حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا خرید رپورتاژ آگهی مهم است ؟

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

رپورتاژ آگهی یکی از عناوین نام آشنا و بسیار مهم در حیطه فعالیت های تبلیغاتی و دنیای تولید محتواهای متنی و حتی ویدئویی است. رپورتاژ آگهی ارتباط نزدیکی با تبلیغ اینترنتی آگهی داشته و از آن به عنوان عاملی، جهت افزایش رتبه سئو در سایت استفاده خواهد شد. در این مقاله به بررسی رپورتاژ آگهی، خرید رپورتاژ و ساختار اصولی آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

رپورتاژ آگهی به چه معنا است؟

اصطلاح رپورتاژ آگهی به معنای تبلیغ یک مقاله و یا سایت اینترنتی مورد نظر است که در آن، فاکتورهایی مانند عنوان اصلی سایت، خدمات ارائه شده در سایت، عنوان و ویژگی محصول و کالای مورد نظر در قالب یک محتوای متنی در یک سایت خبری دیگر منتشر گردیده و به ارتقا رتبه سایت و فروش بیشتر محصول کمک خواهد نمود. معمولا به شکل کلی رپورتاژ آگهی در سایت های دیگر قرار گرفته و کمک بسیار زیادی به افزایش افراد بازدید کننده و افزایش فروش محصول و یا کالای مورد نظر خواهد نمود. قرار دادن رپورتاژ در سایت های پربازدید و صاحب نام، علاوه بر پرداخت هزینه های زیاد، می تواند به فروش بیشتر محصول معرفی شده در آگهی کمک نموده و مخاطب بیشتری را به خود جلب نماید. استفاده از سایت های معتبر و شناخته شده، یک امتیاز بسیار بالا برای منتشرکنندگان آگهی بوده و یک احساس اعتماد و آسودگی خاطر در مراجعین و خریدارانی ایجاد خواهد نمود که به دنبال نام شناخته شده و قابل اعتماد سایت منتشر کننده به آگهی شما توجه نموده اند.

خرید رپورتاژ آگهی

امروزه خرید رپورتاژ آگهی از شرکت ها و آژانس های دیجیتال مارکتینگ در سراسر کشور، یک روش بازاریابی اینترنتی بوده و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. با توجه به استقبال افراد از این طرح تبلیغاتی، شرکت ها و آژانس های فراوانی در این زمینه تاسیس گردیده و اقدام به فروش رپورتاژ آگهی در زمینه های مختلف نموده اند. خرید یک رپورتاژ مناسب با ویژگی های ساختاری صحیح و قیمت مقرون به صرفه، یک بازاریابی اینترنتی موفق بوده و می تواند سبب افزایش سئو سایت  و شمار بازدیدکنندگان از آگهی شما شود.

 توجه به ویژگی های رپورتاژ آگهی

نحوه نگارش رپورتاژ و استفاده از دایره لغات تبلیغاتی و ترغیب کننده در این مقاله اهمیت فراوانی داشته و تاثیر بسیار زیادی در افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت شما خواهد داشت. رپورتاژهای دارای این ویژگی، از بهترین رپورتاژها بوده و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهند. یکی دیگر از اصول و ویژگی های بسیار مهم در تهیه یک رپورتاژ موفق و تاثیر گذار، رعایت اصول اخلاقی و اهمیت به صداقت بازاریابی است. اجتناب از دروغ، اضافه گویی و توجه به صداقت، تاثیر فراوانی در کسب اعتماد مشتریان و مراجعه کنندگان خواهد داشت. یونیک بودن و عدم کپی برداری از ویژگی های بسیار مهم و قابل توجه در خرید رپورتاژ آگهی مناسب و تاثیر گذار است.

تصاویر مناسب و تاثیر گذار

توصیه می شود در خرید رپورتاژ آگهی خود، حتما به تصاویر انتخاب شده اهمیت داده و از تصاویر مناسب، زیبا و مرتبط با متن استفاده نمایید. کیفیت تصاویر و اندازه آن ها از فاکتورهای مهم و قابل توجه در موفقیت رپورتاژ بوده و تاثیر فراوانی در موفقیت بازاریابی شما خواهند داشت.

ساختار اصولی رپورتاژ آگهی چیست؟

توجه به اصول نگارشی و نحوه نگارش صحیح رپورتاژ آگهی در کسب موفقیت مورد نظر اهمیت بسیار زیادی داشته و می تواند رپورتاژ شما را متفاوت و پربازدید نماید. داشتن یک عنوان خوب و مخاطب پسند یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم رپورتاژ آگهی بوده و در منحصر به فرد بودن رپورتاژ شما تاثیر فراوانی خواهد داشت. بر اساس اصول و چهارچوب کلی، عنوان رپورتاژ آگهی معمولا 130 تا 170 کلمه بوده و در برگیرنده کلمه کلیدی اصلی مقاله می باشد. توصیه می شود هنگام خرید، به عنوان مقاله اهمیت داده و نسبت به انتخاب آن، توجه نمایید. چکیده و یا مقدمه یکی دیگر از اجزای مهم رپورتاژ آگهی است که شامل یک خلاصه کلی و جامع از موضوع اصلی آگهی می باشد. توصیه می شود در هنگام تهیه رپورتاژ، در متن اصلی مقاله خود حتما از کلمات کلیدی استفاده نموده و هدف اصلی خود از نگارش مقاله را در چند سطر ابتدایی مقاله عنوان نمایید.

یکی دیگر از نکات قابل توجه و بسیار مهم، ذکر دقیق محل کار، دفتر فروش، شرکت، فروشگاه و آدرس سایت اینترنتی در رپورتاژ آگهی شما است.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی

انتشار رپورتاژ در سایت های معتبر

توصیه می شود در انتشار رپورتاژ آگهی خود، توجه ویژه ای به سایت منتشر کننده داشته و از سایت های خبری و تفریحی پربازدید جهت انتشار استفاده نمایید. معتبر بودن سایت و داشتن تعداد بسیار زیادی از بازدید کنندگان به انتشار هرچه بیشتر آگهی شما و فروش محصولات یا کالاهای مد نظرتان کمک بسیار زیادی خواهد نمود.

رپورتاژ آگهی رایگان

رپورتاژ آگهی، یک راه بسیار موثر و خلاقانه جهت دیده شدن و گسترش شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های مختلف است. امروزه علاوه بر آژانس های دیجیتال مارکتینگ، شرکت ها و برخی از مجلات اینترنتی در کنار فروش انواع مختلف رپورتاژها، اقدام به ارائه رپورتاژهای رایگان به موسسین شرکت های استارت آپی نموده و توانسته اند در پیشرفت و گسترش خدمات این شرکت های تازه تاسیس نقش موثری داشته باشند.

شرایط خرید رپورتاژهای درخواستی چیست؟

امروزه با توجه به گسترش اینترنت و فضای مجازی در سراسر جهان، بیشتر سفارشات، درخواست ها و خریدها به شکل غیر حضوری و آنلاین انجام گرفته و بدین وسیله مشکل مسافت و کمبود زمان نیز تا حد بسیار زیادی مرتفع گردیده است. افراد متقاضی می توانند درخواست خرید رپورتاژ خود را به شکل اینترنتی برای شرکت مورد نظر ارسال نمایند.

  •  درخواست خرید رپورتاژ را در سایت مورد نظر ثبت نمایید.
  •  متن مقاله و آگهی خود را با توجه به اصول ذکر شده در مطالب فوق تهیه نموده و پس از اصلاح نهایی برای سایت ارسال نمایید. تعداد کلمات متن آگهی در آژانس های مختلف متفاوت بوده و به نوع رپورتاژ درخواستی شما نیز مربوط می باشد.
  •  در متن آگهی خود، حتما موارد ضروری و قابل توجه مانند معرفی محصول، شرکت و یا کسب و کار خود را به شکل روان و صحیح قید نمایید.
  •  تعداد لینک و تصاویر موجود در رپورتاژ آگهی متفاوت بوده و معمولا انتخاب 3 تا 5 لینک یک امر منطقی به شمار می آید.
  •  برخی از شرکت ها، آگهی شما را در سایت و برخی دیگر در وبلاگ ها نیز منتشر خواهند نمود. بسته به تمامی شرایط ذکر شده هزینه های خرید رپورتاژ متفاوت می باشد.
اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aydin274

رپورتاژ رپورتاژ آگهی D:

Dr.Nazer

رپورتاژِ آگهیِ رپورتاژِ آگهی!
جای دست داره دوستان، کف مرتب…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)