حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک آیفون SE 2020 حدودا ۸ درصد کمتر از آیفون ۱۱ پرو مکس است

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | اپل، بنچمارک، تست

بدون هیچ شکی مهم‌ترین نکته جذابی آیفون SE 2020 را می توان چیپست پرچمدار اپل A13 دانست که در خانواده پرچمدار آیفون ۱۱ هم وجود دارد. پس از آن پشتیبانی نرم افزاری اپل است که تا کنون حداقل ۴ سال بوده است. اگر شما هم به عشق چیپست Apple A13 می خواهید آیفون ۴۰۰ دلاری اپل را بخرید باید گویم که بنچمارک آیفون SE 2020 حدودا ۸ درصد کمتر از آیفون ۱۱ پرو مکس است. این در حالی است که از چیپست یکسان و حتی نمایشگر با رزلوشن کمتر در آیفون اس ای ۲۰۲۰ استفاده شده است.

بنچمارک آیفون SE 2020

بنچمارک آیفون SE 2020

بنچمارک آیفون SE 2020

این بنچمارک آیفون SE 2020 است. همانطور که می بینید حدود امتیاز ۴۹۰ را ثبت می کند که یک امتیاز خیلی خوب به شمار می رود. به جز آن حتما می دانید که عملکرد و تجربه کاربری کلی آیفون ها عموما به شکلی است که شما در اکثر اوقات و در این زمینه متوجه هیچ مشکلی نمی شوید.

موضوع زمانی کمی عجیب می شود که پای مقایسه به میان باز می شود. برای مثال بنچمارک چند محصول اپل با جدیدترین چیپست‌های ساخت این شرکت را ببینید:

بنچمارک آیفون SE 2020

بنچمارک آیفون SE 2020

همانطور که می بینید، تمام دستگاه های مجهز به چیپست اپل A13 عملکرد بالای ۵۱۷ هزار را در بنچمارک Antutu ثبت کرده اند اما آیفون SE 2020 در آن امتیاز مشاهده می شود.

با نگاهی به نتیجه تجزیه آیفون SE 2020، عملکرد CPU و GPU به آیفون XS و iPhone XS Max نزدیکتر است که از طریق یک پلتفرم A12 Bionic تغذیه می شوند. بهینه سازی RAM تنها چیزی است که باعث می شود آیفون SE 2020 با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نسبت به خانواده XS با ۷۷۹۶۸ امتیاز پیشروتر شود که بیشتر مطابق با سه گانه آیفون ۱۱ است.

به هر حال iPhone SE 2020 ترکیبی بین بدنه آیفون ۸، دوربین آیفون XR و تراشه آیفون ۱۱ پرو است. متأسفانه ، آخرین ویژگی جذاب با کاهش سرعت یا آندرکلاک شدن رو به‌رو است زیرا این برای حفظ عمر باتری مناسب نیاز است. حتی با این وجود عملکرد آیفون SE 2020 بهتر از هر تلفن دیگری است که 399 دلار قیمت دارد به ویژه هنگامی که در مورد گرافیک صحبت می شود که وضوح پایین صفحه در کنار چیپست قدرتمند برای فریم‌ریت بی نظیر است.

نظر شما چیست؟ بنچمارک برای شما مهم است؟ به خصوص درباره آیفون؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ناامید شدم😂

Mahdi

http://uupload.ir/files/yoeq_aaa.jpg
فورتنایت رسما وارد گوگل پلی استور شد

The Fortnite game is finally available for Android OS, the gaming size is 107MB while the data size is 7.4GB. We recommend you to play this game only if you have a gaming phone or latest processor Phone or flagship phone. Our team has seen this game playing on budget segment phones, mid-range phones and flagship phones, and the game runs smoothly only on flagship phones, otherwise your phone is stuck while playing a game.
✓http://uupload.ir/files/e19d_img_20200423_183732.jpg

آره این کارو برای سازگاری و سطح بندی اجرای بازی با مشخصات سخت افزاری گوشی انجام دادن
حداقل مشخصات سخت افزاری برای اجرای ورژن جدید این بازی
✓http://uupload.ir/files/vj5t_img_20200423_191326.jpg
گوشی هایی که میتونن این بازی رو با نرخ ۶۰ فریم اجرا کنن
✓http://uupload.ir/files/g5iq_img_20200423_191342.jpg

Mahdi

چند مورد هست این گوشیا خیلی گوشی های دیگه غیر از گوشیای تازه معرفی شده میتونن ۶۰ فریم اجرا کنن

از زمان اسنپ ۸۴۵، اگزینوس ۹۸۱۰ ، کایرین ۹۸۰ به اینور اکثر گوشی های پرچمدار و بالارده میتونن پشتیبانی کنن

Farcry

به خاطر وجود1 گیگ رم کمتر طبیعی به نظر میرسه.به خاطر اندازه کوچیک گوشی هم احتمال داره فرکانس پردازنده رو یه مقدار پایین تر آورده باشه تا مشکلات گرمایی به وجود نیاد (البته من تا الان جایی ندیدم فرکانس پردازنده تغییر کرده باشه)

smartiz

بنظرم واسه کسیکه پول زیادی ندارم و میخواد ios تجربه کنه عالیه . ولی خب دلال ها قیمت خون پدرشون میزان روش ک ارزش خرید در ایران پایین میاد

Milad7

البته اپل میخواد پرومکس دارها شاکی نشن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)