حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوبیا پلی 5G با نمایشگر ۱۴۴ هرتز و اسنپدراگون ۷۶۵ جی به قیمت ۳۴۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 18 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، نوبیا

شرکت ZTE کمتر موبایل تولید می کند و این وظیفه را به زیربرند خود یعنی نوبیا سپرده است. چندی پیش در ترنجی دیدیم که لوگو جدید نوبیا ارایه شد که این نشان از برنامه جدید این برند بازار دارد. دستگاهی که امشب معرفی شده اما بیشتر از تغییر لوگو به ما می گوید که Nubia برای ورود قوی به بازار کاملا مصمم است. نوبیا پلی 5G با نمایشگر ۱۴۴ هرتز و اسنپدراگون ۷۶۵ جی به قیمت ۳۴۰ دلار رسما معرفی شده و همانطور که شما هم متعجب شده اید، با مشخصات بسیار خوب اما قیمت بسیار خوب‌تر دارد!

نوبیا پلی 5G

نوبیا پلی 5G

نوبیا پلی 5G

تلفن هوشمند مقرون به صرفه و متمرکز بر بازی Nubia Play 5G با ظاهری ساده همراه است، اما شکل هایپربلوئید باعث می شود تا گریپ ملایم تری ارایه کند. قاب فلزی آلیاژ آلومینیوم هوافضا بسیار قوی اما سبک است. گرادیانت رنگارنگ روی قاب پشت زیبایی شناسی نور و سایه را نشان می دهد. از طریق فن آوری عکس برداری لیزری سه بعدی، بافت توهم در مقیاس نانو یک نور و سایه متحرک رومی شکل X را به مرکز ارائه می دهد. تلفن هوشمند Nubia Play 5G دارای سه گزینه رنگی: مشکی ، آبی دریا و سفید است و در ۵ جعبه بازی رنگی و شخصی ارائه می شود.

گیم باکس نوبیا پلی 5G

گیم باکس نوبیا پلی 5G

نوبیا پلی 5G با داشتن صفحه نمایش رقابتی ۱۴۴ هرتز تجربه بازی فوق العاده ای ارایه کرده است. از یک صفحه نمایش بزرگ 6.6 اینچی AMOLED استفاده می کند. این تلفن از فناوری حسگراثر انگشت زیر صفحه پشتیبانی می کند. این گوشی کاملا از فناوری قاب جای‌گذاری شده TC پشتیبانی می کند تا از عدم افت فریم در بازی مطمئن باشد.

در قلب نوبیا پلی 5G شخصیت اصلی ما تراشه کوالکام اسنپدراگون ۷۶۵ جی و همچنین یک باتری بزرگ ۵۱۰۰ میلی آمپری را ارایه می کند. به هر حال این دستگاه از شارژ سریع 30W PD پشتیبانی می کند. این چیپست همچنین بدان معنی است که این گوشی از حالت دوگانه 5G پشتیبانی می کند.

بقیه ویژگی ها شامل دو کلید لمسی مخصوص بازی روی لبه دستگاه، سیستم خنک کننده مایع نصب شده بر روی قفسه ICE2.5 و موارد دیگر می باشد. سیستم خنک کننده مایع نصب شده قفسه ای ICE2.5 دارای یک لوله خنک کننده مایع فوق العاده بزرگ 61 میلی متر به عنوان هسته است. اما انواع مختلفی از گرمازدایی مانند گرافیت حرارتی رسانا، ژل، فویل مس و غیره نیز وجود دارد.

تلفن Nubia Play 5G از بلندگو ۱۲۱۷ با ابعاد فوق العاده برخوردار است که از جلوه صدای DTS پشتیبانی می کند.

این تلفن از دوربین با کیفیت ۴۸ مگاپیکسلی با حسگر تصویر سونی IMX582 در کنار یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک عمق سنج ۲ مگاپیکسلی ارایه می شود. دوربین سلفی یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است. تلفن هوشمند Nubia Play 5G از عملکرد فیلم برداری با سرعت آهسته پشتیبانی می کند.

قیمت نوبیا پلی 5G

نسخه 6+128 گیگابایتی با قیمت 2399 یوان معادل 339 دلار، نسخه 8+128 گیگابایتی با قیمت 2699 یوان معادل 382 دلار و نسخه 8+256 گیگابایتی 2999 یوان معادل 424 دلار قیمت دارد. نظر شما درباره Nubia Play 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

عه نمایشگرش امولد بود😁…

The Destroyer

مردک اونی که ما می‌گفتیم IQOO Neo 3 بود این نوبیا پلی هست…
#کافور
#بابام

Amir galaxy

خار روانی

Mahdi

فقط ریفرش صفحش خوبه و oled بودن ، دوربین imx582 و حافظه ufs2.1 تعریفی نداره

MORTEZA

به قیمتش هم توجه کن

V800B

طراحی کارتنش چقد از شخصیت گوشی کم کرده
هرچی ساده تر و سروسنگین تر بیتر

pooria

اره من یه لحظه فکر کردم لپ لپه 😂

afsoon

عالیه .نسبت به کی ۳۰ می ۱۰ لایت با ارزش تر هست .برند خوب و با کیفیتی هم هست .هرچند واسه چینی ها و هندی ها .توی ایران خعلی وارد نمیشه و آنچنان هم کاربری جذب این برند نمیشه .ولی واقعا رنج قیمتی که داره خعلی بی نقص هست

Dr.Nazer

فتبارک الله احسن الخالقین
ببخشید سرکار خانوم رشته‌ ی تحصیلی شما چیه؟؟؟

ببخشید اشتباه شد

Atta_h

دوستان این خبر بخونید رسوایی بزرگ هواوی دوباره حقه زده به کاربرا هرسال همین کارشو تکرارمیکنه مردم چی فرض کرده واقعا مردم حق دارن از این هواوی متنفرن
https://www.zoomit.ir/2020/4/21/347720/huawei-dslr-images-phones/

pooria

خب اینو که مصطفی دیروز پوشش داده بود

bh974

زد تی ای عالیه

AAAA_.reza._AAAA

Awesome

پسر واقعا عالیه ، امولد ۱۴۴ هرتز با اسنپ ۷۶۵ فقط ۳۴۰ دلار!
دمت گرم zte

Milad7

چه جعبه ی زشتی داره انگار بچه گانه است 😐

Milad7

ولی در کل گوشی بدی به نظر نمیاد…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)