروش می شودو چهار روز دیگر به بازار می رسد. اما قیمت گذاری آن چطور است؟ همانطور که گفتیم ارزان‌ترین موبایل مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ اینجاست که ویژگی های دیگری را هم در این رده قیمت برای اولین بار عرضه می کند.

۱- ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابیات حافظه داخلی ۳۸۱ دلار
۲- ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۴۲۳ دلار
۳- ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۴۲۶ دلار
۴- ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۴۸۰ دلار

نظر شما درباره درباره این گوشی iQOO چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadreza

قیمت خیلی خوبی داره اما حیف گوشی نیست که خریدش برای ما تو ایران به سادگی و با قیمت واقعی باشه

با معرفی این گوشی ، عکس العمل پوکو جالب می‌تونه باشه …
مثل اینکه رمش هم از نوع LPDDR4x هست و LPDDR5 نیست!
“این گوشی همچنین از بلوتوث HP نیز پشتیبانی می کند که از حالت بلوتوث با قدرت بالا پشتیبانی می کند. این می تواند از فاصله انتقال تا 130 متر پشتیبانی کند.”
چون بلوتوث ورژن ۵ داره دامنه و محدوده ی پوشش کمتری نسبت به ۲۴۳ متر کی ۳۰ پرو داره چون نسخه ی بلوتوث اون گوشی ۵.۱ هست.
مدل پایه ی ردمی کی ۳۰ 4G با قیمت ۲۷۷ دلار معرفی شد و مدل پایه ی پوکو x2 با همون مشخصات با قیمت ۲۲۵ دلار معرفی شد .
مدل پایه ی کی ۳۰ پرو هم ۴۲۵ دلار قیمت خورد و از اونجایی که این گوشی هم در مدل پایه ۳۸۱ دلار قیمت داره پس میشه انتظار داشت پوکو f2 حداکثر از ۴۰۰ دلار قیمت گذاری میشه.

m.b

عالی بود ویوو… حالا باید بشینی تا پوکو بیاد… 😂
نگفتم lcd هست؟! به زور که نمیشه واقعیت رو عوض کرد…
اون مشخصات دوربین 48 و باتری 4500 و صفحه 120(که بعداً به 144 اصلاح شد) و اسنپدراگون 845 با قیمت رقابتی مال این گوشی بود نه پوکو…
پوکو فعلاً لو نمیره جزئیاتش چون دیرتر میاد…

پوکو رو f2 یا ۱۲۰ هرتزه LCD می‌ذاره یا ۶۰ هرتزه OLED . مشخصات ماژول دوربینشم احتمالاً جایی بین پوکو x2 و ردمی کی ۳۰ پرو باشه یعنی تو همه ی مؤلفه ها از x2 بهتره و در بعضی موارد با کی ۳۰ پرو برابر/پایین تر و بالاتره
“نگفتم lcd هست؟! به زور که نمیشه واقعیت رو عوض کرد…”
اینجور رفتارها نسنجیده و سطح پایینه
وقتی طرف اشتباه خودشو پذیرفته و بابتش عذرخواهی کرده دیگه تکرار مکررات وجهه ی خوبی رو به دنبال نداره …

m.b

*پُست

من مگه کف دستمو بو کردم که دیدی یا نه ؟؟ چون همیشه عادت داری اتفاقات و اشتباهات گذشته رو چه در قبال من چه در قبال دیگران چندین مرتبه بیای یادآوری کنی اما انتظار داری دیگران چشمو گوششونو رو اشتباهات خودت ببندن گفتم این حرفتم از اون قاعده مستثنی نیست …
در هر صورت هایپ شدن در بولد کردن بعضی چیزا به دور از شأن و شخصیت فردیه…

m.b

اگر اهل اون کار بودم حداقل یک بار بین همه افرادی که اومدن رفتار های اکانت گذشتت رو یادت آوردن حالا به هر دلیلی، اینکار رو میکردم اما وقتی اینکار رو کردن در جوابشون چی نوشتم؟ :

“روی اعصاب یکدیگر پیاده نرویم…
اکانتی که عوض شده شاید نشانه انسانی که عوض شده باشد…
زود قضاوت نکنیم…
از ناظر به هیچ وجه جنس نخریم…
به ترول ها غذا ندهیم…
به سلیقه دیگران احترام بگذاریم…
اعمال گذشته دیگرانی که تغییر کرده‌اند فراموش کنیم تا اعمال گذشته ما را فراموش کنند…”

و یکبار هم نشده که بیام از اکانت قبلیت مایه بگیرم برای مقایسه با اکانت جدیدت بلکه تورو با چیزی که الان هستی به عنوان یه کاربر جدید پذیرفتم و با خود جدیدت مقایسه میشی اما قطعاً باید انتظار داشته باشی که اتفاقات این اکانت جدیدت یادم بمونه… چه خوب…چه بد…

اینو ولش کن ، اینو بستیم تو سایت کسی خواست بیاد دزدی کنه پاچشو بگیره ، قشنگ آموزش دیده ولی نمی‌دونم چرا این روزا با همه دعوا داره😆

smartiz

امیدوارم مثل آف وان با اسپیکر استریو بزنه خیلی وقته دنبال گوشی ارزون با اسپیکر استریو هستم

AAAA_.reza._AAAA

واقعا فوق العاده ست

از نظر دوربین که حریف کا ۳۰ پرو نمیشه و صفحه نمایش هر دو برتری های به خشوش به خودشون رو دارن (60 هرتز امولد در برابر ۱۴۴ هرتز ال سی دی) و از نظر قیمتی هم فوق العاده به صرفه ست

در کل گوشیه عالی ایه و صدحیف که در ایران موجود نمیشه

منتظر پوکو f2 ایم!

AAAA_.reza._AAAA

به خصوص* 😅

Mahdi

من که دوربين زیاد واسم مهم نیست فقط مشکلم اینه که از کارت حافظه پشتیبانی نمیکنه و جزو ۵ تا برند پرفروش تو ایران نیست

bh974

چینیا روزی 5 تا گوشی 5جی معرفی میکنند

Milad7

فوق العاده اس با این قیمت……….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)